Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Mapa stránek  -  Fonty  -  RSS  
 
 

komentáře k článku

Rozhovor: Nguyen The Phuong

09.02.2008, autor článku: Alena Veselá

ucta

10.02.2008

Reagovat

  zajímavé že všichni vietnamci se ohání úctou k rodičum,ale že tady udělaj děti češkám a pak se k nim otočí zády a zapřou je tak to už úctu k dětem nemaj.vzdyt to je jejich krev.to samé jim můžou udělat jejich rodiče,pokud si váží roičů měli by si vážit i dětí,já sama mám vietnamského manžela,kterej je super k memu dítětí ale znám jich plno co zapřeli svoje děti

Re: ucta

10.02.2008

Reagovat

  Nemyslete si, že kazdy člověk, kazdý vietnamec je tak super jako vas muz. Ucta nema kazdy, a ani ucta neni to jedine,co člověka drzi pri rozumu a moralce. Ucta ke starsim, k rodičum, je stejne jen jedna z tisíce část morálek. Gratuluji že mate takového vn muze, protoze jich tady moc neni...

Re: Re: ucta

10.02.2008

Reagovat

  právě proto reaguju na tohle,protože každej vietnamec povídá o uctě a přitom skutek utek.

Re: Re: ucta

10.02.2008

Reagovat

  ano každý člověk je jiny jak vietnamec tak kdokoliv.já vim že každej člověk neni jako ten muj,proto si ho vážim.ale vietnamská morálka je uplně jiná než česka a hodně čechu to moc odsuzujou a nechápou.

Re: uctaAja

16.02.2008

Reagovat

  Aj aj, ucta, tak ja bych rekla ze u vn je to trochu o hodne jiny jejich rodice se k nim chovaji hezky a deti se chovaji hezky zpatky, u cechu jsem teda zazila dost osklivy chovani k detem tak co potom ti chudaci deti maji jako delat, taky se uz nedivim nicemu. Jinak ze nekdo ma deti z ceskama, hm no jo, to maji i cesi, a taky jim to vetsinou dlouho nevydrzi a neznaji se k detem, tady bych nerikala ze to delaji jen vn tak je to vsude, vezmete si kolik vztahu vydrzi po nekolika letech, narodnost je tu nepodstatna. Chlapi uz jsou vzdycky a vsude takovy.

Re: Re: ucta

16.02.2008

Reagovat

  no jo ale češi se neohání s tim že maj uctu k rodičum,ja neposuzuju čechy a vietnamce,češi jsou k rodičum a k dětem ještě horší než vietnamci ale taky jsem tohle ještě nikdy nečetla že by nějakej čech psal že češi mají uctu ke stáří,ale u vietnamcu to ctu furt,jak mají uctu k rodičum ale plno jejich dětí ani nezná svého otce,jak můžou mít uctu k rodičům když je namj ani k jejich dětem

Re: Re: Re: uctaAja

16.02.2008

Reagovat

  ja nevim proc vn vzdycky rikaji ze maji uctu k rodicum, asi ze jim prijde ze v hodne ceskych rodinach ta ucta neni nikde, ani u deti ani u rodicu, tak to proste zdurazni ze jejich rodinny vztahy jsou s vice uctou. Problem ze spousta deti nezna sveho otce, asi ty vztahy nebyly moc pevny, anebo ja nevim, vzdyt je to vsude ze otcove odchazeji,mezi myma kamaradkama - ceskama po roce od narozeni ditete byly vsechny samy. I Vn kteri meli svoje Vn holky se po par letech rozvedli, ty vztahy v zahranici jsou asi narocnejsi:-) A mame jednoho znamyho ten mel Cesku, pak se rozvedl asi po 16 letech, vzal si Vn s tou byl asi 3-4 roky, a pak se vratil zpet k te cesce. Jo taky zajimavy.

Re: Re: Re: uctaAja

16.02.2008

Reagovat

  Ahoj, Ty a jaka je ta veitnamska moralka a jaka je ta ceska, jato myslim vazne, napis mi prosim, diky,

Re: Re: Re: Re: ucta

17.02.2008

Reagovat

  každej má na to jinej názor.myslim že češi jsou víc zlí.kradou zabíjej,

Re: uctakika

23.02.2008

Reagovat

  Ja jsem vsude cetla o ucte k rodicum, ale mas pravdu, uctu k detem nemaji. I muj vn manzel rekl, ze rodina je na prvnim miste, ale tim nemyslel mne a nase 3 deti, ale JEN SVE RODICE. Jeho matka ho stale zada, aby ji poslal nejake vnouce, aby se potesila. Samozrejme, ne na tyden, mesic, ale na rok, na dva!!!! A predstav si, on ji ho chtel poslat. Bylo mu tehdy 5 let. Byl to boj, a vysledkem bylo, ze nas syn se tam u nich trapil jen necele 3 mesice...Kdyz se vratil domu, prvni dny se mnou synek ani nemluvil, a od te doby Vietnam a vsechno kolem nesnasi.Jedine dovolenou u more. To je ta jejich ucta k rodicum z nasi zkusenosti.

Re: Re: uctaAja

23.02.2008

Reagovat

  Kiko, proc jsi nejela s detma taky?Predce 5lety dite neposles samotny tak daleko? Ja bych je samotny neposlala ani k babicce 200 km daleko.Oni maji deti radi,jenom musis vedet ze jejich zivot byl mnohem tvrdsi takze cesky pomery na ne nemuzes aplikovat.Trochu se svymu manzelovi postav, jestli ti na detech zalezi.

Re: uctaNguyen The Phuong

25.02.2008

Reagovat

  Nerikam ze kazdy Vietnamec ma uctu k rodicum, ale vetsina ano.Jiste, ze jsou takovi individuality. Takovi lidi(Vietnamci), kteri se otaci zady k Ceskam a maji spolu jeste k tomu dite.Tak to je samozrejne spatne.A musi se to resit soudni cestou. Platit alimenty...atd. Takovi lidi nikdo v lasce nema!A to plati pro vsechny, at uz je to Vietnamec, Cech,Rom nebo Slovak.Musime mit k detem zodpovednost.

Re: Re: Re: uctaNguyen The Phuong

25.02.2008

Reagovat

  Musim tedy s Vasim narozem nesouhlasit.Vite co je na Cesich spatne?Ja Vam to povim. Aniz byste si nad tim zamysleli, jen neco zaslechte(napr.: z medii, od znamych..atd.) a ihned hazite lidi do jednoho pytle.Prece existuje krasne ceske prislovi "Dvakrat mer, jedno res" nejdriv se zamyslete, uvazujte a pak vyslovujte nejaky nazor.Ne bezmyslenkovite mluvit do vetru, to preci umi kazdy.

Re: Re: Re: Re: uctaNguyen The Phuong

25.02.2008

Reagovat

  Ahoj, jelikoz mezi vietnam. a ceskou moralkou je podstatny rozdil. Neni divu. Jina kultura, mravy, zvyky. Ale berme to obecne. Jak jsem v rozhovorech se zminoval o ucte.Takze Vietnamci maji velkou uctu k rodicum, starsim...nerikam, ze vsichni jsou takovi.Myslim si ze Cesi maji mene ucty k rodicum,starsim,predkum, ale nerikam ze vsichni. Treba moji kamaradi(Cesi) maji uctu k rodicum, starim.Toto tema jsem jiz mnohokrat probiral s prateli a mnoho z mych kamaradu toto priznava. Kdyz to vezmeme obecne, mam na mysli celou spolecnost, tak tam ty rozdily jsou velke. Asi mi Ajo uz rozumis!Pokud ne, klid se ptejte, rad Ti odepisu a muzeme podiskutovat.:)Zatim ahoj.

Re: Re: Re: Re: Re: uctaNguyen The Phuong

25.02.2008

Reagovat

  Vsichni nejsou zli. Takovych je nastesti minimum!Cesi jsou hodni a veseli lidi.:)

Re: Re: ucta

01.03.2008

Reagovat

  to se divim že jsi malího dala do vn,já bych svoje dítě beze mě nikomu nenechala,každej je jinej ale¨moje dítě bude vždycky u mě i kdyby se muž stavěl na hlavu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

01.03.2008

Reagovat

  tuhle debatu jsem začala já tak to ukončíme ne:-),každej je nějakej,češi taky nejsou svatý ale je fakt že jsem nikdy neslyšela že by češi mluvily o uctě,za to vn jo,ale nikdy se nechovaj dobře k dětem,hlídám vn dítě,furt soboty neděle,matka si pro něj přijde až kolem 7-8večer někdy i když je doma tak mi ji dá hlídat aby měla klid,malá ani k ní nechce když pro ni příde,tak nemá cenu mluvit o uctě má ji málo kdo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

01.03.2008

Reagovat

  cesi nemluvi o ucte protoze kolikrat ani nevi co to je, chovaji se k sobe dost nevybirave, ne vsichni, to je fakt, ale vetsina.Kdyz hlidas vn dite, proc se s nima nedomluvis ze soboty nedele nechces delat, oni kdyz neco nechteji tak to taky reknou. a chudak dite senedivim ze nechce k matce, je mu to dlouhy a ta se pak bude divit az maly bude velky, jak se bude chovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

02.03.2008

Reagovat

  ty nevíš že soboty neděle maj na trhu největší kšefty?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

02.03.2008

Reagovat

  misto soboty nedele tak treba ctvrtek patek.vsecno je dohoda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

02.03.2008

Reagovat

  neni oni pracujou 30dnů v měsíci,žádný volno nemaj,bud chceš hlídat nebo nechceš,to jsou jejich podmínky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

02.03.2008

Reagovat

  ty ale ja vim ze kolikrat maji deti u stanku s sebou, tak i to dite by je treba rado videlo, jestli jim nevadi ze deti nevidi cely dny, tak nevim, ja bych svoje deti kazdy cely dlouhy den k nekomu nedavala. Tak se mejte hezky , jo treba ted kdyz je tepleji si je s sebou nekdy vezmou.Teda je mi lito.A ty mas k tomu jeste svoje?Ja jsem kdysi hlidala 12 hodin denne, ale od po do pa. Vikendy ne.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

03.03.2008

Reagovat

  já jsem na mateřské,mám 3holčičku,tak jsem si vzala na přivídělek to hlídání,nikdy se nestalo že by si jí vzaly ke stánku,furt hlídala jsem od 9-20hod.je to fakt na makovici,ted byla na 2měsíce ve vietnamu,včera se vrátili a už mi volala že malá tam zhubla a kdy mi jí muže přinést.a to takhle dělaj všichni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uctaNguyen The Phuong

03.03.2008

Reagovat

  Ano, je to docela kruta realita.Ale je to tak asi lepsi, kdyz daji dite na hlidani nez brat dite sebou!:|Nikdo nechce nechat sve dite u jinych lidi, ale bohuzel vetsina vietnamskych rodin si nemuze dovolit, aby jeden z rodicu zustali doma a hlidali dite!Ikdyz by moc chteli, ale prace to nedovoluje!Museji pracovat, aby se uzivili.Proto zcela duveruji lidem, kterym sverili sve dite!A ty vikendy? Ano o vikendu jsou trhy a VN museji pracovat jeste vice, aby meli nejake trzby.Pracuje se 365dni!Vetsina Cechu to ale nedokazou vubec predstavit!Proto prosim o trochu pochopeni!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

04.03.2008

Reagovat

  já to chápu ale taky kolikrát jsou doma celej den a i přesto mi jí daj hlídat,přes týden vn nemaj takový kševty že by vtom stánku musely stát oba,já sama mám vn muže,tak to znám,

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uctal

04.03.2008

Reagovat

  Ahoj, chtěla jsem tě poprosit, jestli bys mi něco nepřeložila, nemůzu totiž najít žádný vietnamsko-český slovník.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

04.03.2008

Reagovat

  já asi těžko,já vn neumim a momentálně muj muž je ve vietnamu ale určitě nguyen the phuong ti to přeloží

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uctal

04.03.2008

Reagovat

  Tebe ten jazyk nezajímá? Mě jenom zaráží kolik najdeš odkazů na vietnamský stánkový jazyk, ale zádný normální slovník.Ale stejně Ti děkuji.Jak dlouho jste spolu?Teda jestli se můžu zeptat,já s ním chodím 3 měsíce,ale doma radši mlčím.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ucta

04.03.2008

Reagovat

  já 6let,máme spolu čtyřletý dítě,od rodiču jsem utekla když jsem byla těhotná protože rodiče nesnáší vietnamce,zkoro pul roku se mnou nemluvily,ted už je to lepší ale furt to mám na talíři,mužu se zeptat kolik ti je??

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uctal

05.03.2008

Reagovat

  Mě je 34 a tobě?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uctal

05.03.2008

Reagovat

  Ahoj,můžu Tě poprosit o překlad :HIEU ROI CHU?NEU KHONG HIEU THI GIAI THICH THEM LAN NUA!Předem dík.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

05.03.2008

Reagovat

  tobě je 34a bojíš se to říct rodičum???mě je 26

Re: Muzu Vas prosim "holky, damy:)"Nguyen The Phuong "Jarda"

05.03.2008

Reagovat

  Muzete se mi napsat do komentare Vase jmeno nebo prezdivku.Jen pro orientaci. Bude se mi lepe odpovidat na Vase komentare.:) Jinak me rikaji Jarda.:)Tak se nemusite s mym vietnamskym jmenem lamat jazyk!!!:D Na Vase otazky a reakce Vam zodpovim v prubehu dnesniho vecera!Skola me trosku zase zatezuje, tak prosim o strpeni.:)

Re: Re: Muzu Vas prosim andy

05.03.2008

Reagovat

  tak jsem andy.muj muž je taky jarda akorád je o 16let starší

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

05.03.2008

Reagovat

  Já jsem Lenka.Jsem rozvedená a poslouchat o tom ,koho si zase přivedu mě nebaví.Tak asi proto mlčím.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: andy

05.03.2008

Reagovat

  aha ale přece jenom pokud to myslíš vážně tak to musí ven??já to poslouchám do ted,proč jsem si zrovna musela vybrat vn,že jim akorád dělám ostudu protože bydlí na vesnici,radši jsem se odstěhovala 70km daleko.ale pokud to myslíš vážně tak se to stejnak dozvý.máš děti z předchozího manželství?předtim jsi taky měla vietnamce?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

05.03.2008

Reagovat

  Mam dve deti 14 a12,nemela jsem vn.Ale jek sama říkáš malé město je malé město.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: andy

05.03.2008

Reagovat

  tak to máš dobrý když už máš tak velký děti,tvoji rodiče jsou nějaký přísný

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aja

05.03.2008

Reagovat

  To je neco jako rozumis, jestli ne tak ti to reknu jeste jednou, hm nezni to nejak pratelsky. Kde jsi to vzala? holky moji babicce vadili i lidi z druhyho konce vesnice, anebo z jiny vesnice, tak ja bych to nehrotila je to vase vec. Kdo me ma rad tomu nic nevadi, a kdo me rad nema ty me nezajimaji.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

05.03.2008

Reagovat

  Asi máš pravdu.Dětem to nevadí a to je asi to hlavní.Akorát,jsem se musela smát reakci jejich otce,když to zjistil :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: andy

06.03.2008

Reagovat

  jo to taky znám.jednou mi řekli kluci jestli jsem vubec normální a co na nich vidim

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Jardu ,Andy

06.03.2008

Reagovat

  hele Jardo už jsi chodil s českou holkou??

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

06.03.2008

Reagovat

  a reakci typu:ta už je asi zoufalá,když chodí s vn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: andy

06.03.2008

Reagovat

  to jsem ještě neslyšela ale taky jsem už slyšela "určitě kvuli penězům".podle tvého věku soudim že máš taky nějakého staršího,dávej pozor aby ve vietnamu neměl ženu a tady si s tebou jen neužíval.to taky rádi dělaj,plánujete společné bydlení??

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

06.03.2008

Reagovat

  Starší je,o společném bydlení jsme zatím neuvažovali.On má byt a já předělávám starší barák, ve kterém bydlím s babičkou(78),myslíš,že to jde dohromady?:-)))

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: andy.

06.03.2008

Reagovat

  tak at ten byt pronajme a nastěhuje se k tobě,pokud to mylíte vážně,tak aspon budete mít příjem z bytu.jak jste se seznámili??děti o tom ví

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: l

06.03.2008

Reagovat

  Děti o tom ví.Jak jinak než v obchodě:)))RVHP

Re: uctaAnyone

22.03.2008

Reagovat

  otazecku milujes sveho muze nebo ho jenom vyuzijes kvuli penize?

Re: uctarichard

05.04.2008

Reagovat

  Jen připomínka: Není to občas náhodou obráceně, dost našich děvčat žije v představě nabrnknout si zámožného cizince, nechat si udělat dítě a pak žít z alimentů...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DeNruzkYJd

14.05.2013

Reagovat

  Reading this makes my decisions easier than taknig candy from a baby.

yWSPDByCdHSkiCWRuRaIStUu

08.09.2013

Reagovat

  Do you mind if I quote a few of your articlesas long as I prodive credit and sources back to your site?My website is in the very same area of interest as yours and my userswould genuinely benefit from a lot of the information you present here.Please let me know if this alright with you.Thanks a lot!VA:F [1.9.20_1166]please wait...

christian louboutin cheap taurus april 20 may 20 cheapchristianlouboutinEtcz0d3cls

14.01.2015

Reagovat

  christian louboutin cheap july 25 2014 12 But you wouldn know this from reading the papers, or listening to news bulletins. Where is the analysis? Where is the informed research? Where are the nuanced interviews? While it may be easy to see the dispute as a clash between corporate interests (greater profitability, international competiveness) and workers rights (fair pay, job security), again the middle ground remains tragically underexplored.. Searching at a secure internet site is vital so I often make confident that the site has secure checkout. A single of the other techniques is to seem for reviews but I am sometimes hesitant since I imagine that critiques can be forged by the men and women who designed the web page. I am confident that they anticipate us to search for it. In basic if you see that one thing does not look right on the web site, just never bet on it. I also found that making an attempt to get a hold of the client services representative as a result of the live chat is also a suffering as I would not want to invest cash on calling to validate the business in China. By Alan Boyle, Science Editor, NBC News I for example, have great ankles. Dozens of printed silk wrap dresses (zigzags, houndstooth, florals, stars, geometrics) hung from the racks. Twenty percent of the proceeds from the DVF clothing sold that night went to the Fine Arts Museums of San Francisco. On the runway, in addition to looser dresses, evening shorts, velvet jackets and beaded gowns, she still shows the wrap: a tomato red one comes out, and a graphic black and white one paired with high heeled Christian Louboutin pumps. the exact down side involved with squidoo |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSgg8Sub

08.09.2013

Reagovat

  I really rpesect the dear knowledge a person be offering inside your content articles. I am in the position to search for your blog and have my kids look at in place right here commonly. I am just instead positive they will master lots of different products in this article as compared with other people!

8zh4S3X2W8GMTbFc4lO

08.09.2013

Reagovat

  K zamyšlened je to jistÄ› dobre9 i pro ty, o nichĹľ se v dane9m rozhovoru nelmuved :) MÄ› tam zvle1štÄ› upoutala zmednka o funkci pĹ™edsedkynÄ› Nejvyššedho soudu jakoĹľto hlavned reprezentantky soudnictved. Do jake9 medry je v ÄŚR zavedenou praxed, Ĺľe pre1vÄ› pĹ™edsedkynÄ› Nejvyššedho soudu reprezentuje soudnictved? Jakfdm zpĹŻsobem tato praxe vznikla? A jakfdm zpĹŻsobem se pak tato role projevuje nebo projevovat me1? ProtoĹľe se1m v tomto ohledu pĹ™edliš velke9 znalosti neme1m a v dobÄ› pĹ™ed paned doktorkou BroĹľovou jsem se ještÄ› Ĺ™edšed divĹŻ justice projedĹľdÄ›l na houpacedm koni, byl bych moc re1d, pokud by se mi zde na toto te9ma podaĹ™ilo rozproudit diskusi.Nejprve se pokusedm shrnout pe1r myšlenek, jeĹľ mÄ› k tomuto te9matu napadly. Roli reprezentanta soudnictved lze dle me9ho ne1zoru che1pat dvojedm zpĹŻsobem, jednak jako urÄŤitou charismatickou autoritu, jeĹľ je ostatnedm provozovatelĹŻm sve9 profese (nejen more1lnedm) vzorem, jednak jako mluvÄŤedho cele9 jedne9 sloĹľky ste1tned moci. V druhe9m pĹ™edpadÄ› se pak ste1ve1 idee1lnedm komunikaÄŤnedm ventilem soudĹŻ a ochre1ncem jejich neze1vislosti vĹŻÄŤi fatokĹŻm ÄŤi nepatĹ™iÄŤne9 kritice ze strany exekutivy nebo me9died, popĹ™. veĹ™ejnosti. Ve Spojene9m kre1lovstved tuto funkci zatedm zaste1ve1 Lord Chancellor, nicme9nÄ› po vzniku Nejvyššedho soudu ple1novane9m na rok 2009 ji zĹ™ejmÄ› pĹ™ede1 pre1vÄ› jeho pĹ™edsedovi. V ostatnedch zemedch Common Law je tato funkce tradiÄŤnÄ› spojove1na s osobou ministra spravedlnosti, jeĹľ se ÄŤasto snoubed take9 s roled nejvyššedho ste1tnedho ze1stupce.Vzhledem k tomu, Ĺľe v poslednedch letech je doktorka BroĹľove1 obÄ›ted cedlene9 diskreditace ze strany pĹ™edstavitelĹŻ exekutivy, jejed role reprezentanta soudnictved tedm zĹ™etelnÄ› trped. Zde se doste1ve1m do faskaled sve9 kre1tke9 pamÄ›ti, neboĹĄ nejsem schopen si odpovÄ›dÄ›t na ote1zku, zda se jejed pĹ™edchĹŻdci ÄŤi ona sama pĹ™ed zaÄŤe1tkem svfdch sporĹŻ s prezidentem Klausem te9to role nÄ›jak aktivnÄ›ji zhostili. V souÄŤasnosti se mi nicme9nÄ› zde1, Ĺľe soudnictved sve9ho jasne9ho reprezentanta postre1de1. Jakoby se však objevovali dalšed kandide1ti rekrutujedced se i z jinfdch vysokfdch postĹŻ. AĹĄ uĹľ je to v napĹ™. nejvyššed ste1tned ze1stupkynÄ›, jedĹľ mnohe9 medie1lned kauzy nuted postup sve9ho faĹ™adu hojnÄ› vysvÄ›tlovat, nebo pĹ™edseda soudcovske9 unie. Pod vlivem pĹ™eÄŤtene9ho ÄŤle1nku pak ve mnÄ› bujed pocit, Ĺľe na ze1kladÄ› sve9 vysoke9 autority by za nÄ›j mohl bfdt povaĹľove1n i se1m doktor Motejl. Tak teÄŹ jen doufe1m, Ĺľe jsem druhfdm odstavcem moĹľnou diskusi spedše nezadusil.. :)

iZ6IfgMOugxUBy0NUT3ZYAb

09.09.2013

Reagovat

  Superb work! Indeed, this will kind of information and facts that needs to be discssued through the goal. Disgrace on yahoo and google for now possibly not placing that set up high! Seriously around in addition to discuss finished our site . Thanks a ton =)

bez názvuandy

06.03.2008

Reagovat

  co to je rvhp

Re: bez názvul

06.03.2008

Reagovat

  Rada vzájemné hospodářké pomoci:)) Kolik Ti je, že si to nepamatuješ?

Re: Re: bez názvuandy

06.03.2008

Reagovat

  26

Re: Re: Re: bez názvuK

06.03.2008

Reagovat

  Holky když čtu vaše komentáře tak se u některých směju, protože jsem vietnamec. jinak no comment :)))

Re:Prelozeno do CJ pro Lenku!:)Nguyen The Phuong "Jarda"

07.03.2008

Reagovat

  HIEU ROI CHU?NEU KHONG HIEU THI GIAI THICH THEM LAN NUA! =>UZ TOMU ROZUMIS?JESTLI JSI TO JESTE NEPOCHOPILA(NEROZUMELA), TAK TI TO VYSVETLIM JESTE JEDNOU!:) PS: Ahoj Lenko, tak snad jsem ti pomoh!:)

Re: pro LenkuNguyen The Phuong "Jarda"

07.03.2008

Reagovat

  Souhlasim s Andy. Andy je fakt statecna, rozhodla se vzit svuj zivot do vlastnich rukou!To se mi fakt libi.No a tedka k Lence. Andy ma pravdu, jen to rekni doma, znamym, svetu ze chodis s Vietnamcem!Copak je na tom spatneho, kdyz milujes nekoho, kdo vypada trosku jinak!Je zlutej!Musime brat podle toho, jak se ten clovek chova ne?!Myslim si ze ceska spolecnost(spise starsi generace) to bere jeste tezce!Co je cizi to je spatny!M!Ale sama vis, ze to tak neni ne!Ve Vietnamu jsou spousty bilych a maji vn manzelku,manzela. Vietnamci to berou docela dobre!Jiste najdou se lidi, kteri to berou "negativne". dnesni svet je globalni. Lidske rasy,kultury,zvyky...se misi.Je to normalni prirozeni vyvoj!!! Je to jako kdyz delas salat - michas spousty zeleniny a vysledek je krasny a chutny salat se vsemi ingrediencemi. A tak je to take u lidi. Smisenci jsou krasni:)Ja sam ziji dvojim zivotem.

Re: Re: pro Lenkuandy pro aJJ

07.03.2008

Reagovat

  ahoj děkuji za kompliment,statečná moc nejsem,kdybych byla tak rodičum vynadám za to jak mě furt ponizujou,že mám vietnamce,místo toho jsem si zbalila kufry a šla.musela jsem si vybrat ¨bud budu s tím koho miluju nebo budu s rodiči,ano lidi vidí ve vietnamcích hodně špatného,kort na vesnici,vietnamci maj šváby,vn maj plesniví zuby,vn čuraj do bazenu(to je sice pravda)jsou špinavý,a furt dokola,pak mě to mrzí o to víc protože já sama mám vietnamce,muj muž je strašnej na pořádek,vše musí být tip top,to jsem u českého chlapa nezažila.doufám že nastane čas kdy to lidi nebudou brát všechno tak negativně.už jsi se rozešel s češkou?kamarádi mého muže se často ptaj jakej je rozdíl mezi češkou a vn v sexu,poznals nějakej rozdíl,muj muž říká že to je stejny Jardu

Re: Re: Re: Re: bez názvuandy

07.03.2008

Reagovat

  ráda jsem tě pobavila,mužeš číst dál

Re: Re: Re: pro LenkuAja

07.03.2008

Reagovat

  Andy ja jsem o svabech u vn slysela jen jednou, jinak jsou strasne na poradek, jejich podlahy jsou porad cisty, hodne uklizi, zuby si cisti a vetsinou maji pekny, spinavyho vn o tom jsme neslysela a ani nikdy nezazila, jsou mnohem cistotnejsi nez cesi, me tady taky nadavaji do spinavych cesek, to je jenom takova nadavka, toho si uz nevsimej. Curani do bazenu no nevim, to delaji vsichni jedno odkud jsou. Rodice se casem zklidni uvidis uz jsi jim rekla jak je ten tvuj na poradek?.

Re: Re: Re: Re: pro Lenkuandy

07.03.2008

Reagovat

  je pravda že jsem byla u hodně vietnamcu a pořádek tam teda neměli ale to je každého věc,šváby to je sice pravda že některý dotáhnou protože to přitáhnou se zbožím,šváby maj rádi bordel,rodiče pronajímaj několik let byty vn a už tam taky byly šváby.rodiče u nás už byly takže ví jakej je.prostě je to vietnamec a oni vietnamce nechtěj

Re: Re:Prelozeno do CJ pro Lenku!:)l

07.03.2008

Reagovat

  Dík za překlad :)

Re: Re: Re: Re: Re: pro LenkuAja

07.03.2008

Reagovat

  Andy, my jsme taky pronajimali, ono u toho pronajmu je to vzdycky tak ze ty lidi moc neuklizeji, neni to jejich, prip. nemaji cas, svaby kdyz je pritahnes ve zbozi, tezko se jich zbavit, kamosi cesi meli byt v prvnim patre, dole delnici neco opravovali nechavali tam zbytky jidla a hned tam byli mysi,brr,a mravenci taky vsude,to je tezky. Tady je zase specialita krysy - casto lezi rozjety na silnici no kdyz takhle po ranu jdu tak je mi na bliti, vsude je neco.Kdyz rodicum vadi ze je tvuj muz vn jen tak, tak nemas s rodici problem spis ty a oni ti to takhle vraci? JAky jste kdy meli doma vztahy?Psat to tu nemusis. U nas doma kdyz jsem tam bydlela, to uz je dlouho,to bylo vzdycky tak prumerne spatny, takze nejaky stiznosti na mou osobu neberu, v podstate si delam co chci a nejradeji bych se s nima nevidala, ale je to rodina.Manzel s nima vychazi. Maji ho radeji nez me:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Lenkuandy

07.03.2008

Reagovat

  rodiče nejsou přísný,vždycky jsme měli co jsme chtěli

Re: Re: Re: pro Andy

07.03.2008

Reagovat

  No s ceskou holkou jsem chodil, kdyz jsem jeste chodil na gymplu.To byla jeste teenagerovska laska!Mozna budes prekvapena, ale ja jsem jeste s zadnou vietnamkou nechodil! No a momentalne tedka s nikym nechodim!Takze svou zivotni lasku stale hledam!!!:) A proc ti pritahuje Vietnamec(tvuj muz) a ne Cech?:))

Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

07.03.2008

Reagovat

  já ti vubec nevim,já jsem nikdy neměla českého kluka,muj muž je druhej v mim životě,

Re: Re: bez názvurichard

05.04.2008

Reagovat

  Já si to pamatuji ještě i v "poupravené" formě:))): Ráno Vyjedeš, Hovno Přivezeš.

Kdyz ji milujes neni co resit!Nguyen The Phuong "Jarda"

07.03.2008

Reagovat

  Ano, chodil jsem s ceskou holkou.

bez názvul

07.03.2008

Reagovat

  Já mám taky pocit,že vn jsou čistotnější než pánové z čech.

Re: pro AndyPhuong"Jarda"

07.03.2008

Reagovat

  Proc tvoji rodice nemaji radi vn?Xenofobie vuci cizincum nebo pouze vn?!

Re: Re: pro Andyandy

07.03.2008

Reagovat

  asi jsou rasisti

Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

07.03.2008

Reagovat

  Uhm, a jak se tedy chovaji ke svemu vnukovi(vnucce)!

Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  když se narodila tak si jí ani nechtěla pochovat,ale z malí vyrostla hezká kudrnatá holčička,káždej jí říkal že má krásnou vnučku tak se změnila.muj muž říká kdyba malá byla ošklivá tak na ni kašle,nevim no,máma neni lakomá,vnučce furt dává peníze ale chybí tam ten cit,láska.no jo no to je život

Re: Re: Re: Re: pro Andypro jardu

08.03.2008

Reagovat

  se divim takovej hezkej kluk a nemáš holku??

Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

08.03.2008

Reagovat

  Hehe, ja hledam vazny vztah!Ja se na holku divam sdrcem!Jak se rika:"Laska prochazi zaludkem"!!!Nechci s kazdou, kterou potkam, chodit!To mi sdrce nedovoluje, abych takove veci delal!Ale mel bych si uz najit nejakou holku.:)Nemuzu prece do nekonecna hledat,ze?

Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

08.03.2008

Reagovat

  Uhm, penize neni vsechno,ze!!!Co mala tedka potrebuje je laska a rodina.To je mi tve mamince moc lito, ze si nedokaze smirit s faktem, ze jsi vzala vn a mas s nim dite.Vzdyt to je i jeji krev ne?Ale hlavne ze jsi stastna se svym muzem a s malou.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  no to budeš těžko hledat,ted tenhle svět je čímdál horší,myslim tim děti jsou drzejší,dnes už ty holky stojí taky za...jen málo která je dobrá.mám kamaradku je jí 25let,ještě nikdy neměla chlapa,stále hledá,se divim že nezkusíš vietnamku,tech mladejch je tu dost,nejdřív musíš zkusit pak mužeš posoudit,jestli to má cenu nebo ne,ale vždycky je hezčí být s někym než být sám

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  no jo no co nadělám třeba časem to pochopí až budeme s tim mojim třeba 15let,nejhorší je že ona furt doufá že si najdu čecha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  hele muj muž bydli ve vietnamu v okresu BAC GIANG,myslíš že bych tam jako češka našla nějakou práci??jen se ptám ne že bych tam musela

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

08.03.2008

Reagovat

  Bac Giang?To je kousek od me bydliste kde jsem bydlel ve Vietnamu "Bac Ninh".:)No, kdyz se naucis vietnamsky, tak tam praci snad najdes!zalezi o jakou praci mas zajem?Podle toho jsou pozadavky. Uhm, tak tvoj mamka je fakt naivni! No nektere vietnamky jsou mnohem horsi nez Cesky,nektere jsou fakt naivni a namyslene frajerky, ktere maji bohate rodice!No vnky znam docela dost, ale problem je ze jsme daleko od sebe, je to tezky!No urcite, byt sam to taky neni zrovna moc idealni!!!

Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

08.03.2008

Reagovat

  A kde spolu zijete v CR?A tvuj muz umi dobre cesky??A jak se jmenuje mala?Ma CZ nebo VN jmeno?Predpokladam cesky?:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  my jsme 2roky bydleli společně s vietnamskou rodinou,to byla teda hruza,měli 2holky (15 a 11let)ta starší to byla tak naivní,hledala prachatý kluky,a,fakt neměla uctu k rodičum,když jim máma nadávala tak na ně mluvila česky(jdi do prdele krávo)protože věděla že rodiče nerozumí,nakonec to zkončilo tak že máma odešla od manžela,našla si bohatšího a dcera jí ho přebrala at ted s nim je ve vietnamu.ono si nevybereš,vn nebo češka záleží jaká je,je pravda že tyhle mladý už jsou jinak vychovaný,moje segra má už v 11letech mobil,na internetu sedí od rána,má mp3,má všechno

Re: Re: Re: pro Andyandy

08.03.2008

Reagovat

  žijem v chebu,muj muž umí dobře česky,dříve tu studoval,mala je natalka a vn nevim jak se to píše kí zuen haha tak se to čte,ta co uvádí PARIS BANICHT

Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

08.03.2008

Reagovat

  To je velky problem dnesnich vietnam.rodin v CR.Jejich deti se chovaji jinak, rodice na to nejsou zvykly. Protoze jejich rodice byli vychovani podle vietnamskych zasad.Mnozi vietnam.deti, kteri se narodili tady nebo jsou zde odmalicka ani neumeji vietnamsky.Mezi rodici a ditetem je jazykova bariera.Nerozumeji se mezi sebou. Prakticky tito tzv."bananove deti" premysleji cesky.Kdyz se zeptate techto deti, zda jsou Vietnamci nebo Cesi, tak vetsina Vam odpovi: Jsem Cech!!!

Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

09.03.2008

Reagovat

  je fakt že kolikrát ve městě potkám vn bubertáky a oni se baví mezi sebou česky,to je fakt smutny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

09.03.2008

Reagovat

  To je smutne!Cesky umeji vice nez vietnamsky.Nekdy vietnamsky neumeji vubec.Prakticky cestina je jejich rodnym jazykem!Castecne za to nemuzou! Ono je to tezky, kdyz odmalicka na Vas mluvi dvema odlisnymi jazyky.Ale meli by umet oba jazyky!Doufam, ze tvoje mala se bude take ucit vietnamsky!Vietnamstina neni tak tezka, chce to trenink a mluvit.ty se to take naucis!Znam par Cechu, kteri umeji dobre vietnamsky.Dokonce jedna Ceska tlumoci z vn do cz.:)Tak ono to jde naucit, jen to chtit!Rekni svemu manzelovi, aby Te naucil nejake zaklady(pozdravy,pocitani,...) a postupne prejit na slozitejsi vety.:)Muzes se tim potom klidne zivit jako tlumocnice!:)Cestina je mnohem tezsi!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyAja

09.03.2008

Reagovat

  Andy, podle toho kde decka vyrustaji tak mluvi, ono jim to jde i lehceji, vzdyt ten jazyk cesky pouzivaji cely den, taky si myslim ze jim treba na nektery veci chybi slovni zasoba vn, to je u vsech cizincu- deti a taky pubertaci, ti se nechteji lisit od ostatnich, ja uz jsem si to u svych deti orvala, ze mi jednou budou mluvit jinak, a co vzdyt o nic nejde, hlavne abychom meli pekny vztahy:-)na tom teda pracuju usilovne:-)obcas se i dari:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyandy

09.03.2008

Reagovat

  malá se učí vietnamsky ale muj muž na ni mluví pul věty česky a pul vietnamsky,to mě štve ja mu furt říkám aby mluvil celou větou,já takový ty základy umim ale pro mě je nejhorší ta výslovnost,já kolikkrát ani nerozumim co vyslověj vietnamsky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyAja

09.03.2008

Reagovat

  Tak to mas dobry ze se mala uci vietnamsky, moje deti sice rozumi neco i reknou, vyslovnost maji peknou, ale chybi jim praxe, manzel mluvi s nima cesky, vietnamsky malokdy, ja se vietnamsky ucim, hodne rozumim, ale moje vyslovnost neni nejlepsi, ja taky kolikrat nerozumim co reknou, ale vetsinou mi staci pulka rozumet teda neco z tech slov co znam a zbytek si domyslim:-)Jo a ve vetach jazyky nemichame, to jsem delala ja na zacatku a manzel mi nadaval, tak jsem se pak snazila to nemichat a celkem to jde, je to o zvyku,

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

09.03.2008

Reagovat

  No, a tak ma vetsina Vietnamcu problemy s cestinou. Rozumeji, ale neumi to vyslovit.Ale vetsinou Cechu to vubec nedokazou pochopit!A nekteri z toho maji obrovskou srandu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyAja

09.03.2008

Reagovat

  cestina je pro cizince tezka, to znam, to nemusi byt ani vn .ono je to i o veku kdyz se nekdo uci cestinu v 20 jeste to jde, ale po 30. uz je to horsi, to jak ma kamaradka s anglictinou, vubec neumi vyslovnost a tak ted svoje 3lety deti nuti chodit do anglictiny.cesi taky neumi moc cizi jazyky, ze z toho maji srandu, no vis lidi jsou ruzny, asi nejlepsi je takovy ignorovat, vetsinou jsou to iq tykve,vsak ono se jim to jednou vrati.Treba pak budou sami zit v cizine kde jim ta vyslovnost nepujde.Anebo staci kdyz se pokousi o anglictinu, taky to malokdy trefi a to je relativne lehkej jazyk.Ja musim rict ze vn ma tezkou vyslovnost, my jsme v jazykovym kurzu vzdycky vsichni hodne rudi jak se stydime, ze to neumime vyslovit ale casem je to lepsi, mame prisnou ucitelku:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyPhuong"Jarda"

10.03.2008

Reagovat

  JJ,to jsou takovi experti"s malym IQ". Vsak se to naucis Ajo.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyAja

18.03.2008

Reagovat

  Tak mam tenhle tyden zase hodinu vn, doufam ze jednou ty tony zvladnu, diky Jardo ze tomu taky veris:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Andyjulča

08.04.2008

Reagovat

  mno maj no neni to dvakrát hezký,ale u nich to ještě přežiju,tak čecha odpálkujete nějakou větou....ale když vietnamec si vymejšlí jokey na vás a vy nemůžete nějak hezky setřít ,kdybyto řekl v češtině tak by nebyl problém,ale ta vn ne že by doma na mě nemluvili vietnamsky...už několikrát sama od sebe sem se pokoušela se učit nutila tatku a mamku at mě učej....vydrželo jim to dva tejdny max...ono smutný to je že neumim psát ani číst vietnamsky...skoro ani mluvit....jako domluvim se tak abych pozdravila,neurauila,poděkovala....prohodila pár větiček....bo si řekla o něco ve vietnamštině nebo se zeptala mamky jak se jí daří apod. ,ale kdyby mě někdo poslal do vietnamu studovat tak by mě poslal do první třídy tím sem si jístáXD.....mno vrátim se k tomu co sem chtěla říct....prostě ja bych se klidně učila vietnamsky a chci se naučit vietnamsky ale nemám koho aby mě učil rodiče se vrátěj z práce a nemaj náladu hustit do mě gramatiku...moje slovní zásoba je žalostně malá...Je vtipný to ,když mě mamka posadí před komp (teda ja už tam sedim celej den:D)mno a zapne mi vnexpress a řekne vezmi si slovník:D,bo poslouchej vn hudbu:D...strašný ne že by ty písničky ale ja to nedokážu ani odposlouchat...jasný že odposlouchám em,anh, apodbně:D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AndyDrahousek

25.04.2008

Reagovat

  ..musim nesouhlasit, to neni smutny. Pokud se rozhodnu bydlet v cizi zemi, pak je tak nejak nezbytne, mozna slusne, zacit zit jako obyvatel te zeme, zaroven ovsem nezapominat kdo jsem! jinak to dopadne tak jako Zidovska ci polska komunita kdekoli po svete. Takze na tom ze se vietnamci v cechahc mezi sebou bavi cesky nevidim problem.

when supplied bands, orchestras and additionally choirs to get frosh and evenJonathanKr

25.03.2015

Reagovat

  Jonathan [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-nfl-jerseys/]wholesale nfl nike jerseys[/url] 1 and shrunk 12 months by 16 games.47, an internal designer and veteran Etcetera shopper, a tall, thin, modelsize 2, heads right for an ivory embroidered jacket and a tigerprint miniskirt. [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-nhl-jerseys/]cheap nhl jerseys[/url] Others well-known Les will accept document getting by webpage article writing and submission online websites because of the fact that will well-known information.Various solutions as well as other elements are generally acc. [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-mlb-jerseys/]wholesale mlb jersey[/url] ""This is by far the greatest accomplishment and another that requires a good bit of responsibility," McPhail said.What purpose will the rule serve, in addition to to bore to tears some poor unfortunate who probably does not have other official relationship with the general adult membership, in addition to a visit to Congress most likely to develop a desire for administration. [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-mlb-jerseys/]wholesale mlb jersey[/url]

pro Jardul

11.03.2008

Reagovat

  Ahoj,prosím Tě nepřeložil bys mi do vn : Přijďte směle k nám ,malý dárek dáme Vám.Děkuji

Re: pro IPhuong"Jarda"

11.03.2008

Reagovat

  Hay den voi cung toi, chung toi co mon qua nho tang cho ban!

pro Jardul

12.03.2008

Reagovat

  ahoj ,potřebuji zase něco přeložit:CHIEN TRANH CHI MOI BAT DAU ,DUNG DOA DAM NHAU NHIEU QUA. Předem dík

Re: pro IPhuong"Jarda"

14.03.2008

Reagovat

  Valka jen teprve zacala, nenechejme aby nasilnost nas premohla!

pro AjuPhuong"Jarda"

27.03.2008

Reagovat

  Tak jak to jde s vietnamstinou?

Re: pro AjuAja

29.03.2008

Reagovat

  Ahoj Jardo, jde to pomalicku, jedno se naucim druhy zapomenu:-) nejsem moc pilna:-( ale vcera jsem byla zase na hodine vn:-) tak praxi trochu mam:-)a jak jde tvoje skola?

Re: Re: pro AjuPhuong"Jarda"

29.03.2008

Reagovat

  tak to je dobre, praxe te nauci nejlip!!!Skola tedka docela zatezuje.:(

Re: Re: Re: pro AjuAja

01.04.2008

Reagovat

  Jardo, Ty sice nejsi z Brna, ale nevis neznas tam nejakou organizaci vietnamskou ktera porada akce pro Vietnamce v Brne? hledam tam par kontaktu pro moje deti, aby slyseli trochu vic vietnamstiny a pritom i trochu cestiny, abych neco rozumela i ja:-)a aby tam bylo tak hezky vn veselo:-)Skola bude dobra uvidis, uz je duben to zvladnes

Re: Re: Re: Re: pro AjuJarda

02.04.2008

Reagovat

  Ahoj, sice nebydlim v Brne, ale v Brne jsem pomerne casto.No, pokud vis kde jsou velkosklady(na ul.Olomoucke ulici).Pokud bys chtela poslat sveho prcka do kurzu vietnamstiny i cestiny, tak moje kamoska vyucuje vietnamstinu i cestinu.A ma docela uspechy.Tedka otevira myslim 2 nove tridy primo na Olomoucke.Tak poptej se.Tvuj muz to bude vedet ne!!Kde ze bydlis?:DJJ, skola musit jit!

Re: Re: Re: Re: Re: pro AjuAja

02.04.2008

Reagovat

  Ahoj diky:-)tam to znam:-)ale netroufam se moc ptat, no ted to teda zkusim:-)My bydlime kousek od hranic ale puvodne jsme z Brna, tak tam obcas zajedeme na nakup a na jidlo:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AjuJarda

02.04.2008

Reagovat

  Tam jsou vyveseny letacky!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AjuAja

02.04.2008

Reagovat

  Ok, diky:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AjuPhuong"Jarda"

08.04.2008

Reagovat

  Jo, prosim.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro AjuAja

29.04.2008

Reagovat

  Ahoj tak jsme tam byli a mam adresu na ty kursy, diky, nebyl jsi nahodou ted nekdy v Brne, myslim ze jsem Te potkala v parku, ale to by byla fakt nahoda, fakt diky a mej se , doufam ze skola bezi podle Tvyho planu, a ten letacek jsem poznala podle Tieng viet, tak prece jenom ty moje hodiny vn nejsou marny, i kdyz nazivo mluvim akorat doma a s ucitelkou:-)

Pro AjuJarda

02.05.2008

Reagovat

  Ahoj, no ja jsem tam nedavno byl.:DTak to je dobre ze jsi me poznala!!!Tak priste az na me narazis, tak klidne na me vykricni!Rad bych s tebou seznamil osobne!;)

Re: Pro AjuAja

03.05.2008

Reagovat

  Ahoj, tak priste se osmelim a pozdravim, ale jak to nebudes Ty tak se budu stydet jeste tyden:-)

Re: Re: Pro AjuJarda

05.05.2008

Reagovat

  Aspon bude nejaky trapas ne!:)Zacnes mluvit vietnamsky a toho dotycneho to urcite zaskoci.:DTak at se ti dari v zivote.:)

Přidat nový komentář

Zobraz článek "Rozhovor: Nguyen The Phuong"

Inzerce

Společnost QUAENTAS s.r.o., pobočka obchodníka s cennými papíry společnosti Goldenburg Group Ltd., hledá pracovníka Zákaznického centra hovořícího vietnamsky.

 

Často kladené dotazy

Klub Hanoi nabízí doporučení a kontakty z oblasti nejčastějších dotazů na vietnamskou kulturu a komunitu v ČR.

Související stránky

Rozhovor: Linda Phanová

Rozhovor: Nguyen Manh Phuc

Rozhovor: Nguyen Thuy An

Rozhovor: Nguyen Viet Anh

Rozhovor: Hoang Lan Ta

Rozhovor: Nguyen Dung

Rozhovor: Bao Cam Khuc

Rozhovor: Sang

Rozhovor: dvojčata Hoa a Hiep

Rozhovor: Tran Thu Trang (Terka)

Rozhovor: Tran Quang Tuan

Rozhovor: Nguyen Thu Hanh (Hanička)