Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Mapa stránek  -  Fonty  -  RSS  
 
 

komentáře k článku

Saigon i Hanoj budou mít metro?

07.04.2008, autor článku: P.K.

bez názvuDiem

07.04.2008

Reagovat

  Konečně to přišlo, doufám že vláda přijme další radikálnější opatření, ve Vietnamu se nedá dýchat. Omezení 1 motorka na jednu rodinu, nebo navýšení ceny benzínu, přísnější podmínky pro získání řidičského prukazu.

Re: bez názvuhung

14.05.2008

Reagovat

  Penize, ktere ziskaji na stavbu...z toho 50% do kapes velkym panum, 20% procent hostiny a oslavy a se zbytkem neco udelaji aby se nereklo...Kopat do zeme nebudou a postavi nadzemni drahu...Cestovat tim nikdo nebude, uz vidim jak nekdo pujde ve Vietnamu pesky na nadrazi, pojede par stanic a zase pesky z nadrazi. Ve Vietnamu krome turistu nikdo nechodi pesky. Ikdyz je to jen 100m, sednou na motorku a jedou...

Re: Re: bez názvucWmUJcpqQjBl

09.09.2013

Reagovat

  You could refuse to hand it over but if you did, you may well get woken by the boedrr police/customs officers if they do a spot check on your train. They take the documents for your convenience, not for any nefarious purpose. explains in greater detail. The most important part is: For the duration of the journey, there is an attendant in each sleeper and couchette carriage, to whom you hand over your travel documents upon boarding. The carriage attendant presents the travel documents for inspection to the conductor, who will not wake you during the journey. For travel to countries within the Schengen area, you will not even be awakened by customs officers when crossing international boedrrs. For travel to countries outside the Schengen area, customs and passport control officers will wake you to inspect your passport.

bez názvuMartin Nam Schutz

07.04.2008

Reagovat

  Ahoj, jsem mile překvapen touto zprávou. Držím Vietnamu palce, protože aktuální situace je fakt příšerná. Nepřál bych Vám pohled na bouračku motorek, kdy účastník už nevstane. Stávající dopravu zpřísněním vydávání řidičáků nijak neovlivníš. Mnoho řidičů řidičáky ani nemajá, a když už majá, tak někde zapomenuté doma.

Re: bez názvuMartin Nam Schutz

07.04.2008

Reagovat

  prominte preklepy :-)

bez názvuja metrem v hanoji jezdit nebudu

08.04.2008

Reagovat

  kazdej snad vi, ze hanoj je uzemi mezi rekami, nekde v hanoji se kazdy rok zemsky povrch sestupji az 50cm dolu. at stavi co chteji, ale s mirou korupce a geomorfologickymi podklady se obavam, ze nebude prilis bezpecne

MetroJI

09.04.2008

Reagovat

  Pri vsetkej ucte, ja sice drzim v tomto projektantom palce a obdivujem ich odvahu (alebo skor neochvejnost organu, ktory o tom rozhoduje), ale ako je napisane v predchadzajucom prispevku, postavit v oboch mestach nieco tak zlozite, v tak komplikovanych podmienkach (to uz rovno mozu odklonit Mekong a Cervenu rieku), to by chcelo nie len neuveritelne vysoku efektivnost prace a funkcnost jednotlivych spolocenskych, rozhodovacich a vykonnych mechanizmov, ale aj technologiu, ktora trosku zavana sci-fi. Napriek tomu vsetkemu drzim palce a az bude metro stat, tak si urcite kupim nejaky dlhodoby kupon, nech uz stoji hoc aj 30 000 dongov!

bez názvuan toan giao thong

09.04.2008

Reagovat

  Korupce je velká, ale mohly by v projektu alespoň zbýt prachy na vykutání pořádného tunelu, a pokud už nezbudou na koleje a vlaky, tak nevadí, můžou se tam alespoň přesunout motorkáři a automobilisti. A pokud pak dojde k sesuvu, tak se holt nedá nic dělat, no. Rudá řeka už případné mršiny odplaví.

to ale nejsou klasická metra!Jiří H.

10.04.2008

Reagovat

  Doporučoval bych autorům značek "Ja metrem v Hanoji jezdit nebudu", "JI" a "an toan giao thong", aby si článek ZNOVU PŘEČETLI! V HCM City má být metro z 19,7 km jen 2,6 km pod zemí a v Hanoji z 12,7 km jen 2,9 km (jak je psáno v článku, 9,8 km nad zemí!). Takže to snad není ani metro..., i když i v Paříži a v Berlíně jezdí metro místy částečně nad zemí. Jinak ale vidím, že i mezi Vietnamci se rozšiřuje nemoc Čechů a sice nenávistné, netolerantní "rejpání"... Bez ohledu na korupci (jako by u nás nebyla, že?) stavaři či projektanti vědí, jaká je situace kolem Rudé řeky či Mekongu a proto volí větší část tras nad zemí. A zahraniční investoři snad také mají různé odborníky, kteří to zvládnou (i když připouštím, že ve zřícení mostu na jihu vloni také figurovali japonské firmy...). Jiří H.

to ale nejsou klasická metra!Jiří H.

10.04.2008

Reagovat

  Doporučoval bych autorům značek "Ja metrem v Hanoji jezdit nebudu", "JI" a "an toan giao thong", aby si článek ZNOVU PŘEČETLI! V HCM City má být metro z 19,7 km jen 2,6 km pod zemí a v Hanoji z 12,7 km jen 2,9 km (jak je psáno v článku, 9,8 km nad zemí!). Takže to snad není ani metro..., i když i v Paříži a v Berlíně jezdí metro místy částečně nad zemí. Jinak ale vidím, že i mezi Vietnamci se rozšiřuje nemoc Čechů a sice nenávistné, netolerantní "rejpání"... Bez ohledu na korupci (jako by u nás nebyla, že?) stavaři či projektanti vědí, jaká je situace kolem Rudé řeky či Mekongu a proto volí větší část tras nad zemí. A zahraniční investoři snad také mají různé odborníky, kteří to zvládnou (i když připouštím, že ve zřícení mostu na jihu vloni také figurovali japonské firmy...). Jiří H.

to ale nejsou klasická metra!Jiří H.

10.04.2008

Reagovat

  Doporučoval bych autorům značek "Ja metrem v Hanoji jezdit nebudu", "JI" a "an toan giao thong", aby si článek ZNOVU PŘEČETLI! V HCM City má být metro z 19,7 km jen 2,6 km pod zemí a v Hanoji z 12,7 km jen 2,9 km (jak je psáno v článku, 9,8 km nad zemí!). Takže to snad není ani metro..., i když i v Paříži a v Berlíně jezdí metro místy částečně nad zemí. Jinak ale vidím, že i mezi Vietnamci se rozšiřuje nemoc Čechů a sice nenávistné, netolerantní "rejpání"... Bez ohledu na korupci (jako by u nás nebyla, že?) stavaři či projektanti vědí, jaká je situace kolem Rudé řeky či Mekongu a proto volí větší část tras nad zemí. A zahraniční investoři snad také mají různé odborníky, kteří to zvládnou (i když připouštím, že ve zřícení mostu na jihu vloni také figurovali japonské firmy...). Jiří H.

Re: to ale nejsou klasická metra!vietnam forever

10.04.2008

Reagovat

  Mas celkove pravdu, že vietnamci nejsou takovy vietnamci...mysleji po česku, svemu domovu nic nepřeji, a jen hledaji slabiny aby se mohli projevit, hlavne ta jejich "inteligence"... Ja vietnamu,svemu domovu preji hodne stesti v techto projektech,a verim, ze co v nejkratsi dobe budu jezdit metrem v Hanoj. cus

Re: Re: to ale nejsou klasická metra!

10.04.2008

Reagovat

  taky bych se projela, ve Vidni je taky metro nad zemi, coz jsem koukala, prazsky je hezci:-)No nez nasetrim na letenku do Hanoje tak uz metro bude, snad bude jako ve Spanelsku s klimatizaci, ale to pak budou vsichni furt nemocni z tech zmen teplot,jela bych hned a sla i pesky:-)

Re: Re: Re: to ale nejsou klasická metra!gakpHqoTml

09.02.2012

Reagovat

  Enjoyed your snceod story about your trip to Celerina, in Switzerland. Have always wanted to visit Switzerland. And, to do so in the winter and ride in a slay — must have felt like stepping back in time. Your memories are so vivid. You are so foturnate to have the opportunity to travel and visit different cultures. Like your travel log idea. Patricia

Pekné

10.04.2008

Reagovat

  Pěkný a zajímavý článek :-) Jen tak dále...

bez názvuJiří H.

10.04.2008

Reagovat

  Omlouvám se: původně jsem v závěru napsal Japonci a pak jsem to přepsal na japonské firmy, ale již jsem ve slovese nezměnil "měkké" i na "tvrdé" y! Jiří H.

bez názvuJiří H.

10.04.2008

Reagovat

  Omlouvám se: původně jsem v závěru napsal Japonci a pak jsem to přepsal na japonské firmy, ale již jsem ve slovese nezměnil "měkké" i na "tvrdé" y! Jiří H.

Re: bez názvupBXRyfz26f6

08.09.2013

Reagovat

  Hello!On t enverra un mail pour te dire quand on aerrvria a HCM, ce serait chouette de boire un coup ensemble meme si malheureusement on pourra pas rester lgtps car ce sera la fin de notre visa.La biz en esperant pouvoir bientot papoter ensemble autour d un verre.

bez názvuPierre

14.04.2008

Reagovat

  Co myslíte bude metro alespoň přibržďovat nedbo zastávky prostě projede po vzoru autobusové dopravy?

Re: bez názvuDiem

15.04.2008

Reagovat

  Doufám že to bude lepší,budou tam profesionálové. Oni totiž řidiči autobusu používají vozidlo na svuj byznys, občas nepřijede. Jednou jsem nestačil nastoupit, jedna noha ještě venku, a on už se rozjel na plno, ještě že jsem se chytil blízkého zábradlí,jinak tragédie....

7aFXnFQAiaUkxhcr6RUqRXk

09.09.2013

Reagovat

  Ja bych se taky trochu prjoipil k chvale Posnera, zejm. co se tyce jeho knizek v oblasti antitrustu. Jeho Antitrust Law patri ke klasice v oboru a jeho prvni edice se znacnou merou podilela (zejm. taky ve spojeni s jinymi knizkami - hlavne Borkuv - Antitrust Paradox, Bork je mimochodem take dost sverazny soudce) na zmene tendence americkeho antitrustu. Jinak co se tyce jeho vyletu do jinych pravnich (a mimopravnich - je fakt neuveritelne plodny ... takovy vseznalek a ma potrebu se ke vsemu vyjadrit ;o)) oblasti, tak moc nemuzu slouzit (s vyjimkou obecneho law & econ), ale mam pocit, ze treba na urovni moralni filosofie mu to Dworkin celkem nandava (viz napr. jeho Justice in Robes, kde byly republikovany nejake starsi clanky), ale to je jen nazor ...

Držím palcerichard

30.04.2008

Reagovat

  ať se jim to zadaří Hanoi i Saigon jsou velká města, metro potřebují. Dost možná, že kdyby 30.4.1975 napochodoval Viet Nam Cong Hoa do Hanoje, namísto tehdejšího napochodování Severu do Saigonu bylo by metro v obou městech dávno v provozu.

Re: Držím palcekika

09.05.2008

Reagovat

  Má slova!

bez názvupk

21.03.2010

Reagovat

  Myslím, že jsem tenkrát za název tohoto článku měl dát spíš otazník...

Přidat nový komentář

Zobraz článek "Saigon i Hanoj budou mít metro?"

 

Často kladené dotazy

Klub Hanoi nabízí doporučení a kontakty z oblasti nejčastějších dotazů na vietnamskou kulturu a komunitu v ČR.

Související stránky

Podzemní dráha v jižní metropoli a tramvaje v Hanoji

Tramvaje a trolejbusy v Hanoji