Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Hlavní stránka Klubu Hanoi
Mapa stránek  -  Fonty  -  RSS  
 
 

komentáře k článku

Josef a Ly – rozhovor s Nguyen Le Hoangem

14.11.2004, autor článku: Klub HN

co vy na to?jarka

17.11.2004

Reagovat

  Tak jak se vam ten prvni dil libil? Docela by me zajimaly nazory. Ja jsem zatim nerozhodna. Doufam, ze se to jeste rozjede.

Re: co vy na to?OngCuong

25.11.2004

Reagovat

  No ozvěna z prvního dílu byla tak velká, že jsem se rozhodl na druhý koukat. Pozorně jsem si pozoroval (:-) ten film ale nezjistil jsem z toho žádný obsah, bohužel. Snad to bude lepší. Držme Hoangovi palce :))

Re: co vy na to?Naty

28.12.2004

Reagovat

  Myslím,že ten film je opravdu dobrý.Akorát se mi zdá div- né,že ta Helena Bajerová v 11 letech kouří.Ale jinak je ten film opravdu SKVĚLÝ !

Dobrý filmNaty Neudačina

28.12.2004

Reagovat

  Myslím,že je to povedený film a že má hodně předností např.:je to o opravdovém přátlství,o lásce,o spravedlnosti atd. .Mě se ten film líbil a mým kamarádům taky.Jen tak dál!Doufám,že natočíte víc takových filmů.

Re: co vy na to?Melodes

02.01.2005

Reagovat

  Škoda že televizi nestíhám,jen správy a konec,ale viděla jsem 2 poslední díly a bylo to rozhodně zajímavé.Sice kdybych nebyla míšenka,asi bych kanál přepla-slabá kvalita,ale takhle jsem to docela dost sledovala.Ha :)

Re: Re: co vy na to?

06.02.2007

Reagovat

 

Chán quáPetora

17.11.2004

Reagovat

  Musím říct, že se mi první díl nelíbil. Hoang sice v rozhovoru řekl, že vietnamští herci jsou před kamerou vůbec poprvé, ale mám dojem, že to platí i pro spoustu českých herců, i pro celkové zpracování. Vietnamce taky mohli prezentovat lépe. Samotným vzhledem zřejmě Čechům nepřipadají dostatečně exotičtí, tak jim dali nějaké ty orientální artefakty (drak, buddhova hlava, papoušek...). A ještě jedna připomínka: klaní se Japonci, Vietnamci se neklaní, pokud nejsou v chrámu nebo před oltářem předků. Mám pocit, že seriál chce představit Vietnamce jako zajímavá exotická zvířátka. No, je to asi lepší než čistě negativní pohled na Vietnamce jako na obchodníky z tržnice, nicméně to není objektivní. Uvidíme, jak se seriál bude vyvíjet dále. Myslím si, že tento seriál vztah Čechů a Vietnamců u nás neovlivní už kvůli své nevalné kvalitě. Kdybych se nezajímala o Vietnam, nevydodívala bych se ani do konce 1. dílu. Je to škoda, protože jako nápad to je zajímavé.

Re: Chán quákca

17.11.2004

Reagovat

  kdo jsi, Petoro?

Re: Re: Chán quáPetora=Petra

17.11.2004

Reagovat

  Kdopak asi studuje Japonsko i Vietnam? ;-) Bohužel můj dojem z 1. dílu byl opravdu nepříliš pozitivní.

Re: Re: Re: Chán quákca

19.11.2004

Reagovat

  myslela jsem si to :) skoda, myslela jsem, ze by to mohl byt dalsi zapalenec do DV..

Re: Re: Re: Re: Chán quáNguyen Le Hoang

19.11.2004

Reagovat

  Ahoj vsichni. To je prave ten problem. Souhlasim s tim nazorem. Velka chyba byla, ze nemeli zadneho asistenta, kt. rozumi kulturu a zvyku vietnamcu aby mohl opravit scenare i pri nataceni. Reziserka pracovala podle scenare a nechtela to zmenit ikdyz uz jsem upozornoval na nektere veci. No, co se da delat. Pokracujte ve sledovanim a uvidite jeste vice veci :-) Chao

Re: Re: Re: Re: Re: Chán quále

23.11.2004

Reagovat

  Pokud jsem si spravne vsiml, v zaverecnich titulcich jsou i jmena odbornich asistentu- specialistu na viet. kulturu. Nebyl tam snad J. Kocourek?- nevim urcite.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chán quáJK

16.05.2005

Reagovat

  Až teď jsem si všiml, že jste mysleli, že jsem dělal odborného poradce k tomuto seriálu. To rozhodně není pravda, nemám se seriálem nic společného! Odborní poradci podle internetu Televize byli: PhDr. Lucie Hlavatá, Nguyen Hoang Lan VIZ http://www.czech-tv.cz/program/detail.php?idp=1059177587&day=1104188400&time=09:05&ch=1&deid=846

Výborný filmLenka Nguyenová

18.11.2004

Reagovat

  Sleduji tento film a hrozně se mi líbí.Ráda bych se seznámila s "Ly".

Re:pozdrav od LyAnh Thu Nguyen Thi

16.01.2005

Reagovat

  Ahoj, nahodou jsem narazila na klub hanoi,dik ze se ti serial libil.Jestli mi budes chtit napsat,tak na adresu ly.josefaly@centrum.cz.Mej se Ly

Re: Výborný filmJK

16.05.2005

Reagovat

  Až teď jsem si všiml, že jste mysleli, že jsem dělal odborného poradce k tomuto seriálu. To rozhodně není pravda, nemám se seriálem nic společného! Odborní poradci podle internetu Televize byli: PhDr. Lucie Hlavatá, Nguyen Hoang Lan VIZ http://www.czech-tv.cz/program/detail.php?idp=1059177587&day=1104188400&time=09:05&ch=1&deid=846

Re: Výborný filmeva

04.08.2007

Reagovat

  nejsi ze šluknova?

Ten film je velmi dobrýhtx5

18.11.2004

Reagovat

  Už delší doba, kdy na televizi nebyly dobré televizní seiály. Nazačátku na první díl jsem se díval jen ze zvědavosti, ale pak se mi líbilo a hlavně skutečnými jemnými dětskými humory. Ty scény ve třídě / i když bylo trochu přehané/ nebo jak se kluci dohodli o tom, kdo bude prvním milencem spolužákyně , ty byly perfektní. Těším se na další díly. Děkujeme

:o)Sang

21.11.2004

Reagovat

  Prvni dil jsem nevidel, ale bude se snažit stihnout alespon to pokracovani. Kdy vysílají reprízu 1dílu?

Re: :o)Nguyen Le Hoang

22.11.2004

Reagovat

  Bohuzel, uz nestihnes. Repriza byla vysilana hned druhy den (Utery 16.11) v 10h05.

1. dilposeidon

21.11.2004

Reagovat

  Zdravim vsechny, myslim si, ze 1. dil byl docela dobry a lehce vtipny. Proste pohoda. Mi krajane-herci se objevili jednom kratce tak je predcasne posoudit o jejich hereckem vykonu i o reakcich ceskych divaku na tento tema. Jsem velmi zvedavy na 2. dil a zvlast na reakce divaku na zvoleny scenar. Co se tyce klani, pokud se nemylim, tak my vietnamci se take klanime (hlavne mezi sebou). Samozrejme to uz neni pravidlem jako predtim nebo jako v japonsku. Ale tento zvyk muzeme videt na venkove hlavne u starsich. Ve meste jde o nakloneni hlavy od osoby nizsiho postaveni. Mejte se fain!

líbíHonza

22.11.2004

Reagovat

  Seriál se mi líbí, po dlouhé době to vypadá na inteligentní zábavu!! Díky!!!

líbíHonza

22.11.2004

Reagovat

  Seriál se mi líbí, po dlouhé době to vypadá na inteligentní zábavu!! Díky!!!

ach acheva

23.11.2004

Reagovat

  No, popravde receno, mne to prislo hodne slabe. Ale rozhodne se nejednalo o spatne herecke vykony Vietnamců. Ly hraje dobre a ostatni zatim nemeli moznost projevit se. Je to spis chvilkama krecovite, bez napadu, mala Ly s papouskem je fakt ulet...a nejen to. Asi jsem moc narocna, nebo je to tim, ze se skoro nedivam na televizi, ale rozhodne ten serial neni zadny zazrak. Nechapu, proc to nedavaji odpoledne pro deti, ale vecer od osmi. Jako serial se mi to tedy nelibi, ale doufam, ze to splni ocekavani ostatni - alespon nepatrne zlepseni vztahu mezi Cechy a Vietnamci...

JvaL

23.11.2004

Reagovat

  Vo stvrtok 25.11.2004 od 15:00 budu hostami chatu na www. CTV obaja hlavný predstavitelia seriálu. Dokážte svoju internetovú i intelektuálnu zdatnosť a prihláste sa do chatu na stránkach Českej televízie.

Něco novýhoU.H.Phuc

23.11.2004

Reagovat

  Tak včera sem to viděl.Ten seriál není tak kvalitní jak sem si představoval.Taky sem chodil do školy jako Ly a vím jak se ke mně češi chovali.Vietnamské kultura a zvyklosti je ve filmu prezentována jinak, prostě nic moc.Herecké výkony- malá zkušenost.Nelibí se Jak to hraje Josef, celou dobu se dívá na Ly a jenom prohodí pár slov.....ale už to dál nebudu rozebírat.asi sem hodně náročný ale myšlenka to byla dobrá jak zblížit vztah 4echu a Vietnamcu. Napadla mě myšlenka udělat nový serial o problemech Teenageru (nehráli by tam češi a vietnamci, ale i romové, rusáci atd) a každý by tam prezentoval svoji kult. zvyklosti (tedy na Gymplu).Jako to byl australský serial, kde hrál taky Vietnamec (ale ted nevím jak se to jmenovalo).Kdyby to nějakej režišer chtel natocit, tak me upozorněte abych se přihlásil na konkurz.....díky

NIC MOCCCCCCCCCCc, quá chán !vietnamec v CR

24.11.2004

Reagovat

  udelejte jiny film, prosimmmmmmmmmmmmm.

Zaslechnutý názorPetora

24.11.2004

Reagovat

  V autobuse jsem slyšela dvě Češky, jak se baví o seriálu. Měly z něj dojem, že "nás snad připravují na vietnamskou invazi" a že "půlka filmu byla ve vietnamštině". Ale líbilo se jim, jak Ly rozhodila Helenu tou půlkou pomeranče (nebo co to bylo). Jinak 2. díl na mě zapůsobil lépe - asi proto, že už jsem věděla, co od něj můžu čekat :-)

komentar M Spaciloveeva

24.11.2004

Reagovat

  Asi jsme opravdu moc narocni. Kdyz se to libi i Mirce Spacilove ...:-) Vlastne mam radost, ze se to ostatnim libi.

Snaha se cení.CC82T

30.11.2004

Reagovat

  Jsem sice velice rád, že někdo se odhodlal něco tákového nátočit, aby nám příbližil vietnamskou kulturu. Moji rodnou kulturu. Samozřejmě, že je tam hodně prvků, které nepatří do vietnamské kultury, ale přiznejme si, lépe by to "zatím" nešlo. Český národ má v sobě nainteresováno strach z něčeho nového a cizího. A právě proto by chtělo více takových filmů nebo dokumentací. Největším problémem, který vzniká mezi českými národy a vietnamskou komunitou je ten, že pod pojmem Vietnamec si káždý přestaví trhovce nebo něco záporného. (samozřejmě že tu jsou i jiní kdož tento názor nesdilí, ale těch bohužel je málo). Nebo-li je to efekt zobecňování. Házení všech do jednoho pytle. Já pevně doufám že pokráčování tohoto seriálu se dozvíte že vietnamská kultura je jedinečná (tak jako káždá jiná). Takže žadná japonská či čínská ale vietnamská. Na závěr přemýšleli jste někdy, proč my asiati všem evropanům případáme stejní, ale oni nám nikoliv. Také tímto názorem chci poděkovat tvůrcům těchto stránek.

Re: Snaha se cení.vietnamka

01.12.2004

Reagovat

  Hezky komentar!!!

Re: Snaha se cení.Petora

01.12.2004

Reagovat

  S komentářem souhlasím ;-). Jenom by si na základě svých zkušeností dovolila poopravit tvrzení, že Evropané nepřipadají Asiatům stejní. V Japonsku si mě pořád pletli s jednou Finkou (a ji se mnou), i když jsme si nebyly nijak podobné. Když nás pak jednou viděli sedět vedle sebe, mysleli, že je to fata morgana :-). Mimoto jsem taky slyšela od Asiatů (myslím, že nejen od Japonců) tvrzení, že jsme všichni (běloši) stejní... Asi má každá kultura jiné parametry srovnávání :-)

Re: Re: Snaha se cení.jano

01.12.2004

Reagovat

  Ale Petro, ty jsi prece nezamenitelna, verit se mi nechce, ze by te nekdo nerozeznal :-]. Ale souhlasim, taky mne prekvapilo, jak casto si mne s nekym spletli- zhruba tak casto jako ja je. Holt evropsky mozek si tvare pamatuje na zaklade urciteho vzorce fyziognomickych prvku a chvily trva, nez se nauci rozkodovat asijskou tvar- a naopak.

Re:ZamenitelnostPetora

01.12.2004

Reagovat

  To víš, když se chovám zdvořile a snažím se dodržovat místní vzorce chování, tak snadnu zapadnu mezi ostatní gaidžiny, respektive bledé tváře (nguoi tay).

Re: Snaha se cení.Ivo Vasiljev

08.12.2004

Reagovat

  V létě jsem byl s dosti početnou skupinou vietnamských známých v lepší restauraci v Praze na Pankráci. Ve skupině byly matky s malými dětmi. Byli jsme tam asi dvě hodiny na něčem jako raná večeře. Někteří Vietnamci objednávali jídla česky. Číšníci byli ochotní, chovali se normálně. Pochopitelně měli dobrý kšeft. Když jsme odcházeli, přitočil se ke mně vedoucí číšník a zeptal se: Ti pánové byli Japonci nebo Korejci? To samozřejmě potvrzuje to, co říkáte: "pod pojmem Vietnamce si každý představí trhovce" - bohužel není jiného způsobu, jak se tohoto stereotypu zbavit než PŘESTAT BÝT TRHOVCI. Ono se to řekne. To může být jedině dlouhý proces -a obtížný. Lidé mají bohužel krátkou paměť a také neznají všechny souvislosti. Ale vzpomeňme si, že před čtrnácti lety se asi třicet tisíc vietnamských dělníků a dělnic náhle ocitlo během dvou tří měsíců bez zaměstnání. Neztratili hlavu. nespáchali sebevraždu. Dali se do práce - a nebylo jiné možnosti, než si pořídit stánky. Což má bohužel i svá negativa. Pamatuju ještě dobu, kdy Čech si pod pojmem Vietnamec představil skromného a neobyčejně pilného studenta převážně s vynikajícími studijními výsledky. ale to tu bylo jen několik set Vietnamců na vysokých školách. Většina Čechů je ovšem tehdy ještě považovala za Korejce, kteří tu v letech 1952 - 1960 byli prakticky jedinými lidmi z Asie. Čili: mějme trpělivost. Mluvením, vysvětlováním a psaním toho mnoho nezměníme, změnu v postojích může přivodit jen změna samotné skutečnosti. A přece je každý čin v dobrém směru užitečný. Takže samozřejmě vítám i tento seriál. Třebaže po stránce filmové mi chvílemi připadá tak slabý, až je to k pláči.

Re: Re: Snaha se cení.nam420

06.07.2005

Reagovat

  No teda! Konecne nejaky nadhled. Dekuji panovi Vasiljevi za tak skvely postrih: "Mluvením, vysvětlováním a psaním toho mnoho nezměníme, změnu v postojích může přivodit jen změna samotné skutečnosti. A přece je každý čin v dobrém směru užitečný." Tesim se na dalsi vas pohled. Mnoho vasich pratel ve Vietnamu (zvlaste v Hanoji) Vas pozdravuje. S pozdravem, Jeden z tech bydlicich v Cesku.

Tyjo... Honzik jede :o)Hanicka

13.12.2004

Reagovat

  Hihi.. Anh Hoang len TV trong dep trai wa ha..hihi.. Bao gio gap phai xin chu ky thoi... lol:

bez názvuHanicka

13.12.2004

Reagovat

  Ty jo... nevedela jsem ze Honzik umi bojove umeni... ty jo.. tak to je husty... :)

Re: bez názvusang

14.12.2004

Reagovat

  No, to me taky prekvapilo. Ale ma dlouhy vlasy, mel by jit si ostrihat.

Re: bez názvuNguyen Le Hoang

14.12.2004

Reagovat

  Kdo jsi, Hanicko?

Re: Re: bez názvuHanicka

14.12.2004

Reagovat

  Ja jsem tvoje opravdu ale opravdu velka fanynka. A das mi svuj podpis? Dam si ho do ramecku a povesim v obyvaku. Snad mamka neomdli :)

bez názvuOanh

16.12.2004

Reagovat

  anh dong fhim nhu gio hoi,trong nhu thang ngo.Con co be gai tai sao fhai noi ngong the,biet noi tieng tiep gioi...dang tiec rang khong noi va khong hanh dong giong nhu cuoc song cua nguoi dan viet dang song va buon ban tai dat khach gue nguoi...e..e...e....Anh cu thu xem lieu tinh va cuoc song co duoc nhu y mong muon khong...co nho gai cua toi noi rang anh sau...dien...mon rong ngoac...an..het ..f...c...v.cau.

Re: bez názvuHanicka

17.12.2004

Reagovat

  Hihi.. Thoi lan sau neu co quay phim khac thi de Hanicka bao reziserka cho Oanh vao dong phim cho hay nhe?.. hihi.. Co khi lai duoc giai Oscar nhi? (^o^)

Re: bez názvuNguyen Le Hoang

19.12.2004

Reagovat

  Ban Oanh thân mến. Có thể vì mỗi người có một quan điểm khác nhau nhưng tôi cũng xin cám ơn lời nhận xét của bạn Oanh về các diễn viên nghiệp dư lần đầu đứng trước ống kính camera. Còn về nội dung của phim thì cần phải góp ý với đạo diễn và người viết kịch bản chứ không phải với các diễn viên và đoàn làm phim đâu bạn Oanh à. Trước khi tìm các khuyết điểm để nói người khác, trước tiên bạn Oanh nên xem lại mình nhe! Ví dụ như ngữ pháp tiếng Việt của bạn chẳng hạn.

Re: Re: bez názvuchi Hien

19.12.2004

Reagovat

  Hoang, ma cenu se s nimi hadat??? Jses dobry, a to staci!!! Drzim palce.

Re: Re: bez názvuCC82T

21.12.2004

Reagovat

  Đọc song thư góp ý của anh "Nguyen Le Hoang" Mới thấy là, diễn viên điện ảnh cũng chỉ là một người bình thường thôi. :-). Oanh: Trước khi em muốn tả ý nghĩ của mình ra em phải lựa chọn cách ăn nói của một người Việt Nam. LIVE AND REST IN PEACE !! HAVE A HAPPY CHRISTMAS TO EVERYONE!!

Re: bez názvuxu chính hiệu

24.12.2004

Reagovat

  To: Oanh ê, phắn đê, tiếng Việt viết còn chưa sõi mà đòi vào đây nhận xét cái kiểu vô văn hóa thế à. di dpr****

Nguyen Le HoangZuzikimanh

18.01.2005

Reagovat

  Hi Hoang!Em tra loi Oanh te nhi va sau sac,hoan nghenh em!Trong cuoc song thien chi va xay dung moi la dieu kho va dang tran trong.

bez názvuHanicka

19.12.2004

Reagovat

  Chac chac... xin cai chu ky mai ma khong duoc.. the nay thi het ca Vanoce roi troi.. :'(

Re: bez názvuNguyen Le Hoang

20.12.2004

Reagovat

  Hanicka co the gui cho anh vao mail so dt hoac dc lien lac khong thi anh moi gui chu ky cho em duoc chu.Anh chi o Praha ngay 21.12 nua thoi, sau day anh di cong tac va khi quay lai se qua mat Vanoce roi.

Re: Re: bez názvuHanicka

21.12.2004

Reagovat

  Oai, muon mat rui.. Thoi khong sao gui qua mail vay :D Tiec la ramecek khong gui qua mail dc nhi?.. Haha, dua ti!

Co the cho HHN xin chu ky duoc ko vay?hoahongnhungav

02.01.2005

Reagovat

  HHN xem duoc moi tap cuoi, tai ban hoc qua ma, nhung HHN thay cung kha hay

Re: Re: bez názvuHlshOYkkwEQhQw

15.06.2011

Reagovat

  Good to see a tanelt at work. I canÂ’t match that.

bez názvumartin

19.12.2004

Reagovat

  Pokus o seriál,který by lidem přiblížil Viet. komunitu je chvályhodný nápad.Má to,ale několik chyb.Mám manželku Vietnamku a znám hodně Vietnamců,ale nikdo s sebou nenosí papouška.Autor(ka) nám tím chtěla zřejmě nastínit zdání exotiky,ale spíše by se to hodilo do nějakého pirátského filmu.Nějaké velké večírky s českými sousedy se mezi nimi taky nenosí.Zkomolená čeština Ly opravdu trhá uši.Je vidět,že ta holka umí dobře česky a to komolení má ve scénaři(ale to nemůže zvládnout žádná malá holka).Zajímalo by mě,jestli autoři měli nějaké vietnamské poradce a nechali si poradit.Kdybych měl dát známky jako ve škole,tak za nápad-1,provedení-4,výkony viet.herců-3-4,odvaha Ly-1.Jako nápad to bylo dobré,ale provedení,je velmi amatérské.Příště to bude určitě lepší,ale prosím bez papoušků,případně opiček.Mějte se hezky. Martin

vybornyNguyen Thu Phuong

20.12.2004

Reagovat

  Moc se mi libi serial s nazvem Josef a Ly. Mam take ceskou kamaradku a je moc fain. Doufam, ze jednoho dne vietnamskoceske vztahy take budou tak pratelske a vrele jako ve filmu.

cožeNaty

28.12.2004

Reagovat

  CO to vůbec znamená - to guá-cháng. . .

Re: cožexu

29.12.2004

Reagovat

  nauc se vietnamsky

Re: Re: cožeNaty

13.01.2005

Reagovat

  Ty drzoune co si to dovoluješ?

bez názvusoňa

29.12.2004

Reagovat

  Pocházím z generace,která považovala příslušníky vietnamské národnosti za hrdiny války s USA a později, měli zda v republice punc zarputilých vytrvalých studentů, kteří se chtějí dobrat vzdělání a kdo z nás by uspěl ve Vietnamu, pochopit řeč a ještě v ní studovat?? Našlo by se jistě pár jedinců, ale tady se uplatnili stovky příslušníků této národnosti. Nemám s touto komunitou nic společného, ale je to nehorázný projev rasismu v lidech kolem nás, opovrhovat někým, kdo si poctivě vydělává na obživu... ale má jiné rysy a tmavší pleť. Nechtěla bych stát u toho stánku v horku a mraze ,tak jak musí mnozí. Moc by mne zajímalo, jak by tam vydrželi ti kritici, těchto prodejců. Poděkování patří tvůrcům tohoto seriálu, který jistě není superskvostem, dalo by se mu lecos vytknout, ale měl snahu přinutit diváky zamyslet se... že ne všechno je černé nebo bílé. Dík za ten nápad.

tak takdraxo

20.09.2007

Reagovat

  naprostej souhlas se soňou. Otázka je, proč mám pocit, že se mnozí vietnam. komunity tak nejak zarputile drží jen te sve komunity. Jako kdyby vietnam devčata mneli zakaz komunikace s bilejma, nebo snad opovrhujou bilou rasou??

Re: tak takmCWAPwHjXv

14.05.2013

Reagovat

  I do love the manner in which you have fremad this challenge plus it does indeed present me personally some fodder for thought. Nonetheless, from everything that I have observed, I just simply wish as the actual feed-back pack on that men and women stay on issue and not get started upon a tirade regarding some other news du jour. All the same, thank you for this superb point and though I can not necessarily go along with this in totality, I respect the point of view.

>>CC82T<<Hanicka

01.01.2005

Reagovat

  E^ e^! Co*` co*` ta'm hai to*`!! Hinh nhu ban cung viet vao cai website cua minh thi phai, dung k?Hihi.. cho hoi ai vay?Co phai nguoi quen viet vao cai web treu k ha?Tui ma nhan ra thi biet tay!!!

Re: >>CC82T<<

05.01.2005

Reagovat

  chacha! minh ko biet so? dc biet tay Ban thi cung tot thoi haha!

Re:Jaky Byl?Monika,Honghanh

03.01.2005

Reagovat

  Byl to uzasny serial.!Cela rodina se na to koukola.Ly je jako jedna holka ze tridy.Moje sestrenice rika ze jsem jako Ly Ale neni to pravda.!Je to uzasny serial.!

bez názvuMonika,Honghanh

03.01.2005

Reagovat

  No hrozne me bavi tan serial.!Jsem taky Vietnamka a ta Vietnamska pisnicka co spivala Ly Ngujen se spiva normalne i v cesku.!V Sape je to Sapa tam prodavaj ruzny veci. Je tam treba drogerie,pres 50 stanku s oblecenim,vonafky,hracky,zidle,lampi,privesky,co koliv.!A tam kde peacoval kde pracovali ty Vietnami to bylo mensi.!

bez názvuHoai Huong

04.01.2005

Reagovat

  dostala jsem taky nabidku si zahhrat LY ale pani z CT1 se mi uy neozvala.myslim,ze je ten serial dobry

bez názvuYvettka

04.01.2005

Reagovat

  kdybyste zase meli treba serial,kde se objevuji problemy,strachy a city teenageru.Myslim,ze bz to bylo bezva.Kdyby neco tak tak se mi ozvete na muj e-mail:Yvettka.mail@seznam.cz DEKUJI

bez názvuYvettka

04.01.2005

Reagovat

  jsem taky nekdy pod jmenem:Hoai Huong

SeriálWery

13.01.2005

Reagovat

  Ahoj, seriál jsem nesledovala celý, ale docela se mi líbil.Až na ten konec, bylo to takový zvláštní, že se hned Marta a Tuong vzali.V realitě si neumím představit takovou rychlost souhlasu se svadbou celý vietnamský rodiny a s jejich úsměvem na tvářích.Většinou je to úplně ale úplně jinak.Dost tam hraje roli původ, postavení rodiny ve společnosti, náklonnost a možnost sounáležitosti obou rodin, majetek, a také jazyková bezbariérnost.Ale věřím že jednou to snad tak bude.

Reklamace!Hanicka

15.01.2005

Reagovat

  Anh Hoang k them cho em chu ky nha!! Hua la cho ma k them cho gi ca!Reklamace day nay!! :((

Re: Reklamace!

20.01.2005

Reagovat

  Chao em. Anh xin loi nhe, dao nay anh hay phai di cong tac qua. Tuan nay anh o Praha, neu em co thoi gian thi em ghe qua cho phong ve Bien Dong nhe.

bez názvubuom Viet

28.01.2005

Reagovat

  phim xem cung duoc.cho hoi anh Hoang da co nguoi yeu chua?

Re: bez názvuchim Viet

03.02.2005

Reagovat

  Anh Hoang da tung co nhung hien tai thi dang free day:-) Ai ma quan tam the?

Báječný filmNina Nguyenová

29.01.2005

Reagovat

  Je to jeden z nejhezčích českých filmů co jsem kdy viděla. Jednak tam byli samí známí herci a jednak se mi líbila Ly a Pepča. Ale trochu mi vadily ty vietnamský zorhovory mezi vietnamci, bylo to trochu trapné, jako by neuměli vietnamsky. Ale jo, beru to za dobré, protože málo kdy se objeví tak hezký film. Pa, Nina.

Hieu Le HoangJakub

04.02.2005

Reagovat

  Ahojky, chtěl jsem se zeptat, jestli tady někdo nemáte kontakt na Hieu Le Hoanga (zkouším to vzhledem k počtu výskytů jména Le Hoang na této stránce). Díky j.

O la la...Hanuschka

08.02.2005

Reagovat

  Tet con ga,chuc ca nha choi tha? ga, lo^.c day nha`, co..."nguoi ta" ... :o) hihihi Nam moi may man thi nho li xi he'n!!

bez názvuPK

01.04.2005

Reagovat

  Nguoi VN co the doc su dich cua bai phong van tren o trong tap chi Van xuan so 8/2005. Preklad tohoto rozhovoru vysel v casopise Van xuan, ktery vydava vietnamska komunita v CR. PK

Re: bez názvuHanicka

30.04.2005

Reagovat

  Tyjo.. tomu rikam reklama ;) hi`hi`..

Re: bez názvutat nhien la toi

02.05.2005

Reagovat

  nghe noi la ca phim sap duoc dich den tieng VN CpK?

Re: Re: bez názvuPxZEmoqF

04.09.2011

Reagovat

  God help me, I put aside a whole afternoon to firuge this out.

SERIÁL--PRVNÍ KROK SPRÁVNÝM SMĚREMvladko001

11.08.2005

Reagovat

  JE TO PROSTĚ TEPRVE START DO TOHO OTEVŘENĚJŠÍHO SVĚTA ,KDE HRANICE NEBUDOU HRÁT TAK DŮLEŽITOU ROLI.MY JSME TOTIŽ BYLI ZA TOU ŽELEZNOU OPONOU TAK IZOLOVANÍ,ŽE JSME NEPOSTŘEHLI,ŽE SE V TÉ ZÁPADNĚJŠÍ EVROPĚ ODEHRÁVÁ UŽ DELŠÍ DOBU DALŠÍ VLNA STĚHOVÁNÍ NÁRODŮ. A PROTOŽE I TEN ČESKÝ NÁROD STÁRNE A VYMÍRÁ,NAŠTĚSTÍ UŽ NE PO MEČI,TAK I ZDE BUDEME ZA 20 LET S VDĚČNOSTÍ VZPOMÍNAT,ŽE K NÁM PŘIŠLI ALESPON NĚJACÍ VIETNAMCI. PROTOŽE ONI PŘI SVÉ MENTALITĚ A PILNOSTI--I VE ŠKOLE--SLYŠEL JSEM TO NA PEDAG. KONF. O MENŠINÁCH--BY SE KLIDNĚ UŽIVILI KDEKOLIV,TAKŽE NA ZÁPAD OD NÁS BY SI VYDĚLALI MNOHEM SNÁZE A RYCHLEJI,NEŽ MNOZÍ Z NÁS. A POKUD JIM DÁME JEŠTĚ LEPŠÍ ŠANCI,ABY PROJEVILI SVŮJ TALENT V MNOHA OBLASTECH,NAPŘ. NADÁNÍ PRO TECHNICKÉ VĚDY,TAK SE JEŠTĚ BUDEME MÍT OD NICH HODNĚ CO UČIT. CELÁ TA JIHOVÝCHODNÍ AZIE BYLA PŘED 50 LETY DOST ZAOSTALÁ,ALE DNES VEDOU V MNOHA SMĚRECH--J.KOREA,SINGAPUR,TCHAI-WAN A DALŠÍ TYGŘI--DOKONCE I KOM. ČÍNA.TAKŽE ABYCHOM I V BUDOUCNU OBSTÁLI V TÉ ZOSTŘUJÍCÍ SE KONKURENCI,BUDEME MUSET PŘIBRAT DALŠÍ CHYTRÉ HLAVY,PROTOŽE TY ČESKÉ JSOU PONĚKUD LENIVĚJŠÍ I NA STRATEGICKY DŮLEŽITÝCH A TEDY I PLATOVĚ PERSPEKTIVNÍCH OBORECH. JE TRAGEDIE,KDYŽ NĚKDO JDE NA PAJDÁK JENOM PROTO,ŽE JE LÍNÝ SE MOC UČIT. UČITELÉ BY MĚLI BÝT TI NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH,JINAK TU BITVU O RŮŽOVÉ ZÍTŘKY V BLAHOBYTU BUDEME PROHRÁVAT STÁLE ČASTĚJI. MNĚ JE JEDNO,JESTLI PŘÍŠTÍM MINISTREM INFORMATIKY V TOMTO STÁTĚ BUDE VIETNAMEC NEBO IND.STEJNĚ JAKO JE TO JEDNO VELKÉMU BILLOVI,KTERÝ SBÍRÁ PRO SVÁ OKNA GENIÁLNÍ MOZKY PO CELÉ PLANETĚ A PROTO MÁ TAKOVÝ ÚSPĚCH--I KDYŽ JSOU TA OKNA NĚKDY ŠPINAVÁ--VIZ AUT.CENZURA V ČÍNĚ. ALE POKUD BYCHOM ,NEDEJ BOŽE TAK ZHLOUPLI A VYŠTVALI JE ODSUD PRYČ,TAK SI V BUDOUCNU UŽ MOC NEŠKRTNEM. POKUD BY NĚKDO--I TI VIETNAMCI,CO UMÍ NĚKTEROU ZE 4 ŘEČÍ,KTERÉ OVLÁDÁM,MĚLI CHUT,TAK MI MŮŽOU ZAVOLAT NA SKYPE. JSEM TAM POD ZN. vladko001 dík za př. odpovědi. VLADIMÍR ORŠULÍK

PS:DOVĚTEK K VÝŠE ZMÍNĚNÉMUvladko001

11.08.2005

Reagovat

  V BERLÍNĚ MAJÍ RÁDIO MULTI-KULTI TO VYSÍLÁ V 17 JAZYCÍCH 24 HOD. DENNĚ. MÁ TO I PODPORU OD NĚMECKÉHO STÁTU,PROTOŽE TAM UŽ SI TEN OBROVSKÝ PŘÍNOS CIZINCŮ VLÁDY UVĚDOMILY,A ŽE JE NEZBYTNÉ PODPOROVAT POZITIVNÍ STRÁNKY JEJICH KULTURY,ABY KVŮLI FRUSTRACI A VYKOŘENĚNOSTI SE MLÁDEŽ NEDALA NA NĚJAKOU ŠPATNOU CESTU--NEMUSÍ TO BÝT HNED TERORIZMUS. JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT TĚM NAŠIM VLADAŘŮM? ZATÍM SE ZDÁ,ŽE JSOU OCHOTNI ZMYDLIT I DOMÁCÍ MLÁDEŽ-- S TOU JEJICH UŘVANOU KULTUROU TECHNO. NENÍ LEPŠÍ PODPOŘIT MÉNĚ UŘVANOU,PŘESTOŽE "CIZÍ"? vladko001 se těší i na skype na odpovědi.

ahojkykocka

12.02.2006

Reagovat

  ahoj je tu nmikdo na sex????

Re: ahojkyJackHero

01.03.2006

Reagovat

  jo jasne ja

Dobry filmJack Nguyen

01.03.2006

Reagovat

  ahoj lidi. tak co tyce film Josef a Ly se mi ten film docela libil. Ale vietnam.herci se nezobrazovali skutec.viet.kulturu. tento film jiste zobrazil nynejsi ces.spolecnost mezi ces.studentem a vietnam.studentem. myslim si, ze takove filmy by mely vznikat vice. Urcite bych ale natocil spise ze stredoskol.prostredi, protoze pristi generace Vietnamcu,co nyni studuji na SS a VS,urcite budou prispivat ces.spolecnosti, dat novou tvar a brat CR jako za svuj domov.A nejen Vietnamci,ale i Rusove,Ukrajinci,Africani,... Film by mel obsahovat ruzna temata jako je rasismus,tyrani,xenofobie...Hl.postavami by mohly byt parta studentu-Cech,Vietnamec,ukrajinec,African...,kteri navstevuji ces.skolu...atd. Tak kdyby nejaky reziser to chtel natocit,tak bych k tomu mohl napsat scenar nebo hrat vietnam.studenta. Ale bohuzel v soucasne dobe Cesi o Vietnamu,viet.kulture,zvyky skoro vubec nic nevi.

Re: Dobry filmJack Nguyen

01.03.2006

Reagovat

  tak muj email je jarrousek@centrum.cz

Re: Re: Dobry filmU.H.Phuc

12.03.2006

Reagovat

  Cože?....tys okopiroval muj příspěvek!!!!!!!!!!!! :-((((

Re: Re: Dobry film

06.02.2007

Reagovat

 

bez názvuJustin

26.01.2007

Reagovat

  nerorumim ani slovo

bez názvu t2fob158k1420vr

25.04.2007

Reagovat

  52

bez názvu

16.05.2007

Reagovat

  94

bez názvu

17.05.2007

Reagovat

  31

bez názvu

24.05.2007

Reagovat

  80

bez názvu

27.05.2007

Reagovat

  99

bez názvu

27.05.2007

Reagovat

  95

bez názvu

28.05.2007

Reagovat

  13

bez názvu

28.05.2007

Reagovat

  24

bez názvu

28.05.2007

Reagovat

  87

Re: bez názvuUXNfGiiu

15.06.2011

Reagovat

  Thank God! Someone with brains sekaps!

bez názvuJack Nguyen

23.06.2007

Reagovat

  Tak najde se zde nejaky reziser, ktery to natoci???Moje nabidka stale plati.:)))

Re: bez názvuJassie Pham

11.07.2007

Reagovat

  ty to myslíš vážně jo??:D

seznamit sekieu trang

21.06.2007

Reagovat

  ahoj vsichni hoang hral jsi dobre jsi taky hezkej

Re: seznamit sengoc trang

11.07.2007

Reagovat

  jaj,tobe se libil??

bez názvuBibita

09.11.2007

Reagovat

  Me to bavi ale nevidela jsem to od zacatku Je to moc Hezky serial

bez názvu

14.12.2007

Reagovat

  strasne se mi libi ten serial a tak jsem se chtela zeptat jestli se bude jeste opakovat

je to dobrýleoš

03.05.2008

Reagovat

  Hlavně se mi líbil Josef s tim svým Kun Fu.

bez názvucinan

10.07.2008

Reagovat

  aby v tom serialu byla ly vvetnamka cinanka

bez názvu---

11.07.2008

Reagovat

  kráááásný film....chtěla bch aby měl pokračování

super :DKatys→Chi Vit

12.07.2008

Reagovat

  milju ten serial i VN všeobecně, snažim se učit vietnamsky a řikam že tendle serial je vubec nej!

ach jo.........Andulka(Oanh)

09.08.2008

Reagovat

  Ly oi(Thu)!Cho minh hoi chut nhe!Dong film co kho khong vay??

bez názvufanda hrnča

15.08.2008

Reagovat

  má Josef icq já mam 470-909-367 dej si mě na icq máte hezký pořady - seriály.

Přidat nový komentář

Zobraz článek "Josef a Ly – rozhovor s Nguyen Le Hoangem"

Inzerce

Společnost QUAENTAS s.r.o., pobočka obchodníka s cennými papíry společnosti Goldenburg Group Ltd., hledá pracovníka Zákaznického centra hovořícího vietnamsky.

 

Často kladené dotazy

Klub Hanoi nabízí doporučení a kontakty z oblasti nejčastějších dotazů na vietnamskou kulturu a komunitu v ČR.