Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Mapa stránek  -  Fonty  -  RSS  
 
 

komentáře k článku

Sexuální skandál zničil nejsledovanější vietnamský seriál

03.11.2007, autor článku: Klub HN

bez názvuThi Thu Hoa

04.11.2007

Reagovat

  Kez by vsechny pitome serialy sveta skoncily tak rychle jako tenhle. Zase se v nich ukazovali zbohatlicti spratci se svymi pseudoproblemy. Je otazka, jestli hrat v takovem serialu neni vetsi nemravnost, nez se tocit pri sexu. Oboje je nechutne. A oboje vypovida o stavu dane spolecnosti i soucasneho sveta obecne.

confusing...vuongykien

05.11.2007

Reagovat

  Vietnamska spolecnost stoji na rozcesti mezi zapadni kulturou a vychodni filozofii, mladi vietnamci maji v dnesni dobe problem rozeznat, co je spravne a co ne.To co videji ve filmech a na internetu odporuje tomu, co jejich rodice a ucitele rikaji.Takove skandaly ve Vietnamu se v poslednich letech stavaji hodne casto a nikdy neskoncily dobre,zvlast pro hlavni akterku.Je fakt, ze udelala chybu,ale nemela by byt odsuzovana, jelikoz verim, ze to co musi prozivat potom, kdy se nemuze podivat vlastnim rodicum a pratelum do tvare, bych nikomu opravdu nepral.

Re: confusing...zubak

06.11.2007

Reagovat

  Fakt myslis, ze udelala chybu? Co je to za chybu, ze te nekdo natoci pri sexu...? Vzdyt samo o sobe na tom neni nic spatneho se s nekym milovat. Podle me neudelala chybu, ale naopak je spis chudak a obet nejakeho blbce, ktery ji natocil a zverejnil to, a take spolecnosti, ktera nema dost rozumu...Bych fakt ve Vietnamu nechtel zit...

Re: Re: confusing...

06.11.2007

Reagovat

  Nechci tento skandal zpolitizovat. Ale za to musi nest plne odpovedst Komunicticka strana Vietnamu. VNska spolecnost nyni jako v tlakovem hrnci. Brzo nebo pozdeji dojde ke BUM, jak moralne tak ekologicky... ...Komunicticti dedove chteji aby dnesni teenage porad studovali o Maxisko-Leninismus, aby se milovali a meli sex jako oni kdysi v dzungli...aby pri sex koukali na fotku Hochimina a modlili za nej...atd. Tahni komousi k certu a dej tem mladym pokoj. Nikomu nevaadi, ani nemluvi o tom ze kdysi generalni tajemnik LeDuan mel 5,7 zenskych najednou, dokonce mel i zenskou v Rusku...VN ska moralka je vazne nemocna a si myslim, ze se uz neuzdravuje, pokud tam porad ti zkurveni komousi.

Re: Re: Re: confusing...Jay

06.11.2007

Reagovat

  Ted jsi jim to nandal! Poplacame se po ramenou jaky jsme frajeri...moralni BUM ani ekologicke BUM je zatim v nedohlednu, proc? Protoze i kdyz se o tom nataci serialy o zotrocenych horskych delnicich vyplenujici lesy, ci zkazene mladezi co intrikuje, aby si nahrabla cizi majetek, tak smerodatny je pouze a jen vyvoj moralky vztazena k casove primce umerna tomu, kolik let nam vladnou komunisti. Komunismus->prisni rodice->zkazena moralka<-globalizace.

bez názvuJay

06.11.2007

Reagovat

  Misto zbytecneho moralizovani jsem dejte to video, at se podivame, co nasi soudruzi povazuji za skandalni:) Ja nevim jak vy, ale nevidel bych to tak cernobile a snaha nekoho zdiskreditovat je vice nez zrejma. Duvody muzou byt ruzne a my se to nikdy nedovime. Kdyz nekdo umisti na youtube domaci adult video nektereho z pohlavaru, tak to nikoho nevzrusi. Kontroverzni na tom je, ze vnmska spolecnost neni pripravena na lavinu bulvarnich senzaci celebrit, coz dosud neznalo a ani nepozna. Herci jsou vybirani jako perfektni predlohy podle prirucky idealniho reprezentanta, s povahou Mirka Dusina a nevinnosti ferdy mravence. Podle me slapla do lejna a bylo nemozne cenzurovat internetova media. Kdyby to slo, uz by mohli nasi soudruzi slednout treti sezonu.

ps.JayDJ

06.11.2007

Reagovat

  Tak shlednul jsem to video a musim rict ze se jedna o slusny hardcore. Byli si oba vedomi ze jsou nataceni a dokonce bylo snahou zachytit nejmensi detaily. Jiste 19-tileta naninka nemuze tusit dalekosahle dusledky sveho cinu a od jejiho kluka to byl prvoplanovy akt s umyslem nasledneho zverejneni. Tim nerikam, ze mela byt zostuzena takovym zpusobem, ale je pochopitelne, ze serial skoncil. Vzdyt i zverejneni videa s Paris Hilton zpusobilo verejne pozdvizeni a srovnejte si jake to melo ohlasy. V liberalnim zapadnim svete to znamenalo negativni reklamu, ve vnmu to ma ucinek zcela opacny tedy zadny, ta holka uz bude nadosmrti zit s cejchem a nikdo ji to neodpare a pak je taky otazka do diskuze, zda se mela omluvit ci ne. Co vy na to?

Re: ps.Ul

07.11.2007

Reagovat

  Dejte sem odkaz na to video, a se taky podívám, dík

Re: Re: ps.JayDJ

07.11.2007

Reagovat

  Nic sem davat nebudu, nebot tyhle stranky cte i mladez pod 18 let. Kdo chce, cestu si najde, ale upozornuju, ze se misty jedna az o nasilnicky coitus. Nic pro slabe povahy. btw...vam uz bylo 18?

hmmmmmmmsang

07.11.2007

Reagovat

  Víte, kdyby nebyla nikdy založena viet.kom.vláda, dodnes bychom nadále zůstali jako francouzká kolonie, a svobodu bychom neměli vůbec. O dnešním vietnamu nevíte nic, nemáte ani nejmenším tušením, jak ti mladí ve vn žijí..užívají si zábavu, a to dost podobně jako v evropě(pervitin, heroin, extaze, sex na dize, pouliční závody...) Někde ta hranice musí být ne? ..Učit se musí každý..pokud nechtějí makat rukama, tak se snažejí studovat co nejvýšše, aby jim to usnadnilo život, kromě toho, těch studentu představují 90% mladé populace vn (ve vn nejsou sociální dávky,makat se musí). Nikdy nepřirovnávejte viet.komunismu s komunismem, která tady panovala před desítky lety, mají uplně jiné principy. Klidně bych s vámi o tom debatoval, a vím že mám pravdu..žiju na 2 mistech,takže vím jak to přirovnávat.

nová cestaFu

08.11.2007

Reagovat

  Souhlasím s tím, co píše Sang. Vždy je těžké něco hodnotit a posuzovat, protože nikdy neznáme všechny souvislosti. Ten seriál je stejně nejspíš v háji a tvrdit, že za to mohou komunisté, je poněkud zjednodušené. A odsuzovat tu dívku, tak na to už vůbec nikdo nemá právo. Osobně nejsem vůbec příznivcem podobných seriálů ani vytváření nějakých vzorů. Neznám mentalitu vietnamské mládeže, ale myslím, že to platí stejně pro všechny lidi na světě, že každý musí hledat svou cestu a své místo právě z té pozice na níž se právě nachází.Neexistuje jediná definitivní pravda. Empatie a tolerance jsou základní předpoklady dobrého soužití ve společnosti za jakéhokoliv režimu v jakékoliv době. A také souhlasím s Vuongykien,že pro mladé vietnamce musí být velmi těžké se orientovat v tom, co je či není správné. Ale zároveň mají velkou příležitost vytvářet novou tolerantnější společnost. Stojí na křižovatce a mohou zvolit nový směr a já myslím, že právě to se už děje. A přeju jim hodně odvahy a lásky.

Re: nová cesta

09.11.2007

Reagovat

  Prosim Vas, to co psal pan Sang, ze kdyby nebyla Kom. Strana, tak VN vubec nema svobodu. To je absolutni blbost. To jako by chtel rict, ze kdyby nebyla KSV, tak nebyl Vietnam? VN mladez jako kazda jina, nepotrebuje aby Komousi urcovali kam maji jit? At Komousi je nechat, aby si vybrala sama. At Komousi netlouct do jejich hlavy Marxicko-Leninismus a HoCiminhovo ideje...Muj synovec je student posleniho rocnika . Rikal, ze vubec oni nechapou, proc nyni stale museji se ucit tyto predmety. K cemu mu bude, kdyz za rok jeho rodice chteji ho posilat do Kanady na studium? Vsude plati to, ze doma nese odpovednost rodice, za spatny stav statu nese vlada.

Re: Re: nová cestaFu

10.11.2007

Reagovat

  Rodina, stát, vláda, kdo je to? Problém jednoho je problém každého z nás. Každý musí začít sám u sebe. Souhlasím, že se děti učí zbytečné blbosti, ale kdo to změní? Jedině my všichni dohromady. Nemá cenu hledat viníky. Na tomto světě jsme vzájemně spojeni jeden se všemi. Musíme splečně hledat řešení a ne viníky.

bez názvuKhongbietgica

09.11.2007

Reagovat

  Vietnamska mladez je jiste zmatena a tape mezi dvema hodnotovymi svety, ale zaroven se jasne priklani k tomu, co je na dnesnim svete nejhorsi: mysli jenom na to, jak vydelat prachy, a co si za ne koupit, a obdivuje kazdeho, kdo to dokaze, i kdyby to byl grazl a zlocinec. Upadek mravnich hodnot je celosvetovy, Hoang Thuy Linh je jenom rozcapena holka, ktera ma vsechno a nevi proto, co roupama delat. Vietnamskeho rolnika, ktery dre cele dny na poli,aby mel co do huby, stezi napadne natacet se pri zvrhlem sexu. Doprejte mladym existencni starosti, pak prestanou blbnout. At si uzijou trochu ponizeni a ziskaji pokoru, at trochu vi, co je to nedostatek, a budou si vazit veci,ktere vubec nejsou samozrejme, a hlavne zacnou premyslet nad vlastnim zivotem. Vina je predevsim na vietnamskych rodicich: honi se za ziskem a nemaji cas na sve deti, kterym pak davaji vsechno a rozmazluji je - je to uplne stejne jako v Cechach. Rodice te herecky by meli jit do krimu jako prvni. Ona by si zaslouzila poradny vyprask. Je jenom blba, to je evidentni, a asi za to nemuze.

Re: bez názvuJayDJ

09.11.2007

Reagovat

  A vy jste evidentni ignorant a nikdo za to taky nemuze. Pro ty kdo se ktomu chteji vyjadrit, prosim shlednete nejdriv to video a pak sudte. Uz od treti minuty je jasne videt, ze neco neni v poradku, jeji ex-pritel ji donucuje delat veci, kterym se ocividne brani, nasilim. At uz k tomu byla prinucena, nebo ne, natoceni videa nebyl zcela minen jako pubertalni nerozvaznost. Jak uz jsem rekl a taky vnmska policie to potvrdila, ze video uniklo z pritelova notebooku a jelikoz ten chce byt z obliga, tak mezitim odcestuje za more a svali to na sve kamarady. Ta holka to odnesla nejvic, zatimco vetsi pozornost by meli venovat jejimu priteli. A proc by meli jeji rodice jit do krimu? Vas ocividne drzeli zkratka, obe extremy jsou spatne. Navic sexualni zpusobilost snad neni ve vnmu dana zakonem, nebo ano?

Holka je nevinnáPhuong Thuy

07.02.2008

Reagovat

  Sex je ve VN povolen od 18-ti let, to znamená že slečna žádný zákon neporušila, tedy pokud ne ten morální :D Video jsem sice neviděla, ale myslim, že je slečna spoluviníkem, protože jestli by jí obtěžoval, měla to nahlásit na policii, což neudělala, to asi znamená, že do toho šla celkem dobrovolně. Vinen není podle mě nikdo, že se natáčí sex na vidoe, to je normální, že se to dostalo na veřejnost, je taky normální, ovšem je jasné, že si to slízne holka, protože je slavná a navíc je to dívka, kdyby byla kluk, takové pozdvižení by se nekonalo, je to v mentalitě lidí a jestli jí VN mládež chápe a to co udělala, nebere jako za chybu, pak je to krůček dál pro nastolení demokracie :D

bez názvuvuongykien

10.11.2007

Reagovat

  Nechapu proc,ale zrejme si lidi mysleji,ze vsechny hodnoty co vietnamska spolecnost uznava vychazi z Komunismu nebo snad "hochiminhismu"...proc za vinu davaji tem,kteri za to opravdu nemuzou.Vietnamska spolecnost a vse,co uznava vychazi z Konfucianskeho uceni.Stejne hodnoty uznavaji Cina,japonsko a dokonce i idol Vietnamu,coz je Korea.Nejsem vubec komunista,ale musim vam pripomenout,ze v te dobe nebyly zadne jine cesty k osvobozeni zeme, v te dobe mohl vzniknout bud komunismus nebo kolonialismus,ktery byl hnacim motorem pro mnoha kapitalistickych statu.Ho Chi Minh kdysi zadal pomoc od Americanu za odmenu byl schopen Americany plne nasledovat i v politice,bohuzel Americane se postavili na stranu Francie...

Re: hmmmsang

10.11.2007

Reagovat

  Konfucianstvi je něco, o čem málo z evropanu něco ví. Ten filozofický směr klade na hodnoty života, poslušnost a způsob jak vnímat ostatní. My vietnamci v této filozofického směru už žijeme od narození. Jako první do života nás rodiče naučili: mít úctu ke starším, být poslušným dítě, být rovnoceným vůči ostatníma atd... Je to základ života. Možná že ted je to ve vietnamu jinak, že někteří rodiče už nevědí jak vychovávat své děti, ale je to jejich blbost. Hodnoty těchoto tradic je stále, ale oni ji ignorují. V čr je to hodně o demokracii a práva dítěte. Ale řekněte mi, jako rodič by vám nevadil, kdyby vaš dítě na vás byl drzí, neposlouchal vás, nemá k vam vubec uctu, chodí si kam chce a až budete staří, strčí vás do domu duchodcu? Jsem zastáncem konfucianství, a také zastáncem vietnamského komunismu. ty dva spolu nic nemají, ale oba dokázali získat svobodu národa, a uchovávat tradiční hodnoty národa!

bez názvuFu

10.11.2007

Reagovat

  O komunismu ve Vietnamu mnoho nevím, vím něco málo o tom, co se děje v číně a je to dost hrozné,ale je to zřejmě bolestná zkušennost, kterou lidstvo potřebuje. Rozumím tomu,co píše Vuongykien a Sang, to dává smysl.A věřím, že morální a duchovní zásady Konfuciova učení lze uplatňovat v každé zemi, v každé době. Ta skutečná svoboda je v mysli člověka.A to, co nám pomůže se vyrovnat s tím, co se děje a najít cestu ke změně, to je vzájemná tolerance a empatie.Já nevím, jak bych se chovala na místě někoho jiného, v jeho situaci, v jeho mysli, v jeho těle. Kdo z vás to ví?

proč ? - Tại sao ?ingkim

11.11.2007

Reagovat

  Một đốm lửa nhỏ không gây ra đám cháy rừng lớn nếu không có gió. Tất cả những gì ồn ào chung quanh chuyện này sẽ không có giá trị gì nếu thông tin đại chúng không loan rộng nó ra và thổi phồng nó lên và thêm nưã là sự tò mò của chính chúng ta, của tôi và của các bạn. Vậy thì nguyên nhân thứ nhất - nhỏ thôi, chính là sự việc đã xảy ra, đã bị đưa ra Medium. thứ hai, lỗi này nặng hơn, là của những người tạo ra Medium đó. Những vụ Scandal là thức ăn của những người luôn săn tìm nó và là cần câu cơm cho những người tạo ra Medium. Khi mà trong bất cứ một xã hội nào hiện nay trên thế giới, cả đông lẫn tây, các giá trị đích thực của cuộc sống bị nhấn chìm đi, ít được nhắc đến, đơn giản chỉ vì nó sẽ không có khán giả, thính giả, đọc giả. Ngược lại, những giá trị tạm thỡi,giả dối hay được đề cao, chẳng hạn chúng ta thường chỉ nói về ai đó, anh ta< chị ta > giàu lắm, xe đẹp lắm, nhà sang lắm, làm to lắm chứ mấy khi nói rằng anh ta< chị ta > tuy kinh tế chỉ vừa đủ thôi, nhưng gia đình thì thật là hạnh phúc. Vợ, chồng, con cái đầm ấm, hoà thuận, cư xử của họ thật đàng hoàng, đầy tình người. Như vậy chính chúng ta đã sai rồi còn đâu, khi chúng ta đánh giá giá trị vật chất và những giá trị có thể qui ra vật chất như sắc đẹp, sự nổi tiếng, ghế ngồi trong xã hội cao hơn các giá trị tinh thần vĩnh cửu. Vậy thì để chữa được các căn bệnh xã hội hiện nay, chúng ta phải bắt đầu từ chính mình, không nên đổ lỗi cho người khác, không nên qui cho là vì xã hội, vì đảng này, đảng kia lãnh đạo nên mới có chuyện đó. Tất nhiên làm được việc thay đối từ chính mình là điều khó nhất, khó hơn nhiều so với cách đổ lỗi cho người khác. Nếu ai ở Séc lâu rồi chắc biết câu " Já nic, já muzikant. To on ! "

bàn tiếp về tư tưởng, triêingkim

11.11.2007

Reagovat

  Các bạn có bao giờ tin rằng cả thế giới này, cả vũ trụ này là do một đấng Toàn Năng, một Thượng Đế tạo ra không ? Nếu chưa tin thì bạn lại tự đặt cho mình một câu hỏi gốc của triết học - qủa trứng có trước hay con gà có trước ? và chúng ta, loài người, Homosapien Sapien, sống để làm gì, cuộc sống của chúng ta trên trái đất này có ý nghĩa gì ? Những câu hỏi này bạn không trả lời nổi đâu và cũng không tìm thấy câu trả lời ở trong bất cứ bách khoa toàn thư nào, trong bất cứ công trình khoa học nào, trong bất cứ tư tưởng triết học nào, dù từ thời Democrates, Socrates, Hegel,cho đến Marx, Engels, Lenin, Mao Trạch Đông hay Hồ Chí Minh. Chỉ có một cuốn duy nhất trả lời cho bạn, ơó là Kinh Thánh - Bible. - Đọc đi thì biết. Còn về việc hiện nay ở VN đảng CS vẫn cầm quyền, tôi cho là cũng không quan trọng. Vì sao ? vì trong thế giới hòa quyện này, VN không thể đứng tách ra một mình được nữa. Kinh tế VN gắn chặt với KT thế giới rồi, không thể áp dụng chính sách bế quan tỏa cảng nữa. Bản thân ĐCSVN phải tự đổi mới mình nếu còn muốn tồn tại. Chúng ta mong rằng sự thay đổi trong tư tưởng của chính những người lãnh đạo đảng CSVN, lãnh đạo nhà nước VN sẽ càng ngày càng nhanh lên, đúng hướng hơn. Chúng ta đừng bao giờ để xảy ra chiến tranh trên đất VN nữa là tốt nhất, dù là "Nồi da nấu thịt" hay là "Vệ quốc vĩ đại" cũng xin từ. Đừng để VN lại trở thành vùng Trung cận đông hay một vài nước châu phi khác.

bez názvuFu

12.11.2007

Reagovat

  Prosím, mohl by mi někdo přeložit to, co píše Ingkim ? Děkuji

Re: bez názvuemmuonbiet

12.11.2007

Reagovat

  A já jsem si myslela, že jste odborník přes Vietnam, (tudíž i Vietnamštinu), když jste napsal tak dokonalý komentář k tomuto článku.

Re: Re: bez názvuFu

13.11.2007

Reagovat

  Co to znamená odborník přes Vietnam ? Někdo ví víc, někdo míň, ale odborníci přes Vietnam mohou být tak jedině vietnamci sami. Mně zajímají lidé. Lidé, kteří jsou součástí mně samotné,součástí mojí podstaty. To, že se objevuji na tomto fóru je zapříčiněno především mým zájmem o asijskou kulturu a konfuciánské ideály. Vietnamci jsou nejšíře zastoupenou asijskou komunitou u nás a přesto právě o jejich kultuře a mentalitě toho moc nevím. Tak mně to zajímá.

SEX

13.11.2007

Reagovat

  Proc "skaldal"? a co znicil? Znicil nejsledovanejsi serial(propagace Komousu), ale vvtvoril nejzajimavejsi diskuse. At zije SEX po Vietnamsku!!!!!!!!!!!!!

Re: SEX sang

13.11.2007

Reagovat

  Viděl jsi někdy ten seriál? že tvrdis, že je o propagaci komunismu? Ona není paris hilton, že se tím muže víc proslavit. Ne, u nás je sex pořád hodně intimní záležitosti. Člověk je i znechucen, když vidí jak to psy na ulici dělají, natož vidět známou herečku při její..... Jsou to jejich viny, že nedokážou ochrátnit své soukromý..a to, jak společnost vnímá tento skandal, nemá s komunismen nic společného, jde jen o sociologický jev, příčiny > důsledky. Jak bys jsi se cítil, kdybys byl na vrchol slávy jako slušný, nadaný celebrit..a ted najednou na netu se objevý tvoje home made video? Záleží jen na to, jak to vníma společnost, a o jako společnost jde. Ve vietnamu je jiná kulutura,výchova a způsob žití, což jde o uplně jinou společnost... Tak to nesrovnávejte, zda by vám to vadil nebo ne. Prostě platí, že ted, ve vietnamu je to skandál!!!

xin chaozdenda

15.11.2007

Reagovat

  No teda musim rict, uz jsem videl i lepsi porno

Skandál ? Vina ? Nebo cesta k sebepoznání?Fu

16.11.2007

Reagovat

  Nechci nic zlehčovat,jen se snažím chápat. Kdo chce soudit a kritizovat, a si přečte tyto verše a nechá je na sebe působit. Možná pak uvidí svou "pravdu" v jiném světle. Thich Nhat Hanh Nazývejte mě mým pravým jménem Neříkej, že zítra odejdu, protože ještě dnes přicházím. Podívej se lépe: přicházím každou sekundu abych byl pupenem ne kvetoucí větvi, abych byl drobným ptáčkem, s křehkými křídly, který se učí zpívat v novém hnízdě, abych byl housenkou uvnitř květu abych byl klenotem skrytým v kameni. Ještě stále přicházím, abych se smál, abych plakal, abych se bál, abych doufal, tlukot mého srdce je zrozením a smrtí všeho, co je živé. Jsem podenka, líhnoucí se z kukly na hladině řeky, a jsem i pták, který na jaře včas přilétá, aby sezobl podenku. Jsem žába, šastně plovoucí v čisté vodě jezírka, a jsem i užovka, která se tiše připlazí a sežere žábu. Jsem dítě z Ugandy, kost a kůže, mé nohy jsou tenké jako stonky bambusu, a jsem obchodník se zbraněmi, prodávající smrtící zbraně do Ugandy. Jsem dvanáctiletá dívenka, uprchlá na malém člunu, která se sama vrhne do moře, když ji unesl pirát, a jsem i pirát, mé srdce ještě nedokáže vidět a milovat. Jsem člen politbyra, s velkou mocí v rukou a jsem člověk, který musí zaplatit "krvavou daň" mému lidu, pomalu umírá v pracovním táboře. Moje radost je jako jaro, tak teplé, že rozkvétají květy na všech cestách života. má bolest je jako moře slz, tak plné, že naplní všechny čtyři oceány. Nazývejte mě pravým jménem, abych najednou uslyšel všechny své výkřiky, všechen svůj smích, abych viděl, že má radost i můj žal jsou jedno. Nazývejte mě pravým jménem, abych se probudil, a aby zůstala otevřená brána mého srdce, brána soucitu.

pro sangpierre

19.11.2007

Reagovat

  No jistě sex je ve vn.intimní záležitost bez které se neobejde jediná anekdota holčičky se prostituují na každém rohu a lidé se stydí za obcující psi.

Re: pro sang

19.11.2007

Reagovat

  co mam rikat na E55?

bez názvuFu

19.11.2007

Reagovat

  Krucinál, co je to tady za debatu ? Jak to tak sleduju, místo aby tato diskuze soužila vzájemnému sdílení názorů,tak má spíše útočný charakter. Takové věci jako prostituce existují všude od počátku lidské civilizace, ne ? Jenže ve všem musí být rovnováha. Tabuizovat sexualitu se stejně špatný přístup, jako neomezené šíření pornografie. Na sexu snad není nic špatného, ale měl by zůstávat soukromou záležitostí. Jenže poslední dobou se opak stává pravdou. Mně hlavně zajímá,jak na to lidi reagují.Každý tu sděluje svůj názor na věc a ostatní by se nad tím měli zamýšlet a ne to kritizovat. Rozhodně mi je bližší postoj Sanga, i kdyby byl trochu naivní, než takové ty reakce: "kde to video je, pošlete to sem, a se nato také podívám". Ti, kdo se na to dívají se na tom podílí téměř stejně, jako ti, kdo to zveřejňují. Tak vneste,prosím,trochu taktu a tolerance do této diskuze.

bez názvupierre

20.11.2007

Reagovat

  Jen chci nastínit absurditu tématu.O co vlastně kráčí? je to celé nepodstatná a nezajímavá pitomost.

Re: bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  Nevím jestli to víš, ale ve vietnamu je sex vážně intimnejší než tady, nepočítám ty drobný výjmky. Já se vyjadruji jako normalní a morální člověk. Tak to vidím, tak to vnímám, a tak za svý názory bojuji. Pro normálního člověka je intimnost tak vážná,a vzácná, že ho musí uchránit. Pokud chceš narazet na prostituce atd, tak si povídej s nejakym nadrzenejším vietnamcem, ten ti o tom neco rad rekne. Ja v této diskuzi chci jen prosadit jedno: Vy česi,kteří tu prispíváte prispevky a narazíte na vietnamskou komunitu, na vn.komunismus a na nasi vychovu, nemáte v ničem pravdu a vaše názory jsou jen zbytečný. Nikdy jste nebyly ve vietnamu, nežili s tema lidma co tam bydlí, zeptejte se 80 000 cizinců z ameriky,z evropy z asie co tam žijí a pracují v ekonomice, zeptejte se proc si vybrali vietnam, kdyz je tam komunismus a doma mají demokracii. Odpoví vám: jsem tady stastnej, lidi jsou fajn, příroda je krásná, ekonomika roste. A když se zeptáte na Ho či mina, tak vám taky rádi řeknou, že si ho totéž oblíbily! protože o jeho životě něco slyšely, vietnam žažili a ochutnaly ! To, že víte něco o zdejších vietnamcích, víte jen malinkooo toho co ve Vietnamu skutečně je. Naše menšina nemá dost důlezitých vlastnosti, aby reprezentovala celý vietnam. A jsem si jistej, že 1/10 menšin jsou ty nejvetší nevděčníky, které vietnam má. Píšou o svém zemi jako o chudou

Re: bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  Nevím jestli to víš, ale ve vietnamu je sex vážně intimnejší než tady, nepočítám ty drobný výjmky. Já se vyjadruji jako normalní a morální člověk. Tak to vidím, tak to vnímám, a tak za svý názory bojuji. Pro normálního člověka je intimnost tak vážná,a vzácná, že ho musí uchránit. Pokud chceš narazet na prostituce atd, tak si povídej s nejakym nadrzenejším vietnamcem, ten ti o tom neco rad rekne. Ja v této diskuzi chci jen prosadit jedno: Vy česi,kteří tu prispíváte prispevky a narazíte na vietnamskou komunitu, na vn.komunismus a na nasi vychovu, nemáte v ničem pravdu a vaše názory jsou jen zbytečný. Nikdy jste nebyly ve vietnamu, nežili s tema lidma co tam bydlí, zeptejte se 80 000 cizinců z ameriky,z evropy z asie co tam žijí a pracují v ekonomice, zeptejte se proc si vybrali vietnam, kdyz je tam komunismus a doma mají demokracii. Odpoví vám: jsem tady stastnej, lidi jsou fajn, příroda je krásná, ekonomika roste. A když se zeptáte na Ho či mina, tak vám taky rádi řeknou, že si ho totéž oblíbily! protože o jeho životě něco slyšely, vietnam žažili a ochutnaly ! To, že víte něco o zdejších vietnamcích, víte jen malinkooo toho co ve Vietnamu skutečně je. Naše menšina nemá dost důlezitých vlastnosti, aby reprezentovala celý vietnam. A jsem si jistej, že 1/10 menšin jsou ty nejvetší nevděčníky, které vietnam má. Píšou o svém zemi jako o chudou

Re: Re: bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  zemi, a necteji se tam vracet. přitom se tam narodili, narodili se tam jejich predky... Když přijeli sem , tak videli jak se tu dobre žije, jak se tu dá vydelat prachy, jak jsou lidi bohaty a pak zapomenou na to že jsou to vietnamci!!! Jsem sám vietnamec, a vazim si toho, muj narod dokazal mnohé a vdečím svému stríci, který padl ve valce, že mi prinesl jako vojak svobodu! Mě nezajimá co vám jakej vietnamec říká, co tvrdí, co dělá. Já žiju jako slušnej člověk a nebudu říkat že vietnam je tohle a tohle, prostě vietnam je takový, a vy takový vietnam nikdy nepoznáte když budete jenom sedět u Pc, číst diskuzi a hádat se s nejakým vietnamcem, kterej nesouhlasí s vaším kritikou!

Re: bez názvuFu

20.11.2007

Reagovat

  Jak pro koho.To není tak jednoznačné, jsou různé úhly pohledu

Re: Re: bez názvuFu

20.11.2007

Reagovat

  Jestli jsou naše názory zbytečné, tak jsou zbytečné i tyto stránky. My jsme tu proto, že máme zájem poznat a pochopit. Tenhle tvůj přístup ale podpoří jedině názory lidí, že s vámi nemá cenu komunikovat. Mᚠpravdu, že nic nevíme, a proto jsme tady, abychom se dozvěděli. Neměli bychom nic a nikoho odsuzovat, pokud hovoříš o Konfucianismu, měl by sis toho být vědom. Děkuji ti.

pro všem!sang

20.11.2007

Reagovat

  jako pro ti, kteří chtějí něco o vietnamu a komunitě vědet, doporučuji, aby se více ptali, než aby psali svý názory, který uráží nasí zemi. Kdyz neco nevíte, tak jako Fu, tak se ptejte, vysvětlíme vám to.. ne ale vždy vám to někdo dobře vysvětlí, protoze ne kazdej vietnamec vi o svoji zemi vše!

Re: pro všem! komouši do pekla

08.12.2007

Reagovat

  Mladý soudruh.Hlava nejen pro čepici,doufám tobě NE. click www.X-cafevn.org ti to otevře mozku. 4rum sinh vien Vn.

Re: Re: pro všem!Sang

11.01.2008

Reagovat

  Me je jedno, co rikate na vietnamsky komunismus, verte nebo ne, ale v dnesni době ma vietnam lepší zahraniční politiku nez ostatni demokraticke staty.(evropske)

v0EZKiQVM5AAcTDfz9Sq

09.09.2013

Reagovat

  Do you mind if I quote a few of your articlesas long as I prvdioe credit and sources back to your site?My website is in the very same area of interest as yours and my userswould genuinely benefit from a lot of the information you present here.Please let me know if this alright with you.Thanks a lot!VA:F [1.9.20_1166]please wait...

mpstroy underneath parliamentary manage were definitely obstructed through Uni0

25.03.2015

Reagovat

  Jonathan [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-mlb-jerseys/]cheap mlb hats[/url] "NHL players first joined the Olympics in the 1998 Nagano Games.towards the common to enjoy the particular prep. [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-nhl-jerseys/]cheap nhl hockey jerseys[/url] We start to use more time before you can report on life cycle of battery, but for now seems about average.Las ofertas de Greatest coupe para Cyber Monday 2013 lo sorprendern. [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-nhl-jerseys/]cheap nhl jerseys[/url] Bob attained secure depiction, yet, because indicate continued to develop.This individual the liquor obstacle, still rationalized becoming a fashionable quirk. [url=https://www.ndcc.tv/deals/cheap-mlb-jerseys/]cheap mlb baseball jerseys[/url]

bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  velice si cením Fu, která se o vn zajíma. Doporučuji ti jednou být ve vn, třeba na plហatd, zdejší menšina nestačí. Přistí rok se mnou pojede kamarad (je čech) a je ted uz nadsenej. :-)

Re: bez názvuFu

20.11.2007

Reagovat

  Sangu, moc ráda bych jela, fakt, ale není to v mých finančních možnostech. Ale kdo ví, co bude za rok :-) Pokud bys byl tak hodný a byl ochoten mi o situaci ve vaší zemi povídat, určitě jsem pro. Nebo kdybys měl nějakou knihu v češtině se spolehlivými informacemi. Děkuji ti.

bez názvuIris

20.11.2007

Reagovat

  Sangu, kdo s tebou pojede? Že by Martin???

ahoj Irissang

21.11.2007

Reagovat

  a proč ne? tata postavil novej 4 podlazni dum se vsim vsudy, tak misto je dost :-))

bez názvuIris

22.11.2007

Reagovat

  V kterém město, že žijete??? Však tě někdy navštívím =)

bez názvuKK

20.11.2007

Reagovat

  prominte mi za tu zpozdenou reakci, ale na Sangovo prispevku se nedá odolat, sang psala:,,Víte, kdyby nebyla nikdy založena viet.kom.vláda, dodnes bychom nadále zůstali jako francouzká kolonie, a svobodu bychom neměli vůbec´´. absolutní blbost. Kdyby jsme byli pod Francii, naše intelignece by zvýšila,zvýšila by kultura, čistota ve vietnamu,krásné budovy po vzoru Francie by se budovali ve vietnamu, ale jako dnešní vietnamské domky. pro Sang: Hong Kong pod Anglii, pak se zase vrátila k číne, dneska nejvyspělejší oblast v číne, srovnej si jižní a severní koreji, je dneska také pod nejakou nadvlaádu a co takhle Rok Afriky, říka ti to něco, je dneska nějaký stát pod cizí nadvládou, jenom jse tím chtěl říct že kdyby tam Francouzi zustali a pak nám předala vládu třeba v roce 1980, bylo by vietnam dnešní na vyšší urovni....dekuji je to muj názor , neodsuzujte mě, já jsem yeu nuoc, proto chci pro vietnamský lid to nejlepší...

Re: bez názvuFu

20.11.2007

Reagovat

  Díky za jiný úhel pohledu. Já myslím, že je vždy těžké ten vývoj předvídat. My jsme si také mysleli, že s komunisty odejde byrokracie, korupce a totalita. Ale teď si spousta lidí stěžuje, že máme všechno dražší, že se nestaví finančně dostupné byty, že si platíme lékařskou péči atd. Nemá smysl říkat si, kdyby, tak by.... Je třeba hledat způsob jak správně žít v tom, co je. A hlavně žít společně, protože jedině v jednotě je možnost žít dobře. Problém jednoho se týká všech.

Re: bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  Víš, to co uvařís, ti chutná vždy nelepe. To, co nám francouzi přinesli, je hezke, moderní...ale nedalo nám to svobodu! Svoboda je to nejdražší co nám nikdo neprodá,ale nechá si to pro sebe. Měla bys se znovu podívat do dejin za dob francouzkych kolonii, kdy hladem zemřeli statisíce lidí, lidí kteří byli nevinní, ale byli chyceny a posláni do vezení nebo za bezplacenou prací do tezby dolu! možná ze mezi nima byli i tvé předkové!!! Jsi z vietnamu,ale nemas tu nejmenší hrdost na svou zemi. To co si vietnam udělá sama, se cení lépe než kdyby je někdo přinesl. Pokud by vietnam byla svobodná dávno, tak by si ty veci naučila a sama by vytvorila bez jinych pomocí. Vietnamci jsou chytří, dokáži si to postavit sami! mají svojí tradici a ted cestovatelé priletějí do vietnamu jenom za tu jedinečnost a zvlastní kulturu, pokud by fancouzi zustali do 80.let, tak vietnam by nemel nic po své a je zbytečný do vietnamu jezdit, když totez je i ve Francii. Uvazuji o sebe, zda jsi opravdu vlastenec. To nejlepší udeláme vždy mi,za svojí snahu.... je hamba pouzívat to cizí "nejlepší"! A nás, žádnej francouz nebude ucit jak se máme chovat nebo jak máme žít, je to nas vec, mame svoje kulturu. Vietnam svobodu získala az do 1975, coz je 30 let pozdeji nez česko, tak uvažujite, to je duvod, proc je jeste pozadu!

Re: Re: bez názvuFu

21.11.2007

Reagovat

  Myslím, že těžko mohu posoudit, co je či není pro vn dobré, ale tohle chápu a souhlasím. Mělo by být vždy záležitostí toho národa, jak se o sebe postará a zda eventuelně požádá o pomoc. Kolonizace ani okupace není žádnou pomocí.

Re: bez názvuvuongykien

11.01.2008

Reagovat

  Taky se omlouvam za pozdni reakci, jelikoz jsem taky nemohl odolat tak pragmatickemu prispevku. Kdybys trochu studoval vietnamskou historii,nikdy bys nemel tak ubohej oportunistikej nazor. Vietnam se ve svete proslavil statecnosti svych obyvatel,kdy celili vetsi a silnejsi armade. Cina se po 4000 let neuverilene rozrustala,ale pouze na zapad a sever.Prvni porazka mongolske hordy byla blizko dnesniho Hanoje atd...Jeste pripominam, ze za dynastie Nguyen bylo na uzemi Annamu 1/3 gramotnych a vzdelanych lidi, co umeli cist a psat pismo Han a Nom. Francouzum trvalo pouze necelych 20 let, aby ten pocet "zcivilizovali" na 5%. Predpokladam,ze jsi taky ze severu. Ve francouzskem Tonkinu(Bac Ky) byl takovy hladomor, ze lide prodavali sve deti, pribuzni dokonce i sebe do otroctvi jen proto, aby neumreli hlady.Tito lide pak umirali jeden po druhem vycerpanim na kaucukovych polich.Jestli chces pro vietnamsky lid to nejlepsi a sam sebe oznacovat za "Trung Quân Ái Quốc" nebo jednoduse "Yeu nuoc",tak takovy nazory jsou irelevantni...

30 let?Pierre

20.11.2007

Reagovat

  Nechápu jakých 30 let pozdeji? Máteli na mysli rok 1945 nezapomínejte že v tomto roce začala okupace Československa Sovětským svazem.Jestli si nevzpomínáte tato okupace se týkala poloviny evropy a trvala přez padesát let.Dokázala také zmasakrovat tisíce obětí a posunout nás o padesát let zpět.

Re: 30 let?sang

20.11.2007

Reagovat

  Ve vietnamu od 1975 se všech eko.odvětví mohly rozvíjet na plno. V čr, 2.sv. válka skoncila 1945, a pak ackoli bylo co bylo, valka proste skoncila. Ja beru z pohledu válek.

bez názvuPierre

20.11.2007

Reagovat

  Ale ve střední Evropě v roce 1945 válka jedna končí a druhá začíná příkladem je Maďarsko 1956.Zde bylo jasné že proti sovětským okupantům nemáme vojensky žádnou šanci což se potvrdilo v roce 1965.A jaký vývoj?do roku 1989 žili komunisti z majetků technických prostředků a poznatků nakradených od našich dědů které mnohdy umučili v uranových dolech a jiných koncentračních táborech.

Re: bez názvusang

20.11.2007

Reagovat

  No a ted si predstav, Ho či min zalozil komun.vladu v roce 1945. 1954 vyhnali francouzi, posledni valka s americany skonla v 1975, a od te doby klid :-D

Re: Re: bez názvuPierre

21.11.2007

Reagovat

  Ano snad už bude klid.Jen ta válka bohužel nebyla poslední...(Cambodia ,Čína....hm...)zdravím a hodně štestí

díkysang

21.11.2007

Reagovat

  já vím že byli dalsí valky po 1975, ale cely vietnam uz mel klid. taky zdravím a díky za zapojeni do diskuzi

bez názvuPIERRE

21.11.2007

Reagovat

  Pardon potvrdilo se 1968 (PŘEKLEP)

Pro SangKK-yeu nuoc

21.11.2007

Reagovat

  Ano jsi vlastenec, ale musis se taky divat z jineho pohledu, vyhnali jsme Francouze,Amíky,Japan,Čína, a to s pomocí ruských zbraní. Byli jsme neviditelně okupováni SSSR, SSSR hrála a my jsme tancovali podle jejich not. Zavedli u nás utopickou ideologii, družstva(hop tac xa)která byla ekonomicky neučinná, ztráta byla financována státem. Člověk nemusel chodit do práce, ale měl výplatu. Tak kde je ta svoboda, když jsem museli poslouchat rusáky? touhle ekonomikou jsme se znovu posunuli o 50 let zpátky.,,Víš, to co uvařís, ti chutná vždy nelepe´´ ano bude mi to chutnat, ale nebude to lepsí s sefkucharem(to jako bych rekl,nemusim chodit do skoly, kdyz se to muzu naucit sam, s ucitelem ti to pujde lip)?. Nez prisli Francouzi, tak jsme jeste lezli po stromech, celostatni ekonomika jeste neexistovala, jenom armada udrzovala soudrznost statu(kral), tim se narost lidi v zemedelství 98%---nespokojenst. Prisli francouzi dali nam zaklady ekonomiky, vzdelanost podle zapadu, postavili mosty, silnice,zeleznice, umoznila chytrym studentum odjet do Francie...postavila náměstí podle francouzského vzoru v Saigonu, vyrazna zmena od te vietnamské, kdy je dum naskladaný vedle sebe.Kvuli tomu do Saigonu jezdi polovina turistu, nejezdi za vietnamcemi na vesnici(nase moralka je upadaná, kazdý chce ,,ochcat´´ toho druhyho , a tim dostane od verejnosti statut ,,khon´´=chytrý). za tu dobu lidi v zemedelstvi kolem 90%. Mel by ses taky zamyslet o vietcong, po ovladnutí vietcongem skoro 4 mil. utekla, v zemi byl hladomro(skoro 1 mil. mrtvych), jenom kritizovat komunismu a hned te zabili, to bych radsi zemrel v dolech a vedel bych ze kdyz umru, tak se bude mit dalsi generace lepe. Mam rad velmi HCM, je to chytrý clovek, který chtel navazat styky s zap. evropou a USA. Ale vnitrni boje mezi frakci ve Strane ho nekdo zrejme otravil,aby z neho udelal boha, dnes je to tajemstvim.... nejsi cech?to ti jedine omlouva..... mnoho vietnamcu by si pralo zit ve vietnamu, který by vypadal jako Francie, a neusela jezdit to obdivovat do Francie, nemuseli bysme jezdit do zaharnici kvuli pracem za min. mzdy.Zeptej se vietnamcu,proc se nechteji vratit do vietnamu, tam neznaji udrzivat zivotni prostredí(prach), kdyby tam byli francouzi tak by nas to naucili.Ale kazdopadne vlivem Francouzu jsme se posunuli o 20 let dopredu.....jsem nacionalista(cankajsek) mam svoji zemi rad, ale ne komunista(Mao ce tung)

Re:kksang

21.11.2007

Reagovat

  Myslím, že bys měla se znovu podívat do dějiny vietnamského národa od dob posledního krále, okupace Francii a valečné konflikty s USA. Každý člověk potřebuje pomoct, to ano, vietnam tenkrát také potřebovala pomoct, ale pochop, že Francouzi vietnamcum nebudou vládnout, nebudou soudit nevinnych lidi, nebudou vybirat danně! Kdyby přisli a jen tak by pomohli postavit zelezinice, námestí jen za rýži nebo trochu zlata, tak to by Ho či min bral, a nemusel by jet do francie delat čisníka 30let aby nasel cestu jak zachránit svoji zemi od otrokarství. Z 80 mil.obyvatel, kdyz se ted zeptas, tak urcite 90% z nich ti odpovi, že jsou na svoji zemi hrdy, že vyhnali francouzi atd atd... Kdybys jim tohle napsala, že jsi přála aby francouzi jeste zustali do 80 let, tak 99% lidí te pošlou do blázince, 1% zbytek jsou ostatní blázni. Mě je to jedno, že HCM zalozil komunismus, ten hlavní princip byl ale jiny než ruský, a to sjednotit 54 národu a vytvorit nezavislí stát, který má právo být na světové mapě. Dnes, žádnej komun.stat, čína nebo rusko, nás k ničemu nenutějí. Klaus nás bere jako kapitalistický stát, když tam byl... Tvojí ideologii nezměním, ale radím ti, nikomu tohle radši nepřesvedčuj, nezískas tím nic.

Re: Re:kkKK

21.11.2007

Reagovat

  tahle diskuze se odvíjela z tvého příspěvku že,,kdyby nebyla založena komuni.strana tak by vietnam neexistoval´´je to absolutní blbost,nguoi viet ko bao gio chet, jsem nepřepokládal že zajdem tak daleko....Kdyby mi někdo dnes řekl jestli by jsem souhlasil aby Francie zustal do 80 let ve vietnamu, taky bych ho poslal do blázince. Jenom jsem chtěl vývrátit tvuj předchozí argument. Ale Francie byla pro vietnam určitě velkým přínosem. Zavedli takové věci jaké ve vietnamu ještě nebyli, napříkladem placení daní, jedna z hnacích motoru ekonomiky, proto se mohli budovat železnice, mosty, budovy a univerzity(Marie Currie v hanoi), to v tý době nikdo neznal, považovali to za vykoristovaní,proto se bouřili, predstavitele vietminh nasli spojence u rolniku, kterych byl vice nez 90%. Predtim se platili dane kralovi, ale to lide povazovali za samozrejmost, protoze krale povazovali za nadprizoneho.Francouzi nevladli tvrdou rukou jak se to snazis interpretovat, prikladem je ze Bac Ho mohl vycestovat ven, revolucni casopisy se vydavali. Jenom pro vietnamce placeni dane bylo neco nepredstavitelneho.....Dneska je ve vietnamu trvdy kapitalismus s mafianskou kom. vladou, ktera se snazi bojovat proti korupci, ale pritom nepochopila ze s korupci se neda bojovat kdyz v zemi vladne jedna Strana, není tam opozice, ktera by ukazovala na ten nesvar. Za vsechno se plati. Dokonce dnesni dane jsou vyssi nez za dob Francouzu, auta ktera tady stoji 30000 dolaru je ve vietnamu za trojnasobek.Ve vietnamu se neda rozject byznys bez rodineho prislusnika ve vlade.Viz vietnamský svycar chtel podnikat ve vietnamu, vzal si sebou 3 mil. dolaru, neoznamil to oficialne pres vladu a ve vietnamu mel min.prizbuzne. behem roku je mel fuč, ted si vydelava jako cisnik, aby si mohl koupit letenku do Svycarska.....tvoji ideologii ti taky neberu, ale nerikej ze bez kom. strany by neexistoval vietnam. To Fu:nedoporucuji ject do vietnamu bez cechovietnamce, a kdyztak alespon s cest. agenturou. ve vietnamu mají spatnou moralku, Vietnamec ,,ochčije´´ vietnamce.snadno to maji s evropanami.Nikomu ve vietnamu neduverovat. Mesta spina, preplnena. doporucuji spis Nha Trang, Hue, Ha Long, Sapa

tak to jsi prehnalsang

22.11.2007

Reagovat

  Ano Fu, poslouchej KK, nepojed do vn. je tam spina, a v ty spine se KK taky narodil, ale nevim jestli v ty spine bude mit KK svuj hrob... Ted tam kazdorocne cestuje 3miliony zahranicnich turistu a rozviji se to vic... Nekomu ve vietnamu neduverujte, ano ani svý babičce nedůverujte... Ja fakt nechapu, pokud by HCM mel takovou ideologii jako KK, tak klidne by zůstal ve vn, ozenit se a treba zit dal jako rolnik... v te dobe 90% rolniku se bourilo protoze se jim to proste nelibilo jak se s nima francouzi zachazeli, a tech 10% si klidne uzivaji vlaky, skoly marie, cestovani, ano, to bylo asi moct spravedlive. Znovu rikam, demokracie byla neco, co se nedalo prosadovat, kdyz se 54 narodu jeste neznali!

Re: Re: Re:kkFu

22.11.2007

Reagovat

  Počkej to je trochu drsný, asi bych tam určitě nejela sama, ale špatná morálka není přece celonárodní jev. Tady je přece taky spousta lidí se špatnou morálkou, a především ve vládě. Němel bys to takto podávat, protože z toho někteří lidé mohou dělat závěry a zkresluje to veřejné mínění.A my tady přece usilujeme o navázání přátelských vztahů, tedy aspoň doufám......

Re: tak to jsi prehnalFu

22.11.2007

Reagovat

  Já se špíny nebojím, protože kdo má čisto v sobě, tak si najde čistý místo všude. Jen mně tedy mrzí, že se nám to zvrtává tímto směrem. A kromě toho, já souhlasím s Thich Nhat Hanh, že v každém z nás je něco i z těch ostatních. V každém je i ta špína i to krásný. A já si najdu vietnamského ženicha a pojedu tam s ním a bude to :-) Jen v té politické a sociální struktuře mám stále větší zmatek...

Re: Re: tak to jsi prehnalsang

22.11.2007

Reagovat

  Mel jsem te ideologii KK plne zuby. Kazdopádně, vietnam je ted v seznamu 10 statu kteri jsou celosvetove nejnavstevovanejsi a dobre ocenene. To ze je tam nekde nejakej prach, tak za to nikdo nemuze, to je soucast planety, je to jakoby nekdo rekl, ze chce se podivat na pousti, ale vadi mu pisek kdyz vitr fouka... Fu, muzes klidne sama jako cestovatelka,jsou tam turisticke ruchy, zaplatis 20 usd a pojedes na venkov, na plaz, k pagode, a ty lidi jsou za tebe zodpovedny.

nejakej prach?Honza

17.12.2007

Reagovat

  Sang, kdy jsi byl ve VN naposledy? Kde? Zkus se podivat do okoli vetsich mest, do hor, hlavne na severovychod smerem k Lao Cai. Opravdu se nejedna jenom o "nejakej prach", ale o desivou devastaci. Nove silnice jsou samozrejme treba, ale da se delat i jinak, VN ma penize i na setrnejsi budovani.

Re: Re: Re:kk.........

06.01.2008

Reagovat

  Hele, nejsi náhodou nějakej padlej? To co říkᚠo Vietnamcích je blbost, viděl jsem tam spousta evropanů, nic se jim nestalo a nikdo si na nic nestěžoval, nevím odkud jsi sebral ty kraviny, že vietnamci mají špatnou morálku, řekl bych, že tobě ta morálka jaksi chybí.

Re: nejakej prach?Sang

11.01.2008

Reagovat

  Nemuzes se divat z pohledu evropskeho spolecenstvi na vietnam, vsude pouzivaji sve taktiky...zadny problem neni resitelny 100%podle vzoru, ani behem rok se nic moc nezmeni.. Ted, to co vidite ve vietnamu, je mozna devastace, ale vis vubec jaky je princip ekonomiky? v ekonomice je ekologie nulova, tak bud rad, ze ve vietnamu jsou ted jeste nejake krajiny, za desitky let to uz bude jinak.

Re: Re: Re: tak to jsi prehnalSAiyHYhvhg

22.11.2011

Reagovat

  Hey, klielr job on that one you guys!

BtEub3PJnQ7MfZmKKIWkKdjd

08.09.2013

Reagovat

  I think you are living the dream that evyerone wishes they could fulfill. Most people do wake up in their apartments in Los Angeles to the same dreary life, with no idea that it can be as spectacular an experience as what you are living right now! Post some more pics and vids of Mom and Dad!!!

Re: Re: Re: Re:kkzKh8ixtfMw

08.09.2013

Reagovat

  Hello Ajay,Thanks for inquiring about our SEO secvires in Vietnam. We provide both SEO (search engine optimization) and SMO (social media optimization) secvires in Vietnam and abroad for local and international clients.We have native speaking staff in English, French, Spanish and of course Vietnamese.European management and skilled local staff are our main assets. We regularly update our knowledge, for example, last month our SEO Director was in Europe following an advanced SEO course for SEO professionals, delivered by a top-notch French SEO agency. Refreshing and updating our skills is not a matter we take lightly.We aim to provide secvires comparable to European firms. Using only manual methods, we work with quality and not quantity (number of back links or submissions for example). We do not aim to compete with local or regional cheap SEO secvires and other fishy practices (top spot guaranteed in x months, etc.).Our secvires and fees are tailor made so I would need to know about your customer’s site (size, language, etc.).We provide three main secvires in SEO:1) Site audit : fees depend entirely on the size of the site  leads to on-page optimization recommendations2) Keyword and competition analysis and suggestions3) Off-page SEORegarding off-page SEO, for your project in Vietnam, we also target local social media that are used locally as well as PR/article distribution.We put effort into indexing each backlink and even promoting tier-2 links.In all the packages, the customer supplies the raw material (content) or we can also subcontract it at additional cost for the client.We already use platforms like Squidoo, and Digg-like sites for our off-page SEO. So what you provide as SMO, we include in our SEO.We can create and maintain social media profiles (SMM, social media marketing Vietnam).It seems our package composition is not the same as yours so it is not easy to deliver comparable costs to what you offer on your site.Basically your SEO+SMO = our SEO.This list is what we won’t include based on your own package list:-keyword research is included in our site audit and competition analysis-on-page SEO for the whole site is not included but we can agree to optimiz the target landing pages (title tags, images, etc.).-we do not work on quantity and submit everything manually so no “100 directory submissions per month” performance criteria…do not worry on this, we do a great job.-the email, chat and phone support (which we can of course offer too) has to be determined based on the project, we cannot quote it without more details. Do you mean this support is for customers of the client or for the client to call/email his questions about our SEO secvires? If it is the latter, for sure, email support would be included in the fees already.-any technical intervention on client’s site (installing Google Analytics, CSS, etc.) can be done but at additional cost (we can get competitive fees here).If you are looking to establish a partnership with the number one SEO agency in Vietnam, Golden Speed SEO is the right choice. We have answered with more details via email.VN:F [1.9.20_1166]please wait...(1 vote cast)

???Fu

21.11.2007

Reagovat

  Ty jo, tak jsem z toho úplně mimo. To co si tu píše Sang s KK je fakt zajímavý, jenže nějak nevím co si z toho vybrat. Řakla bych, že máte každý v něčem pravdu, ale nejsem ten, kdo to může posoudit. Ale jestli budu mít někdy jen trochu možnost, tak do vn určitě pojedu, protože bych to fakt chtěla vidět v realitě. Každopádně je dobře, že tady tato diskuze probíhá, protože se z toho my češi můžeme hodně dozvědět a uznávám, že každý čech, který si troufne to nějak soudit nebo napadat je maximální trouba :-)

Re: ???sang

21.11.2007

Reagovat

  Já jsem si jistej ze mam pravdu. Svym nazorem reprezentuji 95% vietnamců. 5% jsou v cizine nebo utekli z 70.let, tak ty uz si to taky pomalu uvedomeji a vraceji se do vn. I bejvalej prezident jizniho vietnamu byl vítan jak hrom, a kazdej si s ním podaval ruku. Jeste jsem fakt nesetkal s zadnym vn.vlastencem, kterej zastava tím, aby nejací bílí z nás dělali trouby do 80.let!

Re: Re: ???KK

21.11.2007

Reagovat

  Ja jsem si jist že 80% vietnamcu ve vietnamu by chtela (v duchu) politickou zmenu.Ale nechteji to rict protože se boji represe,nebo maji dobrej byznys, ktery by nechteli znicit nejakou ideologii.A nepreju memu vlasti uz zadnou valku, jako byvaly prezident jiz. vietnamu Ng.Cao Ky. Vietnam se demokratizuje samo, ale obavam se ze pad komunismu prijde az na 30. sjezdu komunsticke strany, v te dobe budu uz prdet uz do kytek.Vietnamskej Gorbacov prijde, nic nemuze trvat na veky. Nevim proc se ve vietnamu jeste uci predmety Dao duc nebo binh dang cong nhan, kdyz je to na nic

Re: Re: Re: ???sang

21.11.2007

Reagovat

  Vn.komunismus se demokratizuje,a pujde to dal, to se neboj. Kom.vlada byla zalozena HCM, a znicit tuto vladu je fakt nevděčnost vůči těm, kterí za to založení objetovali, aby byl nejakej státní system a sjednocení. Nikdo přece nemohl prosadit hned demokracii, kdyz v zemi zadna vlada jeste nebyla, a 54 národu se jeste neznali... Z teorii je to komun. ale jednaji se tam spise jako demokrati. Často chodím na stránkach zpravodajstvi, a ty zpravy jsou necenzurovane, písou o pravdě a přímo o sociálních paradoxech, korupce, soudy či lidská práva. Pro svobodu naroda objetoval HCM cely zivot, zemreli miliony vojaku..my prece víme jak je cenná ta svoboda. Jsem si jistej ze žádnej Gorbacov neprijde, vlada se udrží jako pocest HCM, a demokratizuje se...tím se treba vyhne i politickým změnám. Kazdý ekonomický vývoj nebo expanze sebou nese velké změny i neprizpusobeni, to všude...tak na co si stezovat? ze by radej ekonomickému rozmachu říct: nechceme!?

Re: ???Lenka

06.01.2008

Reagovat

  Ahoj Fu, pokud chceš jet do Vietnamu na dovču, vřele doporučuji, je tam bezpečno,a nikdo ti nic neudělá, žádné problémy, jen nedoporučuji bloudit sama ulicemi v noci, ale to je snad všude, nejen ve Vietnamu. To co říkal KK je totální kravina, já jsem v létě byla na dovolenou ve VN, musím zdůraznit, že SAMA, kromě skvělých zážitků se mi nic nestalo. :-)

bez názvupierre

21.11.2007

Reagovat

  Nikdo vás přece okupovat ani koplonizovat nechce.Máte volný obchod jen si nejsem jist situadí v oblasti lidskýh práv a svobod co svoboda slova ?Dále jaká je situace politických vězňů?Jaká že je to svoboda a nezávislost?Zdá se že stále některé národy dokáží okupovat sami sebe.Další záležitost je právo na sebeurčení menšin ve sředním Vietnamu a jejich právo na obhospodařování půdy.Co poměrně nedávný vojenský zásah armády v této oblasti?

Re: bez názvusang

21.11.2007

Reagovat

  neumím ti na tech otazkach presne odpovídat, muzes ale uvazovat takhle... svobodu jsme vybojovali, a uzivame si, pokud by tam bylo neco jako problemy s lidskych prav atd,tak by to bylo urcite hned na euronews , protoze ve vn. pracuji desitky zahranicních medii,a nikdo je necenzuruje. Já o zadnem zasahu armardy nevim, ale lidi nevždy delaji spravne a zakony tim poruseji. Politický vezni? myslís byvalí popelari, kterí na jihu tenkrat žili z amerických podpor? a kdyz americany odesli, tak se za nimi plazili a prosili o dalsi socialni podpory v USA? a ted se vracej do vn a stezovat si na kom.vladu ze jim vzal soc.podporu a jediny z ceho si mohli uzivit? No, tech je málo, a byli chyceni jen za to, ze rozpoutavali pouliční hadky atd.. Meli by je chytnou spis americany, protoze v americe si vybirali neopravneně penize od tech utečenců na fond, a slibili jim ze vietnam pak ovladnou... Ted se kazdej z nich pomalu vraci a rikaji si: tady jsem žil, ted je to o moc lepší, navstivil jsem hrob nasi matky atd atd, přitom je nikdo nic neudelá, a oni se toho báli celej tech 20 let v usa.

Re: bez nĂĄzvulzTWmzMHbHAgMJvDb

09.02.2012

Reagovat

  This atricle keeps it real, no doubt.

MZxmWmNpiUm9MeKKpyDD0

08.09.2013

Reagovat

  Hay una gran diversidad en la poablcion del Caribe hispano, con personas de origen europeo o indigena, y un numero importante de negros y mulatos. Le presencia de varias culturas en el Caribe se refleja en la lengua, la comida, la musica y las practicas religioso-paganas de algunos miembros de su poablcion.

bez názvupierre

24.11.2007

Reagovat

  No nejsem si zcela jist že ti novináři umělci hudebníci....kteří jsou ke svobodě slova odhodláni se vyjádřit pouze mezi čtyřma očima jsou opravdu z řad popelářů.Činí tak ze strachu?Dle jejih slov je nereálné publikovat vystavovat a hrát ve své vlasti a nezbývá než zahraničí. Proč asi?Další věc je proč oznámení o vystoupení určité hudební kapely je možné nalézti den po konzartu ne však den předem? 1984

Re: bez názvusang

24.11.2007

Reagovat

  Já to řeknu takhle, je to i muj posledni prispevek k teto tematu. Pokud ti lidé ze zahranici chtějí fakt to nejlepší pro vn. tak by měli udělat něco pro jejich dobro, jako propagovat kulturu atd. a ne furt se pokouset o nejaky prevraceny čin. Vietnam je v dnesní dobe v WTO, OSN, ASEAN atp, to dokazuje, že je zcela v pořádku, prece OSN by neprijal stat, kterej ma problemy s lidskými pravy. Ani WTO by neprijal zemi, kde ekonomika je 100%zkorumpovana, a ani nevite jak vn srdečně prijali do WTO... To musite uvedomit,že vietnamcu jsou dva druhy, vítezové (99%)a poraženi (1%). poslouchejte koho chcete, zastavejte kymkoli, ale zaver je jen jeden, a to je dnesní současnost, a zitrejsi budoucnost. To, že je nejakej stat bohatej (např:USA), nemusi hned znamenat, ze je ve svetě nejvítanější (napr:USA), ani neznameni, ze se vyhne eko. krizim (napr:USA) ani to, že nebude mít nepratele (napr:USA). Vietnam je podpruměrný, za to ve svetě je hodně ocenovan a navazuje opravdove pratelske vztahy, pracuji a žiji tam takovy cizinci, kteri maji nizsi plat nez v jejich vlasti.

bez názvuPierre

26.11.2007

Reagovat

  Pozor svoboda tisku a slova ......!!!Jaké OSN asean a zaněstnání či platy cizinců?K věci prosím.

názorHuong

14.12.2007

Reagovat

  No, byla to částečně její chyba, já se s Thuy Linh znám osobně a musím přiznat, že je to hodná holka. To co dělá ve svém osobním životě nemusí nikoho zajímat, ale chyba je, že si to nechala natočit. Kdyby to odmítla...

khaamisis nomber1

02.01.2008

Reagovat

  blabala bla co to melete no jo jde vidět, že vietnamští gympláci a chytráci se tu snažejí ukázat nám jak umějí filozofovat do pr.. jediná ostuda byla, že ta mladá měla pěknýho bobra to vše..na porno to fakt nebylo...schluss ende

Re: khaa

03.01.2008

Reagovat

  blabla co tu meles?, no jo, je videt ze tu nejaka nula se snazi ukazat jak je frajer, pritom nema zadnou moralku ani nevi co to je filozofie natoz aby vedel kdo to umi nebo ne...nekdy natoc jak to delas s mladou a dej to na net a posli adresu...nebude to ostuda..na porno to taky nebude..schluss ende hochu.

bez názvuP. T. Lenka

07.02.2008

Reagovat

  Sex je ve VN povolen od 18-ti let, to znamená že slečna žádný zákon neporušila, tedy pokud ne ten morální :D Video jsem sice neviděla, ale myslim, že je slečna spoluviníkem, protože jestli by jí obtěžoval, měla to nahlásit na policii, což neudělala, to asi znamená, že do toho šla celkem dobrovolně. Vinen není podle mě nikdo, že se natáčí sex na vidoe, to je normální, že se to dostalo na veřejnost, je taky normální, ovšem je jasné, že si to slízne holka, protože je slavná a navíc je to dívka, kdyby byla kluk, takové pozdvižení by se nekonalo, je to v mentalitě lidí a jestli jí VN mládež chápe a to co udělala, nebere jako za chybu, pak je to krůček dál pro nastolení demokracie :D

Re: bez názvu

09.03.2008

Reagovat

  ha ha ha, demokracie? no,až vyrostou tak to bude jeste takovejch 20 let.

Přidat nový komentář

Zobraz článek "Sexuální skandál zničil nejsledovanější vietnamský seriál"

 

Často kladené dotazy

Klub Hanoi nabízí doporučení a kontakty z oblasti nejčastějších dotazů na vietnamskou kulturu a komunitu v ČR.