Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Mapa stránek  -  Fonty  -  RSS  
 
 

komentáře k článku

Rozhovor: Nguyen Dung

10.11.2007, autor článku: Alena Veselá

bez názvuPierre

12.11.2007

Reagovat

  Dobrý nenavoněný rozhovor.

bez názvusoigia

13.11.2007

Reagovat

  Občas čtu ty přeložené články..... Co takhle překládat skutečně to co je napsáno v těch novinách? Jo a co ještě pan Dung dělá? Pochlubil se?

Re: bez názvuMirek

13.11.2007

Reagovat

  Jaký článek např. máte na mysli?

Re: Re: bez názvuno name

13.11.2007

Reagovat

  Me jenom zaskocilo, ze na otazku na rasismus odpovedeli pan Dung i pan Hoang Lan Ta stejne.

Re: Re: Re: bez názvuAdmin

13.11.2007

Reagovat

  Díky za upozornění! Už jsem opravil, u pana Hoang Lan Ta se mi vloudila chyba a při redakci textu zůstal nejenom formát odpovědi, ale i obsah. Omlouvám se.

Co je to normalni a ferove?

14.11.2007

Reagovat

  Nevim, jak povazuje pan Dung za normalni a ferove informace o Vietnamu a jejich lidech v CR? Jsem predsvedcen, ze ten obraz o Vietnamcu v CR je tak, jak to je. Za to muzeme my, Vietnamci sami.

Re: Co je to normalni a ferove?Quan

15.11.2007

Reagovat

  tak já ti povím co jsou to férové věci,třeba na povodně vietnamci dali postiženým pár set tisíc korun,odborný seminář mezi vietnamci a celníky, kulturní vietn. akce,vietnamští úspěsní podnikatelé zaměstnávají české zaměstnance atd. to se sotva objeví jednou do roka v novinách, ale když je někde zátah na hranicích, tak se pomalu novináři nevejdou do autobusu, a titulek,,,vietnamec utek ze stánku´´,, vietnamci pašují zboží, prodávájí nelegální věci....tohle ovlivnuje veřejné mínění......ano děláme si to sami, ale v novinách neuvedou že se to prodává na max.5 tržnicích na hranicích, všichni si pak myslí že to dělají i ve mestě. hazejí nás do 1 pytle......anebo vietnamec je ve stánku, ale na vysokých školách to není vietnamec, ale musí to bejt korejec, japonec, vietnamec to určitě není, vietnamci jsou ve stánku. Takhle o nás mají v povědomí.....Kdyby se psalo v německu jenom samí články o českých zlodějích, a žádné mezistátní spolupráce, to by měli němci o češích ponětí.....

Re: Co je to normalni a ferove?

15.11.2007

Reagovat

  zrovna před týdnem čtu článek.,, V praze se našel sklad nelegálního zboží, byli začteni 4 osoby mezi nima 1 vietnamec´´....vidíš ten titulek ? bylo by lepší třeba co zabavili, odkud zboží pochází, jak se sem to dostalo? místo toho to napíšou takhle stručně,a proč když se napíše 1 vietnamec, proč se nenapíšou národnosti ostatních? pro, proč,proč? jestli to nevidíš, tak ty musíš být tak počeštěnej, že si neuvědomuješ že jsi vietnamec, jenom ten tvuj plech je asijskej....

Re: Re: Co je to normalni a ferove?soigia

15.11.2007

Reagovat

  Brečiš a zapomínaš na to jak to je doopravdy, nebo to ani vidět nechceš. Nejde jen o padělané zboží, to je konec konců jen špička celého ledovce, jsou tu i horší věci. Bavme se opravdu o důležitých věcech. Dovoz zboží a vývoz peněz. Co ty na to? Samozřejmě obojí načerno. A co pěstováni canabis, obchod s lidmi, prostituce za opravdu nelidských podmínek. A to vše asi tak pro 45000ti tisícovou komunitu. Proč? Proč? Proč? Ptám se zase já..... Opravdu si ten obraz vytváříte sami. V tom má ten člověk pravdu. Možná že jsi poctivý a slušný člověk, znám Vás takových hodně, ale bohužel. O to jak tě vnímají nguoi tay se postarali právě ti, kteří ty zločiny dělají. A popravdě. Co si budeme říkat. Většina Vás ostatních o tom všem hodně dobře ví. Jen přihlížíte a mlčíte(buď ze strachu nebo z pohodlnosti, a nebo třeba i z falešní solidarity s "krajanem"), svým mlčením ty lidi kryjete a dál jim umožňujete aby mohli nerušeně dělat to co se nedělá. Tak se nediv, pokud někdo používá taktiku uzavřené komunity, potom na něj jako na uzavřenou komunitu pohlíženo je.

Re: Re: Re: Co je to normalni a ferove?Quan

15.11.2007

Reagovat

  podle tvého příspěvku zřejmě patříš do skupiny envy(aj), proto bych chtěl ten tvuj argument konfrotovat. za 1,Dovoz zboží a vývoz peněz---jelikož že jsem absolvent ekonomie, vím o čem je řeč, 1 ze základních prvku ekonomie je obchod mezi národy, jeden národ touží po jednom statku a druhý potom druhým vzájemně si směnují zboží a za to se platí odpovídající částka, vývoz z vietnamu do čr činil v roce 2007 120 mil.dolaru a vyvoz z čr pouhých 30, ale naproti tomu vývoz z čr do srn 1mld.dolaru a naopak do čr zhruba o pol.méně, to znamená že češi mají lepší obchodní bilanci s srn než s vietnamem.nelegálně?myslíte si že když připluje 120 tun zboží tak se to propašuje přes břicho a nebo se to nevidí?vývoz peněz? já nevím jestli jste byl v odletových halách, tam řadí viet. do jedné řady a dělají u nich osobní prohlídku takhle to už funguje přes rok, a žádnej viet. neprotestoval jako u českých romu při odletu do Anglie. Viet. posílají peníze přes W.Union,mužu ti říct i kolik denně posílají, je to 30000dol./denně, to celníci přeci ví za 2,pěstování canabis a prostituce za nelid.podmínek?ano pěstování can. se u mladých viet. tak i u česk. stalo oblibou ale zaručuji ti tě že to mají pro vlastní potřebu nebo pro svoji komunitu, čechum to nikdy neprodávájí, češi jsou závistíví, hned by to práskly,prostituce?tak tohle sis trochu vymyslel chlapče, nebo hodně čteš Blesk..viděl jsi někdy noční podnik s vietnamkami?ano najde se 1 že chce za sex peníze, ale to je stejných u čechu,doporuč mi nejakej vietnamskej noční podnik, rád se tam zastavim...netrvdím zas že s jsme svatouši, policie čr by měla do svých řad přijmout vietn. Agenty, které by se starali o problémech v komunitě jak to funguje na západě(policajt, úředník černoch, Asiat normální). Poslední dobou obchody moc nejdou(špinavá práce českých podnikatelu), proto vietnamci vymyšlejí jak se uživit, někteří jdou pracovat pro svého majetnějšího krajana, někteří se vypadají na špatnou cestu, to je že začali prodávat drogy, jsou to jenom 2 roky, předtím se vietnamci uživili ve stáncích…….je tu další problém který si málokdo uvědomuje, a to je mladá generace, která se tu narodila, sotva dají dohromady souvislou větu ve vietnamštině,vietnamci je považují za čechy(mat goc), a češi naopak se na ně koukají jako na exoty,kteří patří do stánku, jsou to většinou vysokoškolsky vzdělaní lidé, kteří asi po vystudování těžko najdou páci, přijde k českému zaměstnavateli ucházet o práci a ten mu řekne čing čang čong, a je to.V těch lidech se bude tvořit nenávist a agresivita, neví kam patřejí….a nepřejme si aby to nedopadlo jako ve Francii, (všechna historická revoluce začalo ve Francii pak se to rozšiřoval do evropy). PS:Majorita vychovává minoritu, jak jste si vychovali vietnamce takové je máte.

Re: Re: Re: Re: Co je to normalni a ferove?soigia

16.11.2007

Reagovat

  Dobra davka demagogie. Bud nevis o tech problemech vubec nic, nebo jen tendencne vyvracis to co jsem rekl a lzes. To co jsi prave napsal mne utvrdilo v tom, že s tebou se konstrkucni dialog vest neda. Mohl bych ti napsat řadu jmen, která jsou v současné době souzena za obchod s lidmi spojený s prostituci. Co se penez tyce, ty vis ze se to nevozi jen pres letiste a pokud, tak ti lide kteri to vezou kontrolovani nejsou. Proc? Napada mne dalsi trestny cin. Korupce. A co se toho dovozu tyce..... Ta smes nesmyslu co jsi tam napsal nesvedci o tom ze jsi absolvent ekonomie. Ackoli i ja vim ze jsi. Jen jednu poznámku (krome toho, ze nemuzes pouzivat oficialni statistiky na pasovane zbozi) - co zbozi z CLR? A nezkousej tvrdit, ze ho sem Viet. Nedovazeji. Zase se uklidni a priznej si, jak se veci maji. Ahoj

Re: Re: Re: Re: Re: Co je to normalni a ferove?Quan

16.11.2007

Reagovat

  jsi iluzonista, Kdyby napsali v novinách,,Vietnamcum v Praze rostou dvě hlavy´´ nedivil bych se že tomu uvěříš. Podle toho co píseš jde vidět že se zajímᚠnebo něco víš o vietnamcích, nebo mᚠvietnamské kamarády s kterým se bavíš, abys věděl jak to tam funguje, co je nelegální hned bys prásknul. Jestli mᚠviet. kamarády nad 25let který jeli letos do vietnamu, tak se jich zeptej, jestli celníci na letišti dělají osobní prohlídku vietnamcum, schválně co ti řeknou(delají to zhruba rok).Viz převoz peněz přes western union jsem psal v předchozím článku(max. 30000dolaru/denne). Prostituce, vím o jednom případu loni v Chebu, kde je na policii upozornili viet. občané. Nebýt pár vietnamských udavaču, tak policie je nechopná kvuli jazykové bariéře....dyt to říkal Nguyen Dung v rozhovoru správně o férových a normálních,noviny tě hodně ovlivnili. A korupce nevím jestli v čr nebo ve vietnamu. Jestli v ČR, tak doufám že si nedělᚠsrandu. Korupce vytváří vláda a úředníci svým chováním, za korupci nemužou vietnamci a ani český podnikatelé.Tohle se zas nedá svádět na Vietnamce, to ví i dobrý český Honza....já jsem v poho, ahoj

Re: Co je to normalni a ferove?Fu

20.11.2007

Reagovat

  Hele, mně se líbí tvůj přístup, protože si myslím, že každý musíme hledat chybu nejprve u sebe. Nicméně si myslím, že těch informací by mělo být více a měly by přicházet ze serioznějších zdrojů než jsou média. A právě k tomu by měly sloužit fóra jako je toto. A taky by se měli lidé víc scházet a zajímat se o názory a postoje těch druhých. Můžeš to trochu upřesnit, proč si myslíš, že si za to můžete sami? To, co považujeme za neférové určitě nikdy není jen chybou jedné strany.

bez názvu

16.11.2007

Reagovat

  Jste fakt včichni tak divní?

Jste fakt hustý!Fu

19.11.2007

Reagovat

  Ty jo, tady je to fakt hustý! Nechtěli byste chvíli přemýšlet nad stanoviskem toho druhého, než se začnete napadat? Rozhodně si myslím, že by se češi měli více zajímat o tyhle věci, než začnou vietnamce kritizovat a odsuzovat, na druhou stranu ona vietnamská komunita také není zrovna sdílná a otevřená vůči čechům. Takže to zkuste tady trochu rozvést bez emocí a zášti. Třeba si obě strany udělají obrázek o problémech těch druhých z trochu jiného úhlu, než jak to podává bulvární tisk. Mně by to zajímalo, ale zbytečné hádky naopak lidi od takovýchto fór spíše odradí. Děkuji.

bez názvuFu

19.11.2007

Reagovat

  Omlouvám se, nefunguje nám sí, tak se to poslalo třikrát!

Re: bez názvuQuan

19.11.2007

Reagovat

  já jsem v poho akorát soiga je trochu zaujatý, a nemá v tom přehled, všechno vidí jednoduše....Zdar

Re: Re: bez názvusoigia

21.11.2007

Reagovat

  S tebou opravdu nema cenu diskutovat. Vis, nejdriv si zjisti jak je to doopravdy a potom mi tu neco rikej. Ja vim az moc dobre o cem pisu. A vubec nemam pocit ze jsem zaujaty. Svym chovanim vlastne potvrzujes to co jsem napsal driv. Mej se hezky.

ja to reknu takhlesang

21.11.2007

Reagovat

  Já jen malou poznámku: přiznavám, že jsme "skoro" vsichni do čr přileteli pracovat nebo podnikat za peníze. Nekteri se jim to tady zalibili a zalozili si rodinky atd atd. ale velky pocet podnikatelu, kteri makají 360dní v roce, 7 dní v tydnu a denne od 6 do 10vecer, jsou hlavním tématem. Neprisli sem se mazlit, ale vydelávat, co nejvíc a pak zpatky do vietnamu, kde chteji mit taky svuj hrob vedle jejich predku,,proto logicky si penize posilaji do vn, vydelali to, tak je to jejich pravo jak si s tím vynalozi a zachází. Jakym zpusobem posilaji do vn.je jejich vec, vsechny cesty jsou legalni, jinak by sedeli za mrizemi(uz par lidi sedí ale nesedí vsichni). Uznej, že cizinci, ackoliv Ukrajinci, Rusove, vietnamci..značnej prispívají do HDP česka, díky Ukrajincum kteri makaji na stavebnisti, maji česi levnejsi hypotéku atd atd. Vietnamci, od 90 let, kdyby neprodávali ty levný oblecení a boty z číny, tak mnoho čechu by nosila jedno oblečení asi par let, deravy ponozky totez. Udělala česká vláda snad něco pro ty cizince, když tolik prispivaji do HDP? umoznili jim lepsi zivotni podmínky? ne, za jejich levnou praci jeste srazi ohromný danne. My nejsme tak blby abychom z nasich tezko vydelanych penez jeste odevzdali desitky procenta, kdyz socialni, danove uznani atd platime, neco usporit na stari a smrt musime. Do letadla si muzem sebou vzit par tisíc dolaru dle zakona..tak si to vemem! Matka 6000usd, 16-leta dcera 4000usd, a jeste tatinek 5000usd. a hotovo, neporusili zakon. (zakon je pod 200 000 korun). Prosím na záver "SOIGIA", nekritizuj me, ja psal jen pravdu, dívam se na to jako ekonom: ekonomika je neovladatelná..dukaz?dnesní amerika a strach americanu z krachu. Nase komunita se neuzavira do sebe, naopak, konali se slavnosti a akcich atd, ale..chodil tam nejakej zvedavej čech, kterej chce o viet.komunitu neco vedet?? nebo jen par čechu z rodin nebo mezi prateli....

Re: ja to reknu takhlenguyen

21.11.2007

Reagovat

  Ukaž mi, kdo z nich platí daně, soc. zabezpečení i zdr. pojištění dle skutečného příjmu?

Re: Re: ja to reknu takhlesang

22.11.2007

Reagovat

  ukaz mi vietnamce, kterej plati po dobu podnikani soci.pojisteni, a jde si to vybirat v 65 letech? zadnej (mozna 2) ty soc.poji se jim zpatky nevyplati.

Re: Re: Re: ja to reknu takhleneekonom

22.11.2007

Reagovat

  Ono to duchodove pojisteni jde brat po 65 letech, je to zakon, prave o to jde. Respektovat zakony a ne podle toho, co vyplati a nevyplati. Nejvic asi vyplati, kdyz nemusim nic delat a mit co nejvic, neboli pracovat dle schopnosti, uzivat si dle liba = komunismus. Ono, kamarade, tu bohuzel neni, takze, zit a pracovat tady se fakt ... nevyplati.

Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlesang

22.11.2007

Reagovat

  Mno, mel jsem na mysli, ze tu socialni pojiste nechavame, a malokdo to vybira v 65 letech..to uz jsou ve vn a uzivaji si toho, co nasetrili. Me je jedno jak to beres ty, zda je tady dobry zit nebo pracovat dle schopnosti = komunismus... Pro nás, se urcite vyplati tady nejaky prachy vydelavat, vzdyt to vidis. Myslim, ze jste uplne posedli na komunismus... ja jen nechapu, proc ve volbach KSčM vetsinou stoji na 3. nebo 4.mistě... voliči jsou přitom češi. Nechapu proč Intel, Microsoft, Canon a Porsche atd..chtejí investovat miliardy do vietnamu kdyz je pritom komunistická..hmm chápeš to?

Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleneekonom

22.11.2007

Reagovat

  Zase omyl, tam neni jeste komunismus. Ale system socialisticke trzni ekonomie s HoCiMinovou ideologii (coz, take zatim nevim, co to je). Me nevadi, ze chces tu vydelavat, vydelavej tolik, kolik chces nebo muzes, ale musis platit dane dle skutecneho prijmu, a ne ty minimalni abys mohl prodlouzit pobyt. A pokud tu nechces zustat do svych 65 let, je to tvoje vec. Mel bys a myslim si, ze bys tu zustal ... uz kvuli detem atd ....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlesang

22.11.2007

Reagovat

  No, jsem mladej, a na rodinky v čr nemyslím, zustat tu? taky nevim, ted je prave ten schengen, takze tam,kde je lepsi prilezitost se prosadit tak tam. Nevím proč tolik pozadujes po nas ty danně, ano, platime min nez vydelavame, ale platime nejaky, čeští stánkari totez (jinak by nešli prodavat u stanku), jsme jen mravenečkové, ty nejvetsi ztraty ze statu je u tech vetsich podnikatelu a politiku a mafianu (Krejčíř?, hm kolik vietnamcu by musel makat a unikat se danni absulutně, aby srovnal s tim, co on schrabl?). Pokud za 10 let viet.ekonomika bude na vyssim urovni, a to verim ze bude, tak proc tam nevratit?. Mas pravdu ze ve vn.komunismus jeste neni, to beru, ale mel bys taky vedet, ze Hocimin z te zemi, kde se narody neznali, nemeli svobodu, ze zemi kde na mape nemela oficialni jmeno...udělal jeden narod, zavedl statni zrizeni, a ted? funguje tam ekonomika (sice jsou problemy, ale to patri do prubehy rozkvetu kazde eko.) je mezi deseti nejlakavejsi statem v turistice, žiji tam skoro 100tisice cizincu a radi tam pracuji, vn.studenti se prosaduji po celem svete, na Harvadu a Oxfordu prednaseji vietnamstí ekonomove, technici atd atd. Verim, že vietnamci přinesli do čr něco, ackoliv maleho, mozna bezvyznamneho, ale něco zvlastního prinesli... třeba závitky a nudle.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleneekonom

22.11.2007

Reagovat

  Jsi mlady, mas sanci zit tam, kde budes chtit, to ti preji z celeho srdce. To jsem tu moznost nemel, protoze prave jsem z generace HoCiMininovych deti. Me radsi nerikej, co pro tu zemi delal HoCiMin. On jel do Francie s umyslem dostat do kolonialni skoly, a nanestesti pro nas, tam se nedostal ... Obcas mam za zle Francouze, ze ho tam neprijali, jinak by Vietnam byl dnes aspon na urovni Thajska nebo Malajsia. Nepochybuji, ze Vietnam je na ceste ku predu ale je to pro nas prilis pozde a dlouho. A jen pripominka, dnes na Harwardu a Oxfordu uci Vietnamci, kteri vubec nemuseli zavdecit HoCiMinovi, ba naopak, spis utekli pred HoCiMinovou vojskou a jim nic nezbyva, nez se tam usadit. Nemeli vyber jako ty. A kdo z tech Vietnamcu, kteri se tam muze ucit, vychazel z normalnich rodin, prapramalo poctu. Spis zase deti papalasu, ktari se vic venuji necemu jinemu nez uceni ... No, na co, ze? Con vua thi lai lam vua, con sai o chua lai quet la da .... Co se tyce Krajcire, je to zlocinec, ktery ma stesti, ze se narodil v CR. Ale on neprohral 7 milionu dolaru, ktere jsou urcene svym obacanum v kartach jako ten slavny vietnamsky PMU 18, ze? A ten byl ... jeden z tech sluhu lidu naseho.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlesang

23.11.2007

Reagovat

  Ted uz vim, s kym mam tu čest... Mno, srovnavat zločince, hlare, hrdinu...je nadlidský úkol. Učitele z Harvadru nemuseji za to zavdečit HCM ze tam jsou, zavdečejí mu ale za to, ze vysvobodil jejich vlast a dal narodu jmeno, to si myslím, ze ty ucitele jsou stastni ze maji nekde svy koreny.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleQuan

24.11.2007

Reagovat

  Sice neekonoma nemám v lásce, ale tentokrát mu musím dát za pravdu, po revoluci utekla z vietnamu inteligence, začala vládnout stařešina a zemědělci(posun o 50 let později). ted je vietnamská vláda zkorupovanější než ta bývalá saigonská, to nejsou moje slova,ale slova bývalého superšpiona,kterej dělal pro vietcong. Dnes pár jedincu ve vládě si dělá co chce, co je mu libo, peníze ze světa se většinou nedostanou ke chudým. Sang já vím že mᚠrád vietnam, ale musíš mu dát za pravdu, jak to je .......mě by stejnak zejmalo co je to Fond ODA, kteří amíci a japonci sponzoruji vietnamskou vládu,a vubec to nechtějí vrátit. V pozadí něco smrdí....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlesang

24.11.2007

Reagovat

  Kazdy stat ma neco za tajemnstvi, a je blby to svetu prozradit..i my se musime starat o nasi bezpecnost, vzdyt ted jsme uplne zranitelní...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleneekonom

24.11.2007

Reagovat

  doporucuji cist pozorneji ty vietnamske noviny, to nejsou nevratne pujcky od ODA ale s dlouhodobym splacenim, to znamena, ze se to splaci tak za 50 az 60 let, proto nynejsi papalasi jsou tak spokojeni a v klidu to rozkradaji. Dalsi generace Vietnamcu budou muset to splacet ... a pokud by to nemohli ... stat by zkrachoval .... a Vietnam by se stal zase kolonii nejake velmoci. No ale to nikomu ted nepali, ze? Americane a Japonci jsou podnikatele ve pravem smyslu a nedelaji nic v jejich neprospechu. Az Taiwan bude Ciny a Korea bude jeden stat, Filippin bude ... islamicky, tak Camranh by byl zase dobra vojenska zakladna ....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlesang

24.11.2007

Reagovat

  Ano, jiste, američané jsou skveli ekonomove, a nedelají nic v jejich neprospechu. Napadli Irak, a chteli ropu, ted se jim to nedari, tak napadnou Iran atd atd. Ted doma se dostali k hypotečním krizim a 75% američanu se bojí dalsí krachu, ano jsou to fakt skvělí ekonomové. Myslím, že byste je měl následovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleHaVu

25.05.2008

Reagovat

  cizi ODA:Jsou to penize,PUJCENE s nizsi urokovou sazbou v delsi dobe(20-30let).Ty se pouzivaji k budovani silnice,mostu,pristavu,a zde neni zakaz chude jezdit na cilnici,clovece.Vase znalnost o vsech je velmi,velmi omezena.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlectenar1970

01.11.2008

Reagovat

  Harward ,Oxford chi tuyen nhung nguoi gioi,chu khong tuyen nhung thang ba hoa vo tich su-nhu may.Voi nhung thang vo liem si nhu may thi tu nghin nam nay VN da tro thanh quan huyen cua bon Tau roi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhlectenar1970

01.11.2008

Reagovat

  Harward ,Oxford chi tuyen nhung nguoi gioi,chu khong tuyen nhung thang ba hoa vo tich su-nhu may.Voi nhung thang vo liem si nhu may thi tu nghin nam nay VN da tro thanh quan huyen cua bon Tau roi.

LQN1ZiMLR9rF2zrZREtvP791

08.09.2013

Reagovat

  Tome1ĹĄi Hfcllemu:SvĹŻj prvned post jsem zde napsal, aniĹž bych měl v předpadě česke9 jutcise jasno. Proto mě pre1vě upoutala věta dr. Motejla o předsedkyni NS, jakoĹžto reprezentantce jutcise. To, Ĺže by role předpadne9ho reprezentanta (slovedčko arbiter jsem pouĹžil nevhodně) měla bfdt spojena s vysokou funkced v justici mi přijde rozumne9, nicme9ně pokud v ČR takove1 praxe zavedene1 nened, doke1Ĺži si představit, Ĺže by ji mohli zaste1vat pre1vě lide9 s vysokou osobned autoritou.Současnfd stav, kdy se "reprezentant" rekrutuje pro kaĹždfd předpad ad hoc, me1 i ten neblahfd dĹŻsledek, na nějĹž upozornil Martin Bedlfd - take9 negativned publicita mĹŻĹže v očedch veřejnosti vytvořit typ představitele jutcise, kterfd ovĹĄem potřebnou autoritu postre1de1.Aby tuto roli zaste1val ministr, je jistě dobrfd ne1pad. Jen je ĹĄkoda Ĺže v ČR je to funkce předevĹĄedm politicke1. Vyche1zed ze současne9 česke9 politicke9 kultury, ktere1 me1 s definove1nedm autorit poměrně velkfd proble9m. To je ale rys, jenĹž lze asi vzte1hnout na celou naĹĄed společnost, Ĺže :)

Re: Re: Re: Re: ja to reknu takhleCL2cm8wFi

19.09.2014

Reagovat

  Ad J. Louda: zaplaĹĽpe1nbĹŻh si mohu jiĹž dovolit nealhuossit. Nened jich mnoho, ale zvolna se vyskytujed i takove9 zjevy, jako jsou charismatičted soudci. Ad M. Hrous: mysledm, Ĺže Dr. Motejlovi trochu křivdedte. Pokud si dobře vzpomedne1m, tak on se1m ve svfdch pamětech opakovaně sebemrskačsky přizne1ve1, Ĺže s ohledem na předpadnou očistu justice v devadese1tfdch letech selhal (Jine1 ote1zka je, co mohl s ohledem na tehdejĹĄed justičned substre1t a naprostfd neze1jem o justici v prvned polovině let devadese1tfdch vlastně dělat). O čem medituje v dane9m rozhovoru je spedĹĄ, jak se mohli proměnit lide9, kterfdm on do justice a do určitfdch funkced pomohl. No a to je vĹždy tak trochu se1zka do loterie: je1 osobně netuĹĄedm, jak by se kupředkladu v horizontu deseti či dvaceti proměnili lide9, o kterfdch si mysledm, Ĺže je dnes zne1m, předevĹĄedm tedy v předpadě, kdy by se v mezidobed dostali k hezke9mu korfdtku.

bez názvuneekonom

21.11.2007

Reagovat

  Tihle "ekonomové" by nejraději přenesli ten vietnamský systém do ČR (bez daně z příjmu, korupce, v případě potřeby tak znárodnění, bez kontroly, zákon džungle) a pak by odnesli z ČR celé Česko do Vietnamu. A stejně je to málo.

Re: bez názvusang

22.11.2007

Reagovat

  Mno, a stalo se to? pokusil se o to nekdo? ukazte mi ho. Krome toho, vietnam ovlada trzni system uz od 1983..

Re: Re: bez názvuneekonom

22.11.2007

Reagovat

  Omyl, ve Vietnamu neovládá systém tržní ekonomie ale systém socialitické tržní ekonomie, což teoreticky ..... neexistuje.

Re: Re: Re: bez názvusang

22.11.2007

Reagovat

  podnikal jsi tam nekdy? zil jsi tam někdy? nebo jsi to jenom odvodil z knihy A.Smithse a K.Maxe?

Re: Re: Re: Re: bez názvuKK

22.11.2007

Reagovat

  Včera se bavim se studentem ekonomie, a on mi říká (nerozlišuju čecha nebo vietnamce, podnikatelovi jde o co nejvyšší zisk)ze danové přiznání podava zivnostnik podle sveho uvazeni, kolik chce zaplatit,nesmi to byt moc pruhledny. Nejhorsi je mit sidlo v mensích mesteckach, kdy s nejvyssi pravdepodobnosti vas zkontroluji. Doporucoval mit sidlo v Praze, je tam prej na 40 000 podniku/2 kontrolori.....

Re: Re: Re: Re: bez názvuneekonom

22.11.2007

Reagovat

  Ne, to jsem odvodil od vietnamskych novin, jak tam hrde hlasaji. Z meho nickname asi vis, ze neumim podnikat ani v CR, natoz ve Vietnemu, kde nemam zadne papalase (neboli destniky = o du) za zadama. A podnikat ve Vietnamu bez tech "pomocnych rukou" tak asi jen na bazi "quang ganh". A kdybych tam podnikal, vim, ktere zbozi jde na odbyt nejlepe .... jsou to obalky. Zkus to, budes bohaty.

Re: Re: Re: Re: Re: bez názvuKK

22.11.2007

Reagovat

  neekonome, místo toho žvastání tady na netu ti utíkají peníze, pak nebudeš moc poctivě platit daně(jenom stupidní podnikatele, to ví i topol.). podívej z okna ven, vietnamec stojí při mrazu venku a prodává, pak se nediv že si za 4 roky koupí porsche.... :-)))

Re: Re: Re: Re: Re: bez nĂĄzvurzHgmfvYdYnBQoSF

04.09.2011

Reagovat

  Kudos! What a neat way of tnhiking about it.

NZQZxDQ3ebcCy9xNEB

08.09.2013

Reagovat

  Nemysledm si, Ĺže by role reprezentanta jticsue musela bfdt nutně institucionalizovane1. Ostatně tak tomu nened ani ve vfdĹĄe zmedněnfdch zemedch Common Law. Sama o sobě by spedĹĄe mohla plynout z more1lned a odborne9 autority člověka, jeĹž je jistě pro jmenove1ned do nejvyĹĄĹĄedch postĹŻ jticsue zapotřebed. Jeho role by spočedvala v tom, Ĺže by veřejnosti tlumočil ne1zor jticsue, byl by jejedm advoke1tem v medede1lnedch kauze1ch a kauze1ch s politiky. SnaĹžil by se docedlit toho, aby se soudnictved pro veřejnost stalo prĹŻhlednějĹĄed a srozumitelnějĹĄed.Co se tfdče dokrotora Motejla, zmednil jsem ho předevĹĄedm kvĹŻli jeho osobned autoritě, jeĹž se mmj. zakle1de1 pre1vě na jeho zkuĹĄenostech z let minulfdch. Ve sve9m rozhovoru se navedc jasně vyjadřuje proti shazove1ned autority představitelky NS a kritizuje předstup současnfdch představitelĹŻ exekutivy, jenĹž jako by naznačoval, Ĺže moc soudned by dle jejich ne1zorĹŻ měla bfdt exekutivě podředzene1.Kauza doktorky BroĹžove9 a předpad doktora Langera svědčed o tom, Ĺže soudcnictved by sve9ho arbitera jistě potřebovalo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bez názvuICAAY4EJRD

20.09.2014

Reagovat

  Doktor Motejl? Z pozice osobned aiotruty nebo postu, jeĹž zaste1ve1 ve sve9m fařadu?Osobně si nedoke1Ĺžu představit, proč by měl bfdt pre1vě on onedm reprezentantem justice vzhledem k tomu, Ĺže k justici jiĹž dnes me1 vztah de facto Ĺže1dnfd...Pokud opomeneme jeho zkuĹĄenosti z minula. Osobně se nedomnedve1m, Ĺže lze hovořit o "představiteli" justice jako o jedne9 osobě, jeĹž by byla za vĹĄech okolnosted totoĹžne1. K tomuto by bylo třeba zředdit např. fařadu "zastupove1ned justice ve věcech .......". Do te9 doby si mysledm, Ĺže reprezentantem justice (Pokud se de1 vĹŻbec o tomto subjektu takto hovořit) bude vĹždy ad hoc osoba, jeĹž bude k vyjedne1ve1ned přizve1na za justici. Tz. Předsedove9 soudĹŻ, nej.ste1t.ze1stupkyně, ministr atd. Bylo by dle ve1s lepĹĄed, kdyby skutečně nějakfd ofic.reprezentant pro celou justici byl?

bez názvuQuan

22.11.2007

Reagovat

  soiga a neekonom je stejná osoba

Re: bez názvuneekonom

22.11.2007

Reagovat

  soi jsem, mozna, gia jsem take, mozna ale soigia nejsem :-))))

Re: Re: bez názvuVietnamec

22.11.2007

Reagovat

  Ctu vase nazory a jsem fakt zvedavy, co je ten SOIGIA zac, proc tak nema rad Vietnam a Vietnamce. Odkud pochazite, pane SOIGIA? Pokud jste Cech, tak mam pro Vas male pochopeni (i kdybych Vas mel za uboheho Cecha), pokud jste Vietnamec, tak nemam uz slovo.... Ale mejte se hezky, my Vietnamci jsme velkorysi.

Re: Re: Re: bez nĂĄzvuLkdI9VbN

20.09.2014

Reagovat

  1) Does it helppeople usenrdtand that we can “get there from here”? a0No and this is a problem. We will not get to the future we want just by wishing it were so. It is very hard to pretend otherwise is stupid and misleading. 1/102) Does it offera holistic vision? Yes but a pollyannish one 2/103) Does it helpcreate an emotional as well as intellectual usenrdtanding of sustainabledevelopment? Yes. 4/10

NeekonomQuan

24.11.2007

Reagovat

  Pro neekonoma, pokud jsi vietnamec, tak to prosimtě nepiš na svém PC, spíš na veřejném internetu, vietnamci jsou duslední proti opozičníkum, pokud by ses vrátil mohl bys mít problémy. S tvým názorem by se ztotožnili většinou vietnamcu v záp. evropě,austrálii,USA,ti utekli ze strachu komunismu. Což my jsme opakem, my jsme se sem dostali na základě socialistických dohod, proto máme ve vn rodinné příslušníky na vysokých postech. To je případ Sang, která vemehentně brání vietnamskou vládu, ale většinou vncu co tady žijou už dlouho, a chtěli jít do vn podnikat, a zjistili že je to lepší podnikat tady si to taky uvědomují. Sang to teprv čeká, je ji kolem 17-23.

Re: Neekonomneekonom

24.11.2007

Reagovat

  Dekuji Ti za radu, i ja jsem sem prijel take na zaklade soc. dohod. Jenze ja ve Vietnamu nemam pribuzne na vysokych postech a myslim, ze muj nazor ma skoro vsichni Vietnamci, kteri maji radi Vietnam. A kdo se boji, nesmi do lesa.

Re: Re: Neekonomsang

24.11.2007

Reagovat

  To, že nemáte ve vn nikoho na vysokých postech, není důvod abyste na vietnam nasadil nepratelský pohled. Furt tvrdite, ze ve vn.se dari jen podnikateli, ktery ma ve vlade pribuzny...mno, a kolik set tisice uspesnych podnikatelu je ve vn? a kolik je lidi ve vlade? copak maji tolik pribuzných? Asi nevíte o tech dělnícich, kterí začali pestovat kavy, nebo chovat ryby, krevety, a ted kazdoročně mají set miliony dongů... Pritom jsou to jen delnici,kteri mají smer a napady k podnikani, a ne ze někoho maji ve vladě, jim to stejne moc nepomuze i kdyby někoho měli, pomuze jim počasí... Pokud ty politici jsou tak blby, ze ted okradaji majetek statu, tak budou odsouzeni, i kdyby utekli do zahranici..a celej jejch rod budou opovrhovani..a to ze fakt někdo chce? Co je lepší, žít a delat vše pro penez, nebo žít aby měl smysl života, hodnotu zivota? Člověk kterej dostal nějakou významnou funkci neni prece tak blbý, to by ostatni poznali a nezvolili ho. Já mluvím upřímě jako člověk, který myslí na hodnoty žití a uznávám současnosti, nehadam se s minulosti, nikdo nemuze vedet co presne byl minulost, co se presne stalo, to víte jen z učebnic, drby, starych novin, ne ze skutečného života toho činitele...o to t잚í je mluvit o daleké budoucnosti. Já nemluvím tím směrem, že co kdyby...tak by...tenkrát by mel...ted by to bylo... aby mohl tak musel..bla bla

Re: Re: Re: Neekonomneekonom

24.11.2007

Reagovat

  he, z tebe je najednou filosof ... a nechtel jsi nahodou do Nemecka nebo nekam az bude tu Shengen???? Divim se, proc jeste nejsi ve Vietnamu, kdyz je tam tak skveeeele????

Re: Re: Re: Re: Neekonomsang

24.11.2007

Reagovat

  Ja psal filozoficky s doměnkou, že jsi rozumný člověk, ale jak je videt, nejsi... Do německa bych jel jenom zdokonalit nemčinu, do francii jen na silvestra, do španělska jen na plaž, a do vn? kdykoliv a bez důvody. ale ostatní veřím, že ve vietnamu stravim minimalne 5/7 čas svého života...mno,nebyl jsem tam zatim jen 11 let...no a co, jsou jeste hodně vietnamcu kteri tam nebyli 20 let a na diskuze placaji jen reči pred 20 lety.

Re: Re: Re: Re: Re: NeekonomQuan

24.11.2007

Reagovat

  Sang vidět na vtv4 jak se skvele buduje ve vietnamu social.trzni ekonomika, je jedna strana.Vidis rozdil mezi treba ceskyma a vietnamskyma zpravodajstvi, ve vietnamu se malokdy mluvi o negativech, mluví se jenom o dobrech skutcích vlady, příkladem je veleoblíbený pořad Gap Nhau Cuoi Tuan, obsahem tohoto poradu nemusim ani komentovat, byla zakazana.Nebo novinari psali o PMU 18, hned vlada vydala zakon ze se o vladnich cinitelich nesmi psat, hrozila by velká pokuta(to vše najdeš na netu www.rst.org).To ze se darí petitelum kavy, krevet apod. je pravda, ale ver mi ze jejich tatinkové delaji uredniky v provincii. Mel jsem podobnej nazor jako ty ale rok v mem rodnem zemi mi zmenil nazor.Treba cechovietnamci co jsou multimilionari, proc nejdou do vn podnikat, oni vi proc. A druhou stranu je realita, jak uz jsem rekl minulej rok jsem stravil ve vietnamu na pruzkum trhu. otevrit si tam byznys je velký riziko, kazdej rok se tam meni zakony, staci se krive podivat urednikovi, tak mam muze zneprijemnit zivot. poridit si auto(trojnasobne drazsi nez v cr) pro firmu,platit najem(v Hanoj dat dai sot) apod. je vetsi nakladovost nez tady. Strejda musel jit dvakrat rocne za ministrem bieu tien v obalce, rikal ze tam dava vetsinou 10000 usd. Pokud tady zijes dlouho,tak ti rok ve vmu staci, a budes si prat co nejdriv odletet. At zije vietnam ...mejte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neekonomsang

25.11.2007

Reagovat

  Na vtv4 se dívam jen na filmy, na zpravy si čtu z vnexpress.net. Porad vykendove setkani neni uplne zrušeno, vysílá se da, jen mene..a k novem roce je Gala show. To bych mohl srovnávat ty negativy co jsi napsal, jako zdejší dění, že tamhle někde v pohraničí zabavuji zboží, a odvysílá to tv, pak lidi si budou myslet ze jsou i vnitrostatu a udelaji si z nas spatny obraz. Jen jeden negativum muze pokryt vsechny pozitivum. To nevim v čem podnika tvuj strejda,ale pokud nema problemy s dani,se zakazky atd.tak proč musi nekomu podplacet? U tech rolníku, kteří uspely s kavy atd...co se stane kdyz nemaji pribuzneho u uredniku? Zničeji jim urodu? prece poptavky a nabidky jsou, jak to urednik ovlivni? Auta ze jsou drahe?Vzdyt infrastrukturu nemame jeste zcela dokončený, parkoviste nejsou..ted se ale dane pomalu snizi..ale neni to trojnasobek.

Re: Re: Re: Neekonomnguoi CR

06.01.2008

Reagovat

  Sang - neucastnil jsi se v posledni dobe nejakych politickych skoleni? Takhle jsem u nas slysela mluvit mlade zapalene lidi za tuheho komunismu pred 25 lety. Prosim Te, otevri oci.

ja oci nemusim otevirat, mam je vzdy oterveneSang

11.01.2008

Reagovat

  Ja jsem se neucastnil zadne skoleni, nikdy jsem neslysel jak mluvi mlade zapalene lidi za komunismu v česku pred 25 lety.. Vis jak mluvil Ho chi min a co rikal kdyz zalozil stat jmenem vietnam? "jsme svobodny a mame pravo žít svobodne bez cizich zasahu".. Prosim te, zavri oci a nekdy premyslej, zda je spravne o někom hodnotit, kdyz nikdy jsi ho nevidela!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NeekonomJdMTzYyDcjy

26.07.2011

Reagovat

  I feel so much hpaiper now I understand all this. Thanks!

Re: ja oci nemusim otevirat, mam je vzdy otervene0D8wVs2kbK

19.09.2014

Reagovat

  Ad J. Louda: zaplaĹĽpe1nbĹŻh si mohu jiĹž dovolit nesuholasit. Nened jich mnoho, ale zvolna se vyskytujed i takove9 zjevy, jako jsou charismatičted soudci. Ad M. Hrous: mysledm, Ĺže Dr. Motejlovi trochu křivdedte. Pokud si dobře vzpomedne1m, tak on se1m ve svfdch pamětech opakovaně sebemrskačsky přizne1ve1, Ĺže s ohledem na předpadnou očistu justice v devadese1tfdch letech selhal (Jine1 ote1zka je, co mohl s ohledem na tehdejĹĄed justičned substre1t a naprostfd neze1jem o justici v prvned polovině let devadese1tfdch vlastně dělat). O čem medituje v dane9m rozhovoru je spedĹĄ, jak se mohli proměnit lide9, kterfdm on do justice a do určitfdch funkced pomohl. No a to je vĹždy tak trochu se1zka do loterie: je1 osobně netuĹĄedm, jak by se kupředkladu v horizontu deseti či dvaceti proměnili lide9, o kterfdch si mysledm, Ĺže je dnes zne1m, předevĹĄedm tedy v předpadě, kdy by se v mezidobed dostali k hezke9mu korfdtku.

ously because all the sphere can be an an explosive device in which wiJonathanKr

25.03.2015

Reagovat

  Jonathan [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-nfl-jerseys/]cheap nfl jerseys from china[/url] Almost immediately following the Organic Act of 1801, Congress began proposals for any return within the territory for the states, all of these failed.Horticulture cares, Sutera and his awesome lover usually are. [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-mlb-jerseys/]wholesale mlb jerseys from china[/url] most people accomplished,In this individual were recalled.can be reaching those involved with will want along with its the true blessing to help combine throughout almost everything to make required things to those in Our creator with Iown, Oplagt is a great one not to mention merciful and then The almighty will supply each of your really needs by making use of Fresh Yorkers. [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-jerseys/]nfl wholesale jerseys[/url] Apart from it several get started depen.Students representing Kenya carried handmade paper flags; boys representing Spain wore black bullfighter hats and moustaches even though the girls wore flowers inside their hair. [url=https://www.ndcc.tv/deals/wholesale-nfl-jerseys/]wholesale nfl jerseys china[/url]

OdsunValdštejn

24.12.2007

Reagovat

  Když čtu ty všechny vaše komentáře,tak je mi s vás všech vietnamcu do smíchu.Vi tady nemáte skrátka co dělat, vaším rodičum případně vám dala naše vlast vzdělání a jak jste se nám ovděčili?!Zničil jste nám naš textilní prumysl který byl proslulý po celém světe,píšete tady o prostituci,ale většinu tehle prasárny organizují vietnamci ukrajinci apod.Ve vaší vlasti která je o hodně větší něž naše je místa dost,doufám že jednou tady bude náká rozumná vláda která nás vás zbaví, bude to pro obě strany tak lepší,protože u nás čechu nemužete očekávat stejné chování jako v naké ubohé Francii kde nejsou schopni řešit problémy.Kdo zná trochu naši historii,tak pochopí že když bylo nejhuř tak jsme se byli schopni zbavit i jiných podobných problemových skupin.Naše země musí zachovat svou identitu v dnešním globalním světě, jinak zahyne,bohužel vy ktomu svým dílem přispíváte,neoprvuju vámi ale jste rasová stepina která vnikla do našeho národa ,a jedem znás bude muset uhnout !!! Valdštejn

Re: Odsunvinataba

25.12.2007

Reagovat

  Prosím tě, jdi na trznici kde prodavaji češi textily, a zeptejte se, odkud jsou dovazeny, a kazdej ti rekne že jsou to z číny, i mattela tam vyrabeji hračky, i svycarsky nože se vyrabeji v číny, a čína je v WTO, takze postav se na kraji pristavu a řekni dovozcum, at vrateji zboži zpatky do činy. to uz neni nase starost! A nepis tu dalsi vtipy, moc jsem se nezasmal!

Re: OdsunKarel

26.12.2007

Reagovat

  Vážený pane Valdštejn, je mi 63. roků,projel jsem si Ameriku,jelikož tam syn jako turista pracoval.Zajděte si v Chicagu do české hospody a u piva si povídejte jak češi vozí dolary domů a jak se tam chovají.Budete asi dosti rozčarován.Zajeďte si do San Franciska a zkuste se podívat kolik je tam Číňanů a zboží z Číny!To je vše a asi máte malý přehled na naše lidi ve světě,tak nepište o ostatních!

Re: Odsunvinataba

26.12.2007

Reagovat

  Jo, jeste k tem problemovych skupin, ktere jste se zbavili... jake ze to jsou? Ja zadnou zmenu tady nevidim, protoze Chanov je hned vedle Mostu!

Re: OdsunQuan

07.01.2008

Reagovat

  Pane Valdštejn, prosim Vás nepište sem už vtipy, vím že Vám vietnamec zničil živnost.Ale podle Vaše názoru vyplývá že máte malou znalost o světě a na jaké ekonomice stojí čr. Myslím to vážně, i ten malej a podřadnej vnmec, jak si o vncích myslíte, by se Vám smál. Kdyby všichni vnci a ukrajinci odešli zrujnovali by to Vaši prumysl. Stačí si najít na www.google.cz tento výraz ,,české podniky chtějí dovážet vietnamce´´.

Re: Re: OdsunValdštejn

18.03.2008

Reagovat

  Tak malou znalost o ekonomice jo, no nevím u koho naši celníci najdou vskutku ohromné množství padělaného zboží(textilu)na vietnamských tržnicích po celé republice.Výsledek- Zráta pro celou českou ekonomiku! A jestli jsem se ja něčemu tady zasmal tak jedině tomu jak jste všichni prolhaní, denně vidím ty razie na vietnamských trznicích i ty napadení celníku mačetou nebo nožem na těch vašich tržnicích.VSKUTKU KULTURNÍ NÁROD!vidím tady spoustu článku o tom co bývalé československo udělalo pro vietnam , ale co udělal vietnam pro nás to jde vidět dnes na bohužel na každém kroku.Ale doopravdy jste moc vtipní!!!

Re: Re: OdsunValdštejn

18.03.2008

Reagovat

  Vážený pane Karle určitě mně chybí ta vaše cestovatelská vášen, ale vy si musíte uvědomit holý fakt!a nebít slepí.Každá skupina každá narodnost která žije na uzemí jiného státu by mněla ddodržovat určité zákony dané země ,ale zde člověk vidí jen jedno, neplatění cla, falšování a padělání věškereho zboží které je dováženo do naší vlasti, nebo je zde přímo vyráběno slyší poté to známe NEUMÍM ČESKY!.Do toho nepočítám časté napadení celníku nožem nebo ničím horším celková bilance je ztráta pro ekonomiku ,a vytvoření špatného švětla na tuto komunitu.Ruzní pisatele tady píši co by chtěli dělat až vystudují , nebo jak tady se jim daří to je moc krasné, ale aby se snažili se proti tomu co tady dělají jejich krajané nak ozvat!Nic zde jsem nezaznamenal ani na jiných webových stránkách a ohledně těch Čechu v CHicagu máte pravdu, ale každa země má své zákony a ty by se vdané zemi měli dodržovat a to se u nás týká jak čechu jak i VIETNAMCU.

Re: Re: Re: Odsun

18.03.2008

Reagovat

  hele falsovane zbozi je i v ceskych obchodech ale tam se asi razie tak nedelaji vid. cesi ty zakony moc nedodrzuji. ze nekdo rekne neumim cesky, to pouzivaji vsichni cizinci v kazde zemi i ty kdyz jedes mimo cesko tak reknes neumim, spatny svetlo na komunitu, kazdej vidi co videt chce, vsude je plus a vsude je minus, jak se chovaj cesi venku, jak se chovaj nemci a podobni, jak jednou rekli italove nemci se neumi chovat, jak se chovaj balkanci. Jo bez si koupit do Lidlu ty fake jidla, samy nahrazky vyrabeny v Polsku nebo kde.

Re: Re: Re: OdsunNguyen

06.04.2008

Reagovat

  Když čtu celé toho co jsi psal , tak jsem se musel hodně smát . Jak se můžeš přihlásit k čechům a kritizovát někoho , kdo řekne NEUMÍM ČESKÝ . Vždy sám to pořadně neumíš , to tvoje " mi a nebít " nemá být tam y ?

Re: Re: Re: Re: OdsuniWEZayOPUMvzeHca

04.09.2011

Reagovat

  Knolwdgee wants to be free, just like these articles!

WdymrHBqPBrS8Eb7v

08.09.2013

Reagovat

  Ano, take9 si nemysledm, Ĺže je nountsted medt tento post nějak institucionalizove1n. PotedĹžed jen je, Ĺže se nede1 v podstatě hovořit o představiteli justice, protoĹže jedm bude de facto kaĹždfd a ze1roveň nikdo. Sedla osobnosti je sice kre1sne1, ale kaĹžde1 osoba měned sve1 stanoviska a tedy by se dlouhodobě jistě nedalo mluvit o nějake9m představiteli. PakliĹže se ote1zka ptala na aktue1lnedho představitele justice v Česke9 republiky, tak jsem to pĹŻvodně nepochopil spre1vně, ale vzhledem k tomu, Ĺže jste spojoval česke9ho reprezentanta s posty reprezentujedcedmi justici v zahraničed jsem ote1zku pochopil takto. Proto se domnedve1m, Ĺže nelze charakterizovat reprezentanta justice jako osobu jednu, ale skupinu, jeĹž reprezentuje vĹždy v kaĹžde9m odliĹĄne9m prostředed. Jen by mně zajedmalo, kdo justici reprezentuje např.ve vztahu k "běžnfdm občanĹŻm"? Ministr? Snad ano, ale přece jen mi zde sche1zed bliŞťed vztah pre1vě k justici.ad Motejl: Ano, toto v čle1nku děle1, ale jakou skutečnou autoritu me1? Zde by nebylo moĹžne1 ĹĄpatne9 vyhle1sit "anketu o nejvlivnějĹĄed osobu pre1vnedho prostředed", resp. pouĹžedt jiĹž některe9, ktere9 byly uskutečněne9. Ote1zkou vĹĄak je, nakolik jsou tyto ankety skutečně vypoveddajedced o sedle osobnosti a schopnosti "reprezentace". Domnedve1m se, Ĺže spedĹĄe reflektujed vědomostned autoritu. Kdo by tedy mohl bfdt skutečnfdm reprezentantem justice? prof.Hollander? JUDr.Rychetskfd? JUDr.BroĹžove1? JUDr.Baxa? Či někdo mimo soudned soustavu? Arbitera či reprezentanta? daloha obou subjektĹŻ je dle me9ho ne1zoru poněkud odliĹĄne1....Je1 se věnuji spedĹĄe 2.moĹžnosti.

bez názvupierre

07.02.2008

Reagovat

  Hm klasickej fasoun.

bez názvu

10.02.2008

Reagovat

  udivujeme jak mluvíš o svých dětech(jak ty říkᚠparchantech) a o tom jak odejdeš z česka,proč jsis teda tady zakládal rodinu a děti?chudáci akorád děti

Re: bez názvuNguyen Dung

18.02.2008

Reagovat

  Normálně nediskutuji s tím, koho neznám. Ale u tebe dělám vyjímku. Kde čteš, že odejdu z česka? A nechám tu svoje děti napospas jejich osudu? Nevím kdo jseš a kolik ti je, ale zdřejmě je vidět, že ani nemᚠtušení co to je ten "smajlik" ke konci věty. Moje děti jsou pro mě všechno co mám a pávě oni mě DRŽÍ PŘI ŽIVOTĚ! A tahle mladá generace ví co jsou ti smajlíci ,všichni to pochopili až na tebe, ty charaktere:-D

Re: Re: bez názvu

19.02.2008

Reagovat

  je mi 26let a sama mám děti ale říkat o dítěti že je parchant je blbé asi ani neznáte pravý význam tohoslova

Re: Re: bez názvu

19.02.2008

Reagovat

  za to že odejdete z čech to jsem se spletla,to se omlouvám ale ještě mi řekněte proč říkáte vy že češi jsou závistiví?vietnamci ne,???mám vn muže a znám spoustu vn kteří doma spí na zemi nemaj ani pořádnej talíř ale hlavně že maj pořádný fáro,telefon,aby mohli machrovat.vn ženy se perou u stánku protože ta druhá odtáhla zákazníka,lenost závist,žárlivost tu má každej ne jen češi,já nezávidim nikomu nic každej je štěstím strujce

Re: Re: Re: bez názvuDung Nguyen

13.03.2008

Reagovat

  Kdo se mě zeptá, co si myslím o Vietnamcích? A i jestli mi někdo položí takovou otážku, tak rádší vyhýbám s odpovědi. Proč? Protože nechci mít zbytečný problémy. A ještě něco, není Vietnamec jako Vietnamec. Vietnam má už pomalu 90 mil. obyvatele ale rozdíl ve všech sférách mezi oblásti jsou obrovský a to kulturní,ekonomický,lidské návyky.... Dá se to srovnávat s nadsázkou jako Chánov u Mostu s Václavakem.Vietnamci v Čechách většinou podnikají neli říci narovinu že jsou stánkaři.A Češi vidí Vietnamce jenom v tom ohledu. Začínají přicházet do ČR nová Vietnamská pracovní síla.Možná pro Českou ekonomiku to bude přínosem ale dopad na Českou společnost je neodhadnutelná.Protože tihle "pracovníci" většinou přichází z nejchudších a zároven nejmín vyvinutých v kulturním chování oblastí ve Vietnamu.

Re: Re: Re: bez názvuDung Nguyen

13.03.2008

Reagovat

  Tak že Češi, za chvíli se nedivte, když uvidíte Vietnamece jak plive třeba v obchodním domě nebo močí u městské autobusové zastávky na dením světle...o spaní na zemi nebo že nemají ani pořádnej talíř ještě nepočítám. Tihle "lidi" se musí s vým působem ukazovat, machrovat že "taky má", asponĄ navenek a to auto, telefon atd. Bohužel, ta procenta jsou příliš vysoká a já zásadně nechci a nemužů jít hlavou proti zdi. Mužu jen říct: NENÍ VIETMAMEC JAKO VIETNAMEC! A mimochodem, spoustu mích Českých přátel, a to i učitele, advokati, inženýři, doktoři, úředníci...taky říkají svým dětem "parchanti". Jako já.

Re: Re: Re: Re: bez názvu

14.03.2008

Reagovat

  Ty to slovo je nadavka, pouzite v nadsazce to jeste jde, u urcitych lidi, asi jako v legraci, na vzdelani u cechu nezalezi oni jsou celkem hrubi, jsem ceska, tak to vim, nerikej detem takhle to neni hezky, starej se o ne, rekni jim tak ne tak jo, ale nenadavej jim, pamatujou si dlouho:-)aby ses jednou nedivil:-)

Re: Re: Re: Re: Re: bez názvuJim

15.03.2008

Reagovat

  Jezis, co vsichni blaznite. Je prece jasne, ze tu pan Dung zije dlouho a toto oznaceni (parchanti jakoze deti) pouzil z legrace. Nebo v nadsazce, chcete-li.

Re: Re: Re: Re: bez názvuhavu

25.05.2008

Reagovat

  To khong biet cau bao nhieu tuoi,tu dau den,hoc hanh da bang ai chua,nhung nghe cai giong hom hinh cua cau that kho chiu.O VN,vung nao la giau,vung nao la kem phat trien ve van hoa?Giau o VN da la cai gi?phat trien den dau ma hom hinh?Cai thu nguoi nhu cau,chac chan chang biet lam giau,chi tai noi khoac.Gioi lam chi hon nhung nguoi ma cau noi xau ti chut.Ma da chac gi.Da phai tha phuong cau thuc nhu nhau,khong giup duoc nhau thi thoi,lai con noi xau nhau.la that.Bu c... cho dam tau khua.Cau tuong la khi noi xau nguoi Viet thi bon Tiep no coi cau ngang hang chac?con lau.

Re: Re: Re: Re: bez názvuHa Vu

04.12.2009

Reagovat

  D me,ra cai ve tri thuc,thang deu cang.

Re: Re: Re: Re: Re: bez nĂĄzvusMCnwiyJNUFeD

26.07.2011

Reagovat

  Super jazzed about gteting that know-how.

Re: Re: Re: bez nĂĄzvuzSvgyngrbtKxjCsat

26.07.2011

Reagovat

  What a joy to find someone else who tikhns this way.

Nguyen DungNení Vnamec jako Vnamec

17.05.2008

Reagovat

  Chào huynh. Promin mi, Není sec jak zvaný: Dung Gita v Liberci? Před sametovou 1990 Spolu skupiny S Hoàng tôn tẩn ( Đang ở Germany-Chủ lò bánh mì) Long điên ( Đã về Sề gềnh 1990). Nếu đúng là Dũng Gita xin huynh xác nhận,Bạn nhậu cũ đây,mấy chục năm rồi thấy khó nhận qua hình trên website.Klubhanoi.Còn không mỗ xin lỗi đã làm phiền.

Re: Nguyen DungDung Nguyen

21.05.2008

Reagovat

  Đáng tiếc mình không phải là Dũng Gita và mình chưa từng được sống tại Liberec. Thân mến!

Zrůda?Petr

09.11.2009

Reagovat

  "Češi? Hm, díky tomuhle národu jsem se stal ze zrůdy člověkem." Tak to je opravdu silné vyjádření! Proč pan Dung sám sebe nazývá bývalou zrůdou? To z něj ta služba v armádě udělala opravdu něco hnusného? Je mi jasné, že ve všech armádách na celém světě to bude dost podobné - šikana, buzerace, ponižování... Ale stejně mi není jasné, proč pan Dung tak dehonestuje sám sebe.

Přidat nový komentář

Zobraz článek "Rozhovor: Nguyen Dung"

Inzerce

Společnost QUAENTAS s.r.o., pobočka obchodníka s cennými papíry společnosti Goldenburg Group Ltd., hledá pracovníka Zákaznického centra hovořícího vietnamsky.

 

Často kladené dotazy

Klub Hanoi nabízí doporučení a kontakty z oblasti nejčastějších dotazů na vietnamskou kulturu a komunitu v ČR.

Související stránky

Rozhovor: Linda Phanová

Rozhovor: Nguyen Manh Phuc

Rozhovor: Nguyen Thuy An

Rozhovor: Nguyen Viet Anh

Rozhovor: Hoang Lan Ta

Rozhovor: Bao Cam Khuc

Rozhovor: Sang

Rozhovor: dvojčata Hoa a Hiep

Rozhovor: Tran Thu Trang (Terka)

Rozhovor: Tran Quang Tuan

Rozhovor: Nguyen The Phuong

Rozhovor: Nguyen Thu Hanh (Hanička)